Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowsterke

Cannabis Bevrijdingsdag 2014 Flevopark Valentijnkade Amsterdam 15 Juni 2014

Recommended Posts

http://www.voc-neder...jdingsdag-2014/

 

Quote

 

De zesde editie van Cannabis Bevrijdingsdag, het grootste cannabiscultuur festival van Nederland, vindt plaats op zondag 15 juni 2014 in het Flevopark, Valentijnkade, in Amsterdam.

Cannabis_Bevrijdingsdag_header01-1024x136.jpg

Wat is Cannabis Bevrijdingsdag?

Cannabis Bevrijdingsdag is het jaarlijkse gratis toegankelijke publieksfestival van de stichting Verbond voor Opheffing van het Cannabisverbod (VOC). Op zondag 15 juni 2014 vindt de zesde editie plaats, in Amsterdam of inZuid Nederland. Uiterlijk 1 maart wordt de definitieve locatie bekend gemaakt.

Geschiedenis

Sinds 1999 worden in het eerste weekend van mei wereldwijd demonstraties en festivals georganiseerd voor legalisering van cannabis, onder de noemer Global Marijuana March. Omdat in Nederland nauwelijks activiteiten waren, nam het VOC het initiatief voor Cannabis Bevrijdingsdag. De eerste editie vond plaats op zaterdag 9 mei 2009, op het Amsterdamse Museumplein, een jaar later verhuisden we naar het Westerpark.

Datum: Headliners: Bezoekers:

9 mei 2009 Joost ‘Nederwiet’ Belinfante & Low Budgetarians, Boris v/d Ham, Nicole Maalsté 400

8 mei 2010 Spinvis & combo, Armand, Oercircus, Soma,Peter Cohen, Nol van Schaik 900

8 mei 2011 Ziggi Recado & Renaissance, Einstein Barbie, King Shiloh, Dick Cowan 4000

17 juni 2012 Def P & The Beatbusters, Dj Isis,Latin Quarter, Doede de Jong, Chakib El-Khayari 5000

16 juni 2013 Lucky Fonz III, Mozes & The Firstborn, The Cosmic Carnaval, Ben Dronkers 6500

Wat ishet doelvan Cannabis Bevrijdingsdag?

Het vieren van de internationale cannabiscultuur in de eerste plaats. We willen laten zien hoe veelzijdig de plant is en hoeveel goeds zij de mensheid te bieden heeft. Daarmee is Cannabis Bevrijdingsdag ook een demonstratie tegen het onzinnige cannabisverbod en vóór tolerantie en brede toepassing van hennep.

Wat is er te doen?

Naast een podiumprogramma met bands, DJ’s en sprekers uit binnen- en buitenland is er een hennepmarkt en een Cannabis Filmfestival in de grootste Gervan Europa. Net als in 2012 willen we in 2014 weer theater brengen. In 2013 waren we voor het eerst gastheer van de Highlife Cannabis Cup; de climax van het oudste cannabis concours van het land staat opnieuw op het programma. Cannabis Bevrijdingsdag is als vanouds gratis toegankelijk voor ingezetenen en niet-ingezetenen van alle leeftijden en duurt van 14.00 tot 22.00 uur.

Wat is Cannabis Bevrijdingsdag?

Cannabis Bevrijdingsdag is het jaarlijkse gratis festival van het Verbond voor Opheffing van het Cannabisverbod. Op 15 juni vindt de zesde editie plaats, in het fraaie Flevopark in Amsterdam Oost.

CLICK HERE FOR ENGLISH INFO

CBD2014_ad_websize-729x1023.jpg

 

Wat is het doel van Cannabis Bevrijdingsdag?

Het vieren van de internationale cannabiscultuur in de eerste plaats.

We willen laten zien hoe veelzijdig de plant is en hoeveel goeds zij de mensheid te bieden heeft. Daarmee is Cannabis Bevrijdingsdag ook een demonstratie tegen het onzinnige cannabisverbod en vóór tolerantie en brede toepassing van hennep.

