Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GANJAFARMA

2014 Outdoor Jungle Variation Ganjafarma Greenhouseseeds 2X White Lemon 4X Chemdog En 3 X Y Griega Van Een Andere Webshop

Recommended Posts

Wah gwaan outgrowers na lange tijd drop ik ff wat lekkers voor jullie op het outdoor topic .

De queens zijn sinds maart ontkiemd en staan nu dus al een tijdje en vertonen zelfs al voorbloei verschijnselen. Lekkere soorten dus het word een geurenfestijn elke x wanneer ik ze benader ..Kijk en geniet...Blesss

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps. verdere info dames staan in elf liter potten er word niet afgezuurd ,

De Queens krijgen af en toen regenwater ..bac bloei nog bestellen voor nu

Was het voeding geven wanneer ze dat aangaven en wortelversterker plus bodembacterien..ik zal later

Even nieuwe pica's droppen ..

bless and keep di ting green yuh see

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wah gwaan people even snel nog een paar pics van de queens van 5 juni ..

 

 

Y griega 1 ( amnesia x kali mist)

Amnesia 1

 

Lengte van de queens gemeten op 6 juni allemaal beginnend met ours truly bovenstaand

met een lengte van 42 cm

 

Y griega 2

Amnesia 2

lengte 48 cm

 

y griega 3

Amnesia 3

lengte 32 cm dit schatje was de eerste y griega die was ontkiemd van haar soort maar

ze heeft de beslissing genomen om lekker kort en bossig te blijven en daarna pas de groei weer op te pakken. De twee andere y griega dames hebben haar ingehaald qua lengte.

 

 

chemdog 1 (og kush x sour diesel )

Chemdog 1

lengte 43 cm

 

chemdog 2

Chemdog 2

lengte 50 cm

 

chemdog 3

chemdog 3

lengte 42 cm

 

chemdog 4

chemdog 4

lengte 42 cm

 

white lemon 1 ( super lemon haze x el nino)

white lemon 1

lengte 44 cm

 

white lemon 2

white lemon 2

lengte 43cm

 

chemdog 3 11 vingerig blad

En last but not least het elf vingerig blad van Queen Chemdog numbre 3 die zich blijkbaar sexy voelde lol

chemdog 3 11 vingerig blad

 

 

Bless and keep it green di Farma :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke soortjes, keep them green :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortjes, zien er goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er top uit, ga je die Chemdog van GHS in een later stadium ook binnen zetten of haar volledige levensduur buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Aik thanks we doen ons best

@ guerilla_army nee deze dames zijn echt voor buiten??binnen heb ik momenteel amnesia dat de vierde week

Bloei ingaat..dit is meer een summer experiment with special mixes :D

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

verduister je ook?

zijn niet echt buitensoorten die je hie rhebt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good morning,

Lange tijd niks meer gepost over mijn Queens

omdat er best wel veel was gebeurd in de tussentijd..om een lang verhaal kort te maken kwam blauw kijken en ik heb ze die nacht zelf de nek om moeten draaien :s..ik was ben sowieso nog boos ..het is zeker wel een dikke twee maanden terug gebeurd maar k wilde er echt niet over praten..heb echt veel liefde erin gestoken was sinds eind februari al met ze bezig..voor de rest hebben ze niks kunnen doen want het was zelfde avond weg..maar ik vond dat ik het even moest laten weten..nou had ik wel nog ook drie chemdog (og kush X sour diesel) van de greenhouse in de grond gezet..die hadden het in het begin best wel een beetje moeilijk slakken en dat soort ongedierte. .vervolgens ben k er wat aan gaan doen..een klein bouwwerkje om de Queens als bescherming wat hielp..en vaak patrouilleren ook..cupjes met bier in de grond gegraven..ojaah rupsen natuurlijk ook he..in ieder geval hebben ze me verrast en zullen toch hoop ik een gedeelte van de nazomer goed gaan maken..ik heb flink gebonden maar ik zal even een pic van de Queens oploaden ..fijne zondag blessure Di farma and stille keeping it green bun babylon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoe komen ze daar achter dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achteraf hoorde ik dat een van de buren zijn vrouw die in het buitenland woont hun heeft gebeld..die nu ook weer in het buitenland is trouwens. .

 

Wah gwaan outgrowers na lange tijd drop ik ff wat lekkers voor jullie op het outdoor topic .

De queens zijn sinds maart ontkiemd en staan nu dus al een tijdje en vertonen zelfs al voorbloei verschijnselen. Lekkere soorten dus het word een geurenfestijn elke x wanneer ik ze benader ..Kijk en geniet...Blesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...