Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabisdmt

Dr120 600W 6X White.widow 3X Northerlight Feminised

Recommended Posts

Hallo mede wietplant liefhebbers,

 

Mijn setup is als volgt,

 

Tent van secret jardin dr120

Gavita digistar 600 ballast

Kap hamerslag

400w groei hpit-plus kwiklamp van Philips

600w bloei enchanted hps lamp van.gavita

 

9x12l vierkanten potten

Buisafzuiger met thermostaat van 420m3

Koolstoffilter van 425m3

Grond van.canna terra prof groei en bloei en boost en pk13 14 alles van canna terra.

Zaad van royale queen.seeds 6x white.widow

3x gratis.zaad northern light

Edited by cannabisdmt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben (10-6-14) begonnen om het zaad te laten.ontkiemen.

2 dagen later waren de northern lights al boven.

de white widows laten nog op zit wachten tot van daag (15-6-14) zijn er van de 6.->2 echt boven.

de lucht vochtigheid is laag rond de 50 na wat ik gelezen heb is dat goed alleen met stekjes is de lv heel belangrijk als de plantjes mooi boven staan zal ik is wat plaatjes Uploaden.

 

De groene groeten uit thc land

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoo het is tijd voor een update, , , , Heb er vandaag 3 x een white widow bij gezet die Had ik nog apart staan in de ontkiem fase(de meest trage) de rest is allemaal boven gekomen vandaag (17-6-14) 9stuks dus betekend nu dat ik van plan ben om er niet 9 maar 12 planten in te doen dat is wel max denk ik.

Het blijft rond de 28 a 25 graden rond pot hoogte met lamp aan, (niet altijd ook 30 graden geweest)met lamp uit rond de 22 graden,

En.de luchtvochtigheid is rond de 45.

Heb de lamp op zo een 60cm hoogte hangen wat de warmte direct der onder wel te hoog kan laten oplopen zo 30graden dus ben.benieuwd wat er gebeurd als ie op 45cm hoog hangt vanaf plantje en wat ik aan de dus te hoge temperatuur dan kan gaan doen?? Zal wel een extra finnetje worden...

 

End of message

Edited by cannabisdmt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje ventilalie onder de lamp door zal wat schelen.

Nooit direct op of langs je lamp.

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stralingswarmte kun je niet wegblazen. Enige remedie is je lamp op de juiste afstand te hangen, en je gewas in topconditie te houden.

 

Temperatuur meet je onder een wit dakje op tophoogte. Je wilt immers luchttemperatuur meten, niet stralingswarmte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoo. Grondlegger Dat Had ik al geprobeerd, dat scheelde zeker iets maar niet veel nee!

 

Whazzup thanks 4 the info ga dat zeker doen met een wit Afdakje erop! Goed om te horen.dat je de stralingswarmte buiten de daadwerkelijk temparatuur van de lucht dus moet meten! de plant ademt natuurlijk niet de stralingswarmte in maar de omringende lucht.

 

Thanks 4 de reacties

Edited by cannabisdmt

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

heeee jongens,

 

de whitewidow met het rare blad ontwikkeld zich tot un heel groot wiet blad iemand hier wat over te zeggen of een soort gelijke situatie mee gemaakt?

ik zal later ff een foto uploaden kunnen jullie zien hoe die er vanaf vandaag bij staat (1-7-2014)

 

ik kwam er achter na wat te hebben gelezen dat de master hpi plus lamp van philips wat ik in een open armatuur heb zitten een hamerslagkap

op die manier gevaarlijk is wand als de lamp bijna tot zijn eind is kan ie gaan spatten dus moet je armatuur gesloten zijn!!

nu mijn vraag als ik hem tot max 5000 u laat branden zal dat de kans op het spatten dan flink verlagen of zelfs uitsluiten?

en wat zal een goed en veiliger alternatief zijn voor deze lamp de hpit plus 400w

 

nog een vraag over de veiligheid van onze ogen en huid !!!

 

ik zag dat er en bril is voor kweek lampen mh hpi hps van 30 euro bij de grow shop en dat dan in combinatie met blote lichaamsdelen bedekken wel noodzakelijk is een must eigenlijk!? zijn er nog alternatieven voor de bril zonnebril sterkte4 misschien?

 

temperatuur is met licht aan 26 27 graden gemiddeld met licht uit 22 maar dat is nu met een kamer temperatuur van 21 graden Celsius ik hou mij hard vast als het naar de 28 gaat van het weekend.heeft

Iemand daar goed koel advies voor??

 

de groene groeten uit thc land

Edited by cannabisdmt
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Hee hallo daaro,,

 

ik Ben. ze nu aan het fimmen toppen ik top ze na de 4de internode dus na de 5de node telend vanaf de eerste vertakking boven de 2 ontkiemblaadjes.

ik hoop dat ik het zo goed doe en ze niet te klein worden????^¨plantje van de foto de nl is 18cm hoog|*

en na het fimmen toppen wacht ik 3 dagen met het overzetten van 18 uur naar 12 uur.

En ik ben van plan ze te dieven de groeischeuten in de oksels zijwaarts wegtrekken na de eerste week bloei 12 12 is dit een goeie methoden ??

iemand die een reactie wil geven zou het waarderen!!!!!!!!!!!

 

Hee goza weet jij ongeveer hoe laat het is ja zeker zal ff kijken naar mijn bloemklok ,,,

Edited by cannabisdmt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woensdag 9-7-2014 gaan ze op 12-12 dan hebben ze 3 weken en een paar dagen voor groei gehad. heb nubijna alles getopt gefimd en gediefd op 2. ww.f. na dan, wil het verschil kunnen zien en zeker omdat het mijn eerste x betreft.