Wat is er te doen?

Naast een podiumprogramma met bands, Dj’s en sprekers uit binnen- en buitenland is er een hennepmarkt en een gratis Cannabis Filmfestival in de grootste Ger van Europa. Cannabis Bevrijdingsdag is opnieuw gastheer van de Highlife Cup; het oudste cannabis concours van Nederland.

Programma

Van twee tot tien uur kun je genieten van optredens van Stooker & Jansen, Van Piekeren, Harry Mo & band, ReaZun (Kyteman), Def P & BL3NDER en het Antwerp Gipsy Ska Orchestra. Sprekers dit jaar: Mila Jansen, Henk van Dalen, Hanka Gabrielová, Michel Degens en Doede de Jong. Klik hier voor het volledige programma.

 

Flyer_CBD2014-back-web1.jpg

 

Kraam huren op de hennepmarkt

Wil je een kraam huren, neem dan contact op via info@voc-nederland.org

Meehelpen als vrijwilliger

Wil jij een steentje bijdragen aan het enige cannabis evenement van Nederland? Dat kan! Stuur een mailtje naarcbdfestival@gmail.com

Flyers en posters

Neem voor gratis posters en flyers contact met ons op via info@voc-nederland.org

Facebook event page

Klik hier… en spread the word!

Bereikbaarheid en parkeren

Flevopark is prima te bereiken peropenbaar vervoer:

-Trams 7 en 14, halte Flevopark

-Bus 37 vanaf Amsterdam Amstel, halte Insulindeweg

-of 8 minuten lopen vanaf NS Amsterdam Science Park

Volg de borden met de Cannabis Bevrijdingsdag poster en gebruik de ingang Valentijnkade!

Parkeren op zondag gratis bij Science Park

End of Quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Def p en blender :)

 

Ik kom zoiezo hun even checken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep + dabware/tool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om alvast in de stemming te komen:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkahh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was het zeker.

De spullen voor de bevrijding BHO is binnen.

Blasting time.

gallery_40416_16749_244168.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er echt wel, mischien meld ik me wel aan als vrijwilliger, would be dope

 

Staat Kruko er dab workshops te geven :o

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn veel zwarte katten in de Dam.

Ik val daar niet zo op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff spandoekje mee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kuro-neko: die zwarte kat komt me bekend voor :P

vanwaar de nieuwe username? ben je hier incognito?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chill heb me aangemeld als vrijwilliger en sta bij het rad van voortuin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben jij dus "de rat van fortuin".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pim fortuyn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen voor mensen boven de tachtig jaar, mits vergezeld door beide ouders.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Die moeten eerst aan Jettie vragen, anders worden ze gekort op hun AOW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er een paar jaar terug geweest en het was erg gezellig moet ik zeggen

Dus ik ben ook van de partij dit jaar , mids het niet met bakken regen uit de lucht komt natuurlijk

Lekker in de zon met een dikke joint en een biertje en goede muziek lijkt me wel wat :D

Dat ik er was een paar jaar terug ook met een paar forumers was het al snel duidelijk dat je een plek afspreekt waar we elkaar gaan ontmoeten

b.v rechts van het podium als je er voor staat anders vinden we elkaar niet tussen al die mensen .

Ik hoor het wel

 

tot snel knutsel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon rechts t.ov de linker verdamper afspreken,

weet je zekers dat er stoom te halen is.

also the place for workshops, zwartkattig mens :innocent:

 

Cu there

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik ga, en die kans is heel groot, laat ik een mooi groen T-shirt maken, met de naam: EL ORO VERDE :verrygood

 

De kans is groot dat ik dan aangeschoten wordt door een forumlid.......Heej daarrrrr! :whip:

 

 

:spliff: Hatseflats!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dus jij staat er ook weetje :specool

Nou dan gaan we er een damp dagje van maken

neem maar extra veel mee weetje dan komen we even bij jou langs :P

 

greetz knutsel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...