Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Polygonum

Guerilla Gold 2# Breeding 2014

Recommended Posts

De zadenkweek van dit jaar is alweer een tijdje bezig dus het word weer eens tijd voor een topicje.

 

Net als vorig jaar word de vaderplant een Guerilla Gold, maar dit keer niet de gg3 maar gg2.

 

De gg3 deed het erg goed dit jaar maar bloeide te laat af, de gg2 zou wat vroeger moeten zijn.

 

Ik heb de GG2# zaden bij growerschoice besteld, het is de eerste keer dat ik daar bestel dus ik hoop dat het niet teleur gaat stellen.

 

De moederplantjes worden:

 

GG2# - uit zaden opgekweekt

GG3# - uit zaden opgekweekt

GG3# x auto deep chunk - uit zaden opgekweekt

Henkes Lolland x Herijuana - uit zaden opgekweekt

GG2# x Nadia - de mooiste stekken van een veldje met zo'n 30 planten.

 

In een tuin staat ook nog een zadenkweekje ( GG2# x auto Deep chunk ) x ( GG2# x auto Deep chunk )

 

Ik zal daar straks even een foto'tje van online zetten.

 

Succes iedereen dit jaar en Limbic bedankt voor de mooie zaden weer, ben benieuwd naar wat ze gaan doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes dit jaar!

 

Je doet vast ook nog wel wat buiten je zadenkweekjes om toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Johnny, Ja uiteraard niet alleen zaden :P maar dat komt in een ander topic.

 

Laterr

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_36770_17128_175213.jpg

 

( Gg3# x auto deepchunk ) x ( Gg3# x auto deep chunk )

 

Deze kruizing heb ik vorig jaar gemaakt.

 

Ben ze nu een week aan het verduisteren, het word een zadenkweekje.

 

Op een ander veldje staat een rij van deze zaden geplant om te kijken

hoe ze het buiten doen als je ze normaal laat afbloeien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom net terug van het veldje met onder anderen de rij gg3# x auto deep chunk.

 

Een hert is door de omheining gebroken en heeft ff goed overal van geproefd. Heel veel getopte planten en veel planten gewoon uit de grond getrokken... Er staan nog 2 gg3# x auto dc overeind van de hele rij.

 

FF kijken hoe we dat gaan opvullen, ik maak wel een foto'tje als de boel weer een beetje opgeknapt is want het ziet er nu wel erg treurig uit.

 

De 4 gg3# x auto dc in de tuin gaan gewoon lekker door.

 

gallery_36770_17128_876972.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin me ook steeds meer aan die kut reeën te storen, laatst was ik op een spot aan het werk bleef zo'n kut beest gewoon 1,5 lang in de buurt blaffen. Kwam weer dichterbij en liep weer weg.

 

Er zijn er ook echt teveel, zie zie echt zo veel. Echt een plaag aan het worden, ik verwelkom de wolf. Zou goed zijn als er weer een roofdier is die op ze jagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag er van de week 3 staan langs de weg, was om 09 uur s'ochtends.......niet echt fijn voor onze hobby.

 

Benieuwd naar de Henkes Lolland kruising, was gekocht in Canada en ze gaf helemaal geen herma's zoals ik wel met de Deense '06 had. Even zoeken in mijn verzameling want ik wil ook nog GG#3 zetten dit jaar en inspuiten met Neem mischien werkt het tegen die brutale herten.

Veel succes verder, benieuwd naar je mooie guerilla tuinen dit jaar! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ johnny, Haha ja dat heb ik ook al 2 keer gehad. Dat zijn mannetjes herten die hun territorium beschermen. Ik dacht de eerste keer dat het de hond van een boswachter was :P

 

Herten zijn echt het grootste probleem bij mij, slakken zijn nog wel redelijk goed aan te pakken maar tegen herten doe je niet zo heel veel. Dit jaar zijn ze dus zelfs door mn hek heen gebroken dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

 

