Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo mede wiet fanaten

 

ik heb een bubbles autoflower van 1 maand oud maar hij is maar 15 cm groot hoort dit?

leverancier: free seeds online

 

1,5 weken oud

IMG 20140512 132615

 

1 maand (nu dus)

IMG 20140528 173111

 

ik gebruik geen voeding (wegens geen growshop id buurt en wijnig geld voor eerste kweekje)

en ik gebruik een ledlamp (volgende kweek wordt denk toch een spaarlamp voor groei)

 

ik heb ook een testkweek uit vogelzaad die de 80 cm heeft gehaald (waarschijnlijk een female ook)

 

wat kan ik nog doen aan het plantje en wat kan ik etv beter doen bij mn volgende kweek?

 

(twijfel bij nieuwe tussen auto en gewone femalized) (help)

bij 2 de kweek kan wel voeding enzo

 

twijfel dan tussen powerplant of etv andere (zet ik later op toppic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel watt ledlamp heb je erboven hangen?

 

Wat je kan doen om je volgende kweek beter te laten verlopen is hier op het forum heel veel gaan lezen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vogelvoer wiet jammie ;)

 

Eerst maar eens goed en veel lezen hier, beter zet je dit plantje lekker buiten zo gaat het nooit lukken.

En zonder voeding kweken gaat je ook niet veel opleveren, mischien als je hem in de volle grond zet dat er nog wat vanaf komt maar......

 

Succes

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ledlamp is niet al te veel 75 watt volgensmij

 

ik ga het plantje vammidag denk ik buitenop het balkon zetten :)

 

haha ja lekker toch, was ff een test hoe wat enzo beetje kijken hoe t groeit en wat mensen in de buurt vonden (wijnig reacties dus das goed denk ik)

 

thanks

Edited by younggrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor weinig reacties betekend vaak dat je het goed doet....reken jezelf maar alvast rijk zeker weten dat hij straks gaat knallen als een malle...

 

 

al is het maar de kliko in knallen ...knallen zal die

 

suc6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol mensen zonder verstand van een lekker wietje dus :)

 

Vogelvoer zaad is echt niet te roken, ja wel te roken maar al rook je een hele kilo ben je nog net zo nuchter als daarvoor.

Al zal je gerust wel groen gaan zien haha...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dit plantje wat dieper ingraven en in de zon zetten en een nieuwe onder je lamp steken

 

Al lijkt de kliko wel een betere oplossing en opnieuw te beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

t vogelzaad plant ding was aleen een test of t uberhaupt goed idee was om ze hier neer te zetten id buurt (vanwegen etv buren politie enzo)

 

voor mn volgende kweek ga k t zoizo wat beter aanpakken, was een beetje chaotisch te werk gegaan(wijnig geld dus geen voeding enzo, en k woon thuis dus nie echt goede tijd gehad voor voorbereiding)

 

voor de volgende kweek heb ik wat vragen:

wat is het verschil tussen power plant en mega powerplant? (op de site was alles t zelfde)

welke plant ruik je het minste? of is de geur evt makkelijk van te onderdrukken?

(ik ga zoizo nog even op het forum verder kijken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een tent met een goeie filter heb je nergenst last van

 

Het verschil tussen die 2 soortjes ... wss de naam

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb niet veel verstand van zaadplantjes, maar de kleur is prima

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij heeft geknald :D wel van het balkon :( (tijd van overlijden: 21:10) hij was een beetje dood :/

(was zielig dus maar geen foto gemaakt :whistling)

denk over een maandje ofzo een nieuw projectje starten

binnenkort wat inkopen doen: filters, bewatering, lampies etc.

morgen een wat grotere plek maken, en een kastje bouwen en via via voeding regelen.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een balkon hebt kan je beginnen daar wat te kweken in potten. Als je er geregeld zon hebt is het een prima locatie. Ik zou dan wel even een bezoek aan de growshop brengen en daar even informeren wat je nodig hebt aan grond, zaad, voeding e/d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...