Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dajahkawii

Vraagje Over Beste Outdoor Moederplant/soort

Recommended Posts

Zoals de titel al beschrijft,

Ik ben dit jaar bezig met een guerilla kweek.

Volgend jaar zijn ik en een maat van me van plan het groter aan te pakken

 

We zouden graag zelf moederplanten op gaan kweken uit zaad, zodat we met wat goede voorbereiding zon 150 stekken uit kunnen gaan zetten.

 

Mijn vraag is dus welk soortje zal het beste geschikt zijn als moederplant,

 

Qua resistentie tegen slecht weer/rot het liefst ook een wat vroeger soortje .

 

Bedankt alvast heren/dames

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is om autoflowers te nemen met guerilla kweek.

Een groot nadeel is echter dat deze niet te stekken zijn.

Je zou dan erg veel zaad moeten kopen en de tijd begint te tikken!

 

Een groot voordeel van autoflowers is dat ze na 10 11 weken al klaar kunnen zijn. (vanaf zaadje)

 

Toch vastberaden om geen auto's te nemen dan raad ik deze 2 aan.

 

Frisian dew een mooie soort voor de volle grond.

AMS van greenhouse. groeit als kool en ze moeten vocht bestendig zijn volgens greenhouse.

 

Heb er zelf 3 op het balkon staan.

 

Peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis alweer ff geleden en wie weet kom je nooit meer in dit topic van je....

 

anyway gaan voor AUTOFLOWERS!!!! koop gewoon minimaal 10 lowryder2 of dieselryder van jointdocter deze kun je nog regulier kopen. en ga zelf je zaadjes maken. tis veel makkelijker je hebt maar 10weken nodig een moederplant dien je te blijven onderhouden.

 

bij het maken van je moeder moet je eerst selecteren voor buitenplanten MOET je dat lekker buiten doen oftewel dit jaar had je dan al buitenplanten moeten hebben. je ken er wel bijwijze van spreken 2000 binnen groeien maar:

 

1 meeste GOEDE buiten soorten groeien de pan uit de keet

2. ze ken binnen het nog zo geweldig doen als je der buiten heb staan ken dat zo maar anders uitpakken. door buiten een jaar te selecteren weet je het jaar daarna wat je kunt verwachten.

 

houd wel in dat je een jaar lang met je moeder/ stroom /plaats en ander geneuzel zit.

 

waarom nog meer voor autoflowers gaan???? je hebt zo te lezen een aardig plekkie gevonden en je kweekt er wel wat meer dan 5 ....

 

dan gaat naar mijn mening het idee op 'hoeveel gram de m3!!!!!' met autoflower is die veel efficienter daarbij haal toppen van autoflower af dat valt in die periode met een normaal hok niet tegen aan te kweken ( je zult ook wat kut phenos tegenkomen met fluff)

 

je planten worden met geluk 1,50 maar doorgaan eerder een 1 meter en zijn met een beetje verstandig voor 10 augustus om ( daarna is het in nederland ALTIJD wel kutweer / avond temp zijn iig al klote). een beetje buiten plant word MINIMAAL 2 meter in de volle grond tot zelf 4 meter deze vallen ook nog is erg op ook wil je dat???

 

geen enkele buitenplant is eind augustus hier afgebloeit van nature en anders word ik graag op de hoogte gehouden !!!????!!! dat betekent ook minimaal 1 maand pakkans. die maand is extra cruciaal want al jaren worden controlles EXTRA goed nageleefd in augustus/september/oktober want dan zijn ze op hun grootst en makkelijkst te spotten....

 

just some words for me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...