Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

I would never advise to use organics in your water when using drippers, it is only a matter of time they will be dirty and stop working.

 

I am working on tablets that must be used instead of the Bac bloom to cover all needed nutrients during the flowering stage, only thing needs to do is put in a tablet when go into flowering and give only tab water till the end.

The test fase is almost ready and we got real good results when making seeds and off course sinsemilla, at this moment I am in the last week with flowering sugar punch and so far so good.

 

We will make these tablets ourself and the complete development is done by myself, good thing is that I can improve the tablet when needed.

I am waiting on the right tablet stans to get in production

 

greetz sannie

 

Dear Sannie,

 

thank you so much for all your work! :)

 

Let me pop the big question on ya...:

When will the new tablets available? Already in 2014 or more likely in 2015?

 

Greets and many thanks again to you and your crew!

Grobi

 

The test fase is done

We are now waiting for new parts of the machine .

 

I hope to have the tablets ready for sale in around 2 months

 

greetz sannie

 

Zijn er geen foto's van dat Sugar Punch rondje om te zien hoe de dames presteren met die nieuwe tabletten ... :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al verschillende andere mensen gehoord over deze flower tabs maar die flower tabs komen wel bij een concurrent vandaan dus Sannie moet snel zijn wil niet een groot marktaandeel verliezen...

 

Opzich wel leuk, hoef je niet meer naar je kweekje om te kijken. Gewoon een vijver maken, 375L smartpotten er in. Flower tabs helemaal onderin de pot en grow tabs bovenin de pot. Als de plant klein is zijn de wordtels nog niet helemaal onderin de pot en pakt hij dus de voeding van de bovenste tabs. Als hij groter wordt en in de bloei gaat kan hij bij de onderste tabs. Je hoeft er dus niet naar om te kijken. Gewoon zo'n Gardena watertimer instellen die de vijver vol zet met water iedere dag een beetje en klaar is Kees. Alleen de eerste drie weken proberen de bovenlaag nat te houden zodat de tabs bovenin de pot ook goed pakken.

 

Ook wel typisch trouwens dat hij op zijn engelse deel van het forum wel aanwezig is en ondersteuning biedt en hier niet....

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar kan ik meer info vinden over de flowertabs....

 

Wat je zegt klopt, eventueel nog 1x per week als je toch langs moet keertje vloeden met voeding en klaar is cityboxer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er geen foto's van dat Sugar Punch rondje om te zien hoe de dames presteren met die nieuwe tabletten ... :)

 

Nope no pica´s. Laatste pica die ik van Sannie ben tegengekomen is dat hij SP aan het maken was.

 

 

Ik heb al verschillende andere mensen gehoord over deze flower tabs maar die flower tabs komen wel bij een concurrent vandaan dus Sannie moet snel zijn wil niet een groot marktaandeel verliezen...

 

Ook wel typisch trouwens dat hij op zijn engelse deel van het forum wel aanwezig is en ondersteuning biedt en hier niet....

 

Die flower tabs van de cocurrenten zijn al een tijd op de markt (bijv. link ). Vind het ook een mooi systeem maar heb het nog nooit gebruikt. Zodra Sannie ze in zijn shop heeft gooi ik ze een keer in een aantal potten om te testen voor mijzelf of ik het fijn vind werken. Krasi heeft volgens mij ook ergens een verslag staan waar die flowertabs gebruikt.

 

Dat sannie vooral op het internationale gedeelte te vinden is heeft te maken met het klanten bestand en drukte van zijn winkel. Laten we wel wezen zijn NL klanten bestand is vele malen kleiner dan zijn internationale bestand. NL´ers doen niet echt vaak een bestelling van 100 + zaden, die yanks wel...

 

Neemt niet weg dat ik het erg jammer vind om geen verslagen meer te zien van sannie. Laatste verslag dateert alweer uit 2011 :huh: .

 

Misschien moeten we een petitie maken voor de terugkeer van sannie op het forum :D .

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er geen foto's van dat Sugar Punch rondje om te zien hoe de dames presteren met die nieuwe tabletten ... :)

 

Is een verkapt verzoek aan Sannie om eens wat foto's te plaatsen.

Kan mij namelijk niet voorstellen dat er geen foto's genomen zijn ... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ook wel typisch trouwens dat hij op zijn engelse deel van het forum wel aanwezig is en ondersteuning biedt en hier niet....

 

K heb al veel langer t idee dat wietforum t ondergeschoven kindje is van opengrow...

 

foto van de testronde zullen ook wel via opengrow komen net als running water kan k me ook niet voorstellen dat sannie een test ronde doet zonder dit netjes te documenteren

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er wel al goede test topics van de concurrentie op internet te vinden?

 

Lekker boeiend waar de tabs vandaan komen, als ze maar werken.

 

Btw, een ondernemer moet nooit zijn early adopters uit het oog verliezen.... dat is een doodzonde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...