Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dropshot

Green Power 230V/ 400V?

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb bij de GS philips son t greenpower besteld, 600 W/ 400v, maar na contact te hebben gehad met zijn groothandel zeggen ze dat de 230v/ 400v exact dezelfde lampen zijn.... Klopt dit? Ik kan het nl niet vinden en er staat daarover ook helemaal niks op de lamp zelf....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lampkeuze is afhankelijk van het aanstuurapparaat, oftewel je vsa/evsa.

Heb je een 230v vsa/evsa dan neem de 600watt 230v uitvoering, heb je een 400v vsa/evsa neem de 600watt 400v uitvoering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk even of er ergens EL op die lamp staat. Is dit het geval dan is het een 400v greenpower. Vind het wel knap dat ie ze nog bestellen kan.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft nog de wereld greenpowers zegt ie. @krasi ivm mijn dimluxen heb ik de 400v nodig, maar dat is het juist, gs zegt dat het geen verschil maakt.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt zeker wel verschil, als je dimluxen 400volt sturen in ieder geval (je hebt ze ook van 230v). Ik kon laatst geen greenpower bulb meer krijgen dus heb een gavita bulb genomen 600w 400v EL.

 

normale greenpower;

http://www.puksuppor...er-600-watt-e40

 

400v greenpower;

http://www.puksuppor...v-el-electronic

 

De Philips Master GreenPower EL (elektronisch) lampen hebben voor de werking een specifiek elektronisch voorschakelapparaat nodig.Geschikt voor de Gavita Pro Line.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan aan de groene letters op de kopse kant van de bulb zien of het 400volt is. Staat er niks dan is het 230volt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... Ik heb van de GS de 230V greenpowers meegekregen om te testen... Het aparte is dat ze gewoon werken, ik had verwacht dat ze stuk zouden gaan.. Ik heb de maxicontroller netjes ingesteld op 400v uhf 600 W uitgang, maar als ik aan de lamp meet heb ik daar nog steeds 230 V. Omdat het werkt de kleintjes er ook maar in gedaan, morgen op 12 en alle lampen aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...