Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

AeroNoob

Aeronoob Says Hello!

Recommended Posts

HELLO!!!

 

Ik ben AeroNoob! Ik ben 24 jaar oud en ik deel met iedereen op dit forum de grote liefde voor onze planten!

Ik heb meerdere kweken gedraait in het verleden van Killing Fields tot Skunk#1. Ik ben zojuist verhuist naar een appartement en wilde graag kweken. Maar ik kweekte gewoon zoals gebruikelijk op cocos. Echter ben ik niet meer in staat vanwege nieuwsgierige buren om met zakken coco te slepen. Toen hoorde ik dat je kon kweken op water en lucht, oftewel aeroponic!

Toen ben ik mijn eigen gaan verdiepen in de aero/hydro cultuur, en heb ik op basis van de bestaande systemen een eigen ontwerp kweeksysteem gemaakt die mij op een goedkope manier beschikbaar stelt om aero te kweken. (Een gemiddeld systeem kost je rond de 350/400 euries voor eeen m2).

 

Nu hoop ik aan dit forum een bijdrage te kunnen leveren met mijn verslagen aan de hydro / aero sectie!

 

Een kort bouwverslag van mijn systeem + hok zou volgen, dit doe ik in mijn kweekverslag.

 

SneakAPeak - Op zaterdag 7 juni heb ik 25 K2 dames ter ontkieming gelegd, ik heb ruimte voor 16 dames, dus ik zal de meest gezonde selecteren voor mijn systeem. Eerst laat ik ze nu even goed wortelen, zodat ze straks beter aan zullen slaan in het systeem.

gallery_41599_17155_1114835.jpg

 

 

 

Green greetings!

 

AeroNoob.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom :vape:

 

Ziet er goed uit, Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...