Heb ze al wat eerder gediefd omdat de wondjes dan wat kleiner zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter foto's plaatsen door middel van de bb-code die aan de rechterkant bij je foto's staat, dan komen de foto's hier op groot formaat in beeld.

Ben benieuwd naar foto's van na het dieven.

Succes deze ronde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

northern light 2 dagen na fimmen toppen




northern light 2 dagen na fimmen toppen


northern light 2 dagen na fimmen toppen



northern light 2 dagen na fimmen toppen



northern light 2 dagen na fimmen toppen



northern light 1ste node wel gediefd


northern light 1ste node nog niet gediefd






he bosrand thanks hoop dat het een leuke beginners ronde wordt!!!!!!!!!!
Maar ff over die foto,s het lukt mij niet om die foto,s te plaatsen met knippen en plakken met die bbcode ?

Ik vroeg mij af voor hoeveel toppen ga jij in totaal op een plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is mijn actieve inblaas binnen

gekomen 185kuub (ongeveer de helft van mijn afzuiging) hij blaast schuin tegenover het filter van ondere en dat scheelt dus in temperatuur.

Met 2 stukken slang van elk een meter en waar van een met heel veel ponsgaatjes die legt in de tent op de grond en die zal de binnenkomende lucht beter

verdelen.

Wil nog een extra finnetje er bij doen zo dat ze schuin tegen over elkaar rechts de hoek in staan te blazen voor een optimale circulatie van koude en warme lucht naar boven toe.

 

Tevens cannazym en rhizotonic er bij om de voedings lijn van canna terra compleet te maken en de bril van lumii met blauwe glazen ben benieuwd over 2 weken hoe dat zal zijn met de hps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he mensen hou kan ik nou de foto,s in groot formaat plaatsen met de bbcode in mijn post????

 

als ik op de foto klik en dan er naast de code copier knip en dan in de post wil plakken kan ik plakken na de rechter muis knop geklikt te hebben niet uitkiezen.

 

en je heb nog de keus in de post editor bij special bbcode en dat lukt mij dus ook niet??

 

plantjes staan sinds gister avond van 8tot8uur met licht aan ik draai nu dus 12-12 ben heel erg benieuwd naar de groeispurt

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik doe is kiezen voor more reply options, dan onder het typveld kiezen voor try our advanced uploader dan kan je in 1x al je foto`s vanaf de plek op je pc naar je topic uploaden en deze of 1 voor 1 of allen tegelijk plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he krasi kom het nergens tegen wat je bedoelt nog niet dan lastig dit,,,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer je wilt reageren in een topic heb je toch 2 opties, nl post en more reply options.

 

Wanneer je voor more reply options kiest krijg je een nieuw groot typveld.

 

Links onderin dat typveld staat attach files.

 

Daaronder staat in het blauw als het goed is, try our advanced uploader.

 

Wanneer je die optie hebt gekozen kan je via die attach files optie (choose files) direct vanaf je pc foto`s uploaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

,more reply options, daar bedoel je , gebruik volledige editor,mee toch wat je naast post kan kiezen?

als ik dat doe krijg ik een groter veld daar typ ik nu dus in en ik zie geen blauwe letters links onderin

staat alleen reageer ,en, voorbeeld pos tin het midden onderin

wat zie ik over het hoofd???bij mymedia in de editor heb je ook een soort gelijke functie maar dan heet het attachments ,maar dat lukt ook weer niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik meestal doe is een tweede tabblad openen en daar mijn foto gallerij in openen.

Als je dan een foto kiest uit je gallerij zie je in de rechterbovenhoek een bruine balk met "options" op.

Daar op klikken en je krijgt een pull down menu met als laatste "share links" op, als je daar op klikt opent een pop up venster met daarin de BB code.

Deze link kan je dmv copy - paste in je reply veld zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat lukt dus niet het copieren van de bbcode en dan plakken in de editor

wand dan klk ik rechts op muisknop en dan kan ik plakken niet uitkiezen

ik begrijp wat je bedoeld met 2 pagina s openen van wf wand zo dee ik het al maakt het makkelijker en sneller,

maarrrrrr dan moet het wel lukken.........

p.s die pull down staat er dan al bij klikken van je foto de pull down die jij bedoeld is options,maar zie foto daar staat geen share links bij in het rijtje,,, dat staat gewoon bij de bbcode der boven.na het klikken van de foto.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik het andere forum thema, wellicht daardoor.

Maar je kan via volledige editor dus niet de uploader gebruiken met attachments?

Misschien is dit mod-gerelateerd hoor??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik je Explorer toevallig? Die werkt niet helemaal lekker hier op het forum. Kun je beter Firefox of Crome voor gebruiken.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan ga het ff uitproberen thanks!!! gaste

 

Northern light feminised 2 dagen na fimmen toppen

 

gallery_41434_17254_1732398.jpg

neuk ik heb gemist

 

 

 

 

yes!!!! chrome hello internetexplorer goodbye

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voila...je hebt het! Ziet er een stuk leuker uit hé?

Idd Chrome gebruiken...was ik vergeten te zeggen.

 

Ik gebruik IE enkel voor mijn werk....al het andere gaat via chrome. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Ben ook net een nieuwe kweek begonnen, en nu weet ik gelijk hoe ik die foto's best kan posten, succes met de kweek, ik volg deze :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...