Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xtreme

De "like"- Knop

Recommended Posts

Na het invoeren van de "like" knop vind ik het forum leuker.

"Azijnpissers" die tegen alles schoppen, waar maar tegen te schoppen valt, hebben geen invloed op mijn humeur: ze weten gewoon niet beter en zijn in mijn ogen zielige lieden.

Maar zo af en toe een veer in je reet gestoken krijgen in de vorm van een "like", voor een kwinkslag of een kort commentaar, komt de sfeer ten goede.

Misschien een idee om bij het behalen van 100 "likes" de forumdeelnemer van een icoontje te voorzien.

Edited by Xtreme
  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben blij dat ik over zo een onzekerheid al een jaar of 10 heen ben gegroeid....

 

 

 

kommmmaaar komaaarrrr met die like's

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dis-like knop:

 

rodeKnop.png

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen slecht idee, zou facebook ook moeten hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een foto plaats van mezelf in mijn blote kont is het toch wel leuk om een hoop likes te krijgen :showoff: .

 

maar als je advies of een tip geeft, bv: "geef niet te veel water aan je plant", dan snap ik niet zo goed waarom mensen dat dan moeten liken.

hoeft van mij niet zo...

 

als je mensen een plezier kan doen dmv 1 muisclick.... ok daar komt ie extreme:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan word het veel te persoonlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind je een dis-like knop echt een goed idee, Fool?

 

En wat is onzekerheid, waar iemand overheen groeit 3.0?

 

Mag ik ondanks mijn leeftijd nog enige positieve gevoelens hebben?

 

Ik vind het leuk dat onze buurkinderen van 5 en 8 jaar oud na schooltijd even "op de klep vallen" en vragen of ik een stokbroodje in de oven doe, omdat ze trek hebben.

 

Of als ze trek in een ijsje hebben, samen de ingrediënten voor de sorbettiere in orde te maken, zodat ze na een uurtje een vers aardbeienijsje kunnen eten.

 

Of onze buurjongen van 11 in de polder de techniek van het polsstokspringen bij te brengen.

 

Wat dat betreft ben ik wellicht nog een groot kind, maar daar zit ik niet mee.

Edited by Xtreme
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die is er al, xtreme, heb je op de knop gedrukt?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar gaat dit over

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Azijnpissers" die tegen alles schoppen, waar maar tegen te schoppen valt, hebben geen invloed op mijn humeur: ze weten gewoon niet beter en zijn in mijn ogen zielige lieden.

Je zegt dat ze geen invloed op je humeur hebben, maar het houd je klaarblijkelijk wel bezig.

Je zou de mensen die je "azijnpissers" noemt ook gewoon kunnen negeren, als je ze kan negeren heeft het geen invloed op je, als je dat niet kan heeft het wel invloed op je.

En dat oordeel over een ander, dat zegt meer over jezelf dan over de ander. ;)

Sterkte!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat de meeste het nog niet snappen fool :)

 

one sec...

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dan Speedy, die kende ik ook nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk had k juist van jou niet verwacht dat je gevoelig bent voor een like of dislike......aangezien je vaak genoeg wordt "aangevallen" op de posts die je maakt en ze er niet minder om worden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

orange over wie heb je het dan :)

Ik zelf lig er niet van wakker indd

 

miramar ik kende de dis like knop ook niet ,maar die fool on the hill had hem ergenst op zijn heuveltje liggen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

k had t over de ts .... die laat volgens mij ook geen kans onbenut om over onzin te discuseren... dus dat nou juist hij er blij van wordt om geliked te worden daar sta k een beetje van te kijken...

 

:whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach iedereen word toch warm als je merkt dat je iemand even hebt laten lachen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenzij het ivo is als die lacht krijg ik enkel het gevoel om die knar tussen 2 betonnen platen te pletten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivo lijkt van oordeel te zijn dat bepaalde misstanden in de maatschappij van het ene op het andere moment ongedaan kunnen worden gemaakt.

Echter, het politie apparaat -waarvan hij de hoogst verantwoordelijke is- maakt een knoeiboel van aangiftes van strafbare feiten en liegt over de nakoming van de daarbij voorgeschreven protocollen.

Zijn reactie hierop was, dat een cultuuromslag bij de politie nodig is en dat dat een proces van jaren is, maar dat strijdt met zijn zienswijze dat andere misstanden liever gisteren dan vandaag de wereld uit moeten zijn.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...