Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ro1984

Medicinale Wietolie Maken Van Hasj?

Recommended Posts

Het spijt me als dit al ergens anders gevraagd is en ik weet niet of het gebruikelijk is op deze site om specifieke vragen in een los topic te stellen.

 

Ik heb geen ervaring maar na het zien van youtube filmpjes, wil graag medicinale cannabisolie maken. M'n oma's armen zitten onder de huidkanker en ik kan het niet aanzien hoe ze lijdt, ook zelf heb ik een chronische ziekte en hier en daar wat wratten die ik wel even aan een test wil onderwerpen.

 

Ik begrijp dat een hoog CBD % in de olie essentieel is voor het medicinale effect, maar de meeste gebruikelijke wiet die verkrijgbaar is is vooral hoog in THC.

 

Is het dan niet handiger om geimpoteerde Afgaanse Hasj te gebruiken om pure wietolie van te maken? Ik zie analyse rapporten namelijk dat gemiddelde THC gehaltes laag zijn en de CBD gehaltes hoog in vergelijking met makkelijk verkrijgbare wiet

 

Wat is de reden dat je hier niet zo veel over leest?

 

Kan dit gewoon? Of zijn deze soorten vaak verontreinigd en ongeschikt?

 

Nogmaals, het gaat om medicinale pure wietolie, te gebruiken voor zieke hoogbejaarde vrouw.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is geen probleem om hier een topic van te maken hoor en zou het tof vinden als je jou bevindingen hier in dit topic bijhoud.

 

Sensi, kuro-neko zijn al 2 namen die jou hier zeker gaan helpen vermoed ik zo!

Er is zoveel kennis aanwezig dat je er wel uit gaat komen, ik geef geen advies want ik ben pas een jaar bezig me te verdiepen in de medicinale kant dus blijf wel op de achtergrond dit een beetje volgen,

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ro1984, daar is dit forum nu net goed voor ;)

 

als medicinale patient hebben er veel niets aan stoned worden, in dat geval is cbd een mooie uitkomst want die werkt de stoned net tegen!