Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

beginerkushgrow

buiten kweek 2014 frisian dew auto & white widow

Recommended Posts

hey medekwekers,

 

ik ga dit jaar voor het eerst kweken buiten.

 

IK ga een frisian dew auto en een ww kweken.

Frisian dew automatik: Gemiddelde hoogte 100 cm Gemiddelde opbrengst buiten 75 g per plant Geschikte omgeving Buitenkweek Type Autoflowering Breeder / Zaadbank Dutch Passion Smaak / Geur zoete met aardse tonen Gemiddelde THC 11%

White Widow: Gemiddelde opbrengst binnen 800 g/m² Gemiddelde opbrengst buiten 900 g per plant Samenstelling 40% Sativa, 60% Indica Effect Een relaxed, stoned Indica effect. Na verloop van tijd verandert deze in een krachtige, energieke en sociale Sativa high. Genetica Brazilian x South Indian Bloeitijd binnen 56 days Oogsttijd buiten Eind september Geschikte omgeving Binnenkweek / Buitenkweek Type Gefeminiseerd Breeder / Zaadbank onbekend Gemiddelde THC 18.76% CBD 0.1% CBN 0.28%

Ik ga met voeding kweken en mijn best doen dat het een goede kweek word .

En omdat het mijn eerste kweek is sta ik open voor tips :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar waar is de kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

@caesar geen kush dit jaar als beginer.

ik ben vandaag blij wakker geworden toen ik de ww voor het eerst boven de aarde kon zien !

de 2 frisian dew gaan lekker

 

IMG-20140511-WA0002_zps0d0a4a27.jpg

 

de 2 grote zijn frisian dew ,

de kleine is een ''bob marley'' van een vriend

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voor het raam weg :D lkkr naar buiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeey stoners,

de frisian dew gaat lekker hangt een beetje gister teveel water gegeven en de eerste halve dosis groeivoeding

PICT0124_zps4da96f2a.jpg

PICT0122_zps066bbfaa.jpg

auto frisian dew

 

 

de ww is boven maar erg gebeurd niet zoveel daarom geen foto.

dat was het weer voor vandaag ! hajee :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey daar ben ik weer met een update,

heb de frisian dew overgepot er komt dus nog een nieuwe frisian dew auto moet ik alleen ff ophalen en er komt een nieuwe ww bij de andere laat niet meer zo veel van zich zien.

 

FRISIAN DEW AUTO #1

PICT0127_zps0a2bcbeb.jpgPICT0137_zpsf4373709.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je grond lijkt me wat vochtig of lijkt dit zo? Je kan de wortels stimuleren om de grond compleet te laten uitdrogen, en dan pas water geven !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of meer vanaf onderen proberen water te geven, dan gaan de wortels zoeken naar water en zorgt er ook voor dat je een stevig wortelgestel krijgt.

@beginnerskush , gaat goed zo. Hoeveel liter zijn de potjes die je nu gebruikt? leken me een beetje klein op de foto.

nog succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KinGRoyal

ja klopt de grond is best vochtig maar ik had ook net water gegeven :shifty:

 

@koekje040 dankjewel voor het intresse,ik zou het niet weten hoeveel liter pot het is heb ze maaar gewoon uit onse schuur gepakt maar de potjes zijn nog niet echt heel doorwortelt.

 

Update !

Ik heb er nu 2 frisian dews staan en een ww is aan het ontkieme.

PICT0162_zps0d94e08d.jpg

PICT0158_zps171e233f.jpg

Auto Frisian dew #1

PICT0171_zps93281ff7.jpg

Auto Frisian dew #2

 

Latersss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frisian dew is een uitstekende buitenplant, ik zou wel oppassen met die "bob marley" dat is de samengeperste jamaicaanse wiet en dat zijn allemaal herma's. Groeivoeding is nu nog niet nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cimmaron haha die bob marley is gelukkig van een vriend omdat mijn plante eerst daar stonden.en ik heb inderdaad ook de frisian dew gekozen omdat die onderandere goed voor dit klimaat is en bestendig tegen de schimmels

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey medekwerks ,weer een update!

de plante zijn weer gegroeid.

alleen heeft een heeft iets in de blaadjes van mijn plant gebeten.

wie of wat weet ik niet heb zo een vermoeden dat het mijn kat was :shifty: zie geen slijmsporen van een slak.

 

nou nu