@ Limbic, ik ga zometeen naar de spot met voornamelijk henkes x heri ik zal ff wat plaatjes schieten. Heb jij niet nog wat mooie boontjes om die rij te vervangen die door het hertje :kill: is opgevreten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkes Lolland x Herijuana, direct in de volle grond gezaaid. Ze staan dicht op elkaar, maar als ze geslacht laten zien word het weer uitgedund. Alleen de mooiste vrouwtjes blijven staan.

gallery_36770_17128_880618.jpg

 

gallery_36770_17128_250145.jpg

 

GG3#

gallery_36770_17128_726596.jpg

 

4 henkes in 250 liter potgrond, deze zijn ergens anders voorgegroeid. Het mooiste vrouwtje blijft staan.

gallery_36770_17128_135325.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Jij bent ook goed bezig dat zie ik wel ,mooie planten heb je ,ik hoop dat je niet veel last krijgt van herten ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker erg mooie planten, als je had gezegd dat ze allemaal binnen waren voorgegroeid dan had ik het ook geloofd :tu

hoeveel grond zit er in die greppel?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet 61, gelukkig geen herten hier. Alleen muizen die je zaadjes opgraven als je ze direct inzaait :thumbsdown:

 

@Ltgs, Zo'n 4 gebroken ruggen aan aarde zit erin :whistle: ik weet niet precies hoeveel maar de geul is zo'n 8 meter lang 60 cm breed en 60 cm diep. De grond hier is puur zand en heeft een ph van 5,4. Na 2 jaar bekalken zit de ph nu op 5.9 dus dit najaar nog een keer goed kalk strooien en in het voorjaar weer en dan zit het wel redelijk goed. Ook zijn er veel koe/kip/paard korrels gestrooid en organische meststof.

 

Het zijn trouwens 2 geulen die je op de foto's ziet. 1 van 8meter met henkes x heri en 1 van een meter of 4 met gg3 en een paar xxl auto fems.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GG3# x Auto deep chunk.

 

Het mooiste mannetje en vrouwtje zijn over gebleven. Links is de man rechts is het vrouwtje.

gallery_36770_17128_721297.jpg

 

 

Ballen van het mannetje, het vrouwtje kon ik nog niet helemaal mooi op de foto krijgen maar de meeldraden zijn gespot.

De eerste ballen knip ik de komende 2 weken weg zodat het vrouwtje eerst nog wat meer tijd heeft om top te ontwikkelen voor ze word bevrucht.

gallery_36770_17128_607702.jpg

 

Deze zijn dus verduisterd, het zijn geen auto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit allemaal, de bedekking van die gleuf zijn dus cacao doppen zoals je in een ander topic schreef?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt Johnny, cacaodoppen zijn niet zo duur, overal verkrijgbaar, het werkt goed en weert slakken ook een beetje. En aan het einde van het jaar kan je de doppen gewoon door je grond heen mengen. Cocos bodem bedekker is ook goed, verzuurd je grond ook niet.

 

Boomschors zou ik niet gebruiken, het verzuurd je grond en is zwaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas op schokkende beelden!

 

 

Dit is de plek waar vorig jaar de GG3# stonden. Vorig jaar was er geen groot probleem met ongedierte, dat is nu wel ff anders.

 

gallery_36770_17128_34972.jpg

 

gallery_36770_17128_554699.jpg

 

gallery_36770_17128_243559.jpg

Ik weet nou nog steeds niet zeker of het herten waren zie niet echt sporen.

Slakken denk ik ook niet anders waren er wel slijmsporen lijkt mij.

MIsschien konijnen...

 

GG2# x Nadia

gallery_36770_17128_382071.jpg

 

Volgend jaar word het hier allemaal weer ff anders aangepakt, voor dit jaar laat ik het zo. Er liggen weer slakken korrels en er zit koperbescherming rond de stammen. Hopen dat ze het nu verder met rust laten dan kan ik nog een beetje zien hoed deze soortjes zich ontwikkelen.

