Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
junior27

Hydro

Recommended Posts

Iemand ervaring met dit systeem zo ja graag info, bijv welke voeding,moet na elke waterbeurt alles leeg gepompt worden voor de nieuwe waardes

 

gallery_16219_14788_179.jpg

Edited by sensi life
foto zichtbaar gemaakt
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

graag even voorstellen op het forum aub

 

foto's uploaden in jouw album, niet kopieren van internet, zo blijven deze in de toekomst ook nog zichtbaar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké bij deze hi iedereen ben al een paar jaar aan het meekijken op dit forum en ben van plan ook wat te gaan kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat voorstellen moet echt afgeschaft worden lol.. who gives a fuck. Alsof men echt personalia gaat geven of eerlijk is het over het aantal kweken of de opzet van een hok.

 

 

Zou dergelijke hydro systemen uit je hoofd zetten. Hoofdpijn. Kijk alleen al hoeveel hoogte je kwijt bent.

 

Als je nieuw bent met hydro zou ik eens op het forum rondneuzen naar eb vloed systeem op rfx/mapito.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoogte is idd een issue.

 

Ik heb een tijdje zoiets gedraaid met ballen en stekers, maar ook als aero. Werkt allebei prima (alles heb ze voor en ze nadelen) als je maar 1 plant per bak aanhoudt en niet gaat lopen toppen enzo, want dat wordt een onhoudelijke jungle. Slimste is dus stekken, weinig groeien en rammen. Enige overweging richting 'aero' is dat die 'deksel' toch licht doorlaten en dat vinden ze niet fijn (vooral dus als ze klein zijn en weinig schaduw zelf produceren), maw, ik zou er een medium in proppen dat weinig buffer heeft (ballen) of je moet ze in een ander systeem voorgroeien (als dat al gaat ivm hoogte ;) ).

 

Water kan je recirculeren. Waardes dagelijks afstellen (of een computer) als je weinig tot geen buffer hebt is mijn devies.

 

Hoofdpijn is lichtelijk overtrokken, maar ik heb het eruit gedaan omdat het gewoon teveel plek inneemt als je maar de helft van de bakken in gebruik hebt. Gewoon 'logistiek' niet handig omdat ik er niet 'omheen' kon lopen. Dat gekruip is niks en idd, ja kan er gewoon geen 'strekkers' op draaien als je bv een tentje hebt en dat is ook beperkend.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...