Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ktja

Kaj En Geoffrey's Balkonkweek 5X Skunk#1 In 65 Literkuipen

Recommended Posts

Dit jaar hebben we 5 zaadjes gekocht (feminised) Skunk#1 van Sensi seeds in Amsterdam

De kosten waren 22 euro voor 5 vrouwelijke zaadjes.

 

We gaan ze uiteindelijk in 65 liter speciekuipen zetten op het balkon op het zuiden.

Het plan is om ze 3 weken voorgroei te geven en dan op 12/12 te zetten (verduisteren) zodat we op tijd klaar zijn.

De potgrond is van de supermarkt en die bevat voeding voor 8 weken, daarna geven we wat PK 13/14 mee.

 

Vandaag zijn ze tussen de vochtige watjes gegaan in een broodtrommeltje op een donkere warme plek, als er nieuws is dan komen er zeker updates :D

 

tot snelll :lol:

 

 

gallery_10248_2428_1759137.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!!

 

Alle 5 zaadjes zijn ontkiemd en staan nu in de potgrond in potten van 20 liter.

Vandaag heb ik ze in het zonnetje op het balkon gezet, zie foto voor een ontkiemd zaadje :smoke

We laten ze in deze potten staat tot ze goed geworteld zijn en dan potten we ze over in 65 liter kuipen, op naar een goede zomer :icecool

 

tot snel laterss

 

gallery_10248_2428_71153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat ze bij jou gaan doen ktja,

Hoe staan ze erbij? ze zijn wel al boven neem ik aan :likken:

 

Groetjes

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan alle 5 boven alhoewel er 1 wat achter is gebleven maar die komt er wel bovenop (hoop ik) binnenkort nieuwe foto's, bedankt voor je reactie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk een old school skunk..maar deze zijn van white label toch? ga zelf een rondje superskunk van sensi draaien alleen dan wel binnen

 

suc6 ben benieuwd hoe ze t doen onder de zon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, dit is de orginele skunk#1 van sensi seeds dus misschien iets minder potent dan superskunk maar ik wou die oude skunksmaak weer eens proeven en het is nergens meer te koop?? Dan maar zelf kweken haha :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch maar eens een kijkje bij jou nemen. Laat ze maar mooi en gezond groeien, ik zal dit topic in de gaten houden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update! :D

 

Zo stonden ze er een paar dagen geleden bij, een achterblijver

gallery_10248_2428_2409304.jpg

 

Op het balkon, de achterblijver staat onder een plastic bakje wat als kweekkasje dient om de luchtvochtigheid hoog te houden zodat het plantje niet uitdroogt

gallery_10248_2428_960501.jpg

 

 

25-05 plantjes staan elke dag lekker in het zonnetje en groeien goed, eentje is wat achtergebleven omdat 1 van de lobblaadjes niet ontwikkelde maar er komen al nieuwe scheuten uit dus dat komt wel goed!!

 

gallery_10248_2428_196459.jpg

 

tot snel bedankt voor jullie reacties B)

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je tegen het hekwerk nog iets plaatsen , zodat de plantjes niet zo opvallen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

We weten het nog niet zo goed, heeft iemand tips om het zicht wat af te schermen zonder het zonlicht te verminderen gr ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Helaas zijn 2 plantjes opgegeten door een onbekende dader, er stond alleen nog een steeltje :o :no

Ik heb gelijk 3 nieuwe zaadjes gekocht zodat we deze kweek en het kweekverslag wel af kunnen maken :likken:

Ik heb ze gekocht in amsterdam waar er heel veel zaadwinkels zitten en ik vlakbij woon dus ff op de fiets en Skunk#1 feminised 3 zaadjes voor 13,75 gehaald.

Ze liggen nu tussen de vochtige watjes om de verdwenen plantjes te vervangen.

Ik hou jullie op de hoogte! :specool

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen optie om slakken plakband om je potten te wikkelen? Of komen er ook daders vliegend op je plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenhulk, ik verdenk vogels of muizen ervan want ik woon op 8 hoog en slakken komen hier niet op mijn balkon, ik heb intussen van gaas een hekwerkje eromheen gemaakt maar zag net dat er alweer een blaadje was opgegeten, ondanks dat er gaas voor zit. Ik hoop maar dat ze ze verder met rust laten en anders moet ik maar in een klein kasje gaan kweken ofzo tot ze groot zijn en niet meer opgegeten worden groeten ktja

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kut zooi zeg.... Hoop dat je ze tegenkomt en vermorzeld.

 

Je zou eerder zeggen dat je last zou hebben van de buren op zo'n balkon of zijn ze allemaal relax?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb maar 1 buurman omdat ik in een hoekhuis woon en die buurman is relaxed die vind het geen probleem :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb DE oplossing!!

 

Even zonder gekheid he, heb jij een opblaasbare pop? Leg deze liggend naast je planten neer dan heb je geen last van muizen en vogels!

 

Desnoods een etalage pop die je aankleed met wat oudere kleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha die paspop werkt die lol whahaha..beter wel in ieder geval...behalve mijn balkon kweek ben ik ook bezig met een tuinkweekje

vier keer chemdogs in volle grond maar die worgesteld in ieder geval van de tuinkweek in volle grond..maar ik volg je

keep it green bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GANJAFARMA Die chemdogs worden bomen als het weer zo blijft, leuk dat jullie meekijken, binnenkort volgt een update :specool

 

Vandaag was de gemiddelde zonkracht 800/900 WATT per vierkante meter!

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktja hoe gaat het hier allemaal? ben best benieuwd namelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal morgen proberen te updaten als ik ff een camera ergens kan lenen, zal wel lukken denk ik. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

De planten gaan erg goed, al lijkt een wel een andere soort, geeft ook iets andere geur en kleur dan de andere. We hebben ze nu 2/3 weken verduisterd. De topjes komen eraan :verrygood

 

gallery_10248_2428_1912273.jpg

 

gallery_10248_2428_233199.jpg

 

De foto's zijn niet erg goed gelukt maar je kan zien dat er flink gegroeid zijn

 

gallery_10248_2428_932511.jpg

 

Topjes beginnen te komen:

gallery_10248_2428_585463.jpg

 

budshotje

 

gallery_10248_2428_726966.jpg

 

groeten

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet dr goed uit daarzo! Keep it going main.

 

Toch is kijken waar ze goeie skunk verkopen wand de skunk die ik ken was gewoon t slechtste en goedkoopste wat ze hadden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit maat, zat er lang op te wachten.. En waarom een selfie van jezelf? Gestoord? Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...