 

GG3# x Auto deep chunk

gallery_36770_17128_736739.jpg

 

2 Feminised grape kush waar van eentje vreemd genoeg bijna helemaal met rust gelaten is op een getopte kruin na.

gallery_36770_17128_117438.jpg

 

gallery_36770_17128_84517.jpg

 

Stekken van een aantal GG2# x Nadia's. Die gaan ook weer worden bevrucht met de GG2#.

gallery_36770_17128_47006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijken me konijnen inderdaad, reeën kunnen niet vliegen dus je moet ergens wel een hoef afdruk vinden.

 

Het is jammer maar met een beetje extra gaas kun je ze wel goed weren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dieren bepaalde planten lekkerder vinden ruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoa, praat me er niet over, zijn je plantjes eindelijk 30cm of 40cm hoog en wat weerbaarder tegen slakken dan komen de konijnen, bij mij ook veel geknakt. Ben zelf nu ook een aantal Guerilla Gold aan het kweken, vind het wel mooie planten en wil volgend jaar zeker weten 1 heel veld vol zetten zetten, wellicht hou jij nog wat zaad over voor 2015?

 

Nu bezig met onderstaand, nog op de resultaten wachten, dan weet ik sowieso wat ik wél en niet wil volgend jaar:

 

Pot Chronic x G.G. Nadia x G.G. Timewarpx G.G. en G.G.#2 x G.G.#5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkes Lolland x Herijuana, 4 stuks.

 

gallery_36770_17128_300938.jpg

 

 

Henkes Lolland x Herijuana, Rij 1.

gallery_36770_17128_296803.jpg

 

Hl x Heri, rij 1.

gallery_36770_17128_272536.jpg

 

Hl x Heri, rij 1.

gallery_36770_17128_262083.jpg

 

GG3# en auto xxl fems, rij 2.

gallery_36770_17128_1504.jpg

 

In de pot een auto xxl monsterbud, daarnaast GG#3.

gallery_36770_17128_241794.jpg

 

Rij 3 gaat niet al te best maar al een stuk beter als vorig jaar. Zeker nog 2 keer bekalken en bemesten en wat potgrond toevoegen voordat die volgend jaar echt goed bruikbaar is. Volgende keer komt van rij 3 ook nog een foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De GG3# x Auto deep chunk, over 10 minuutjes gaan ze de schuur weer in B)

 

gallery_36770_17128_388469.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkes Lolland x Herijuana, hopen dat hier een mooie moeder tussen zit. Ben ze een beetje aan het buigen en er zijn stekken van genomen.

gallery_36770_17128_235440.jpg

 

Guerilla Gold 2# hier zit hopenlijk een mooi mannetje tussen.

gallery_36770_17128_269466.jpg

 

gallery_36770_17128_178135.jpg

 

gallery_36770_17128_162697.jpg

 

De GG3# x Auto deep chunk zijn nu goed in de bloei. Links is het vrouwtje rechts het mannetje met wat paars in de bloemen. De vlekjes op het blad zijn wat spetters tegelslijpsel.. kan geen kwaad

gallery_36770_17128_166245.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als je een man moet hebben ,zijn ze er niet van de plant die je wil ,ik heb 5 mooie wildsupers07 staan ,ik dacht daar zal wel een man bij zitten ,nee hoor ,nu nu word een er bestoven door mighty mite ,en de andere 4 waarschijnlijk door de grapewildsuper07 man ,de grapewildsuper vrouw die erbij staat is ook heel mooi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkes Lolland x Herijuana, nog steeds 4 maar het geslacht begint te tonen dus volgende week zullen we wel zien hoeveel mannen er tussen zitten.

 

gallery_36770_17128_440786.jpg

 

GG3# en xxl auto´s

gallery_36770_17128_565022.jpg

 

Rij 3, deze heeft net als vorig jaar de ergste last van het ph probleem maar het ziet er al een stuk beter uit als vorig jaar.

gallery_36770_17128_661387.jpg

 

Rij 1, Henkes x Heri.

gallery_36770_17128_143739.jpg

 

gallery_36770_17128_563502.jpg

 

Tot nu toe alles mooi groen kunnen houden hier.

gallery_36770_17128_802052.jpg

 

Later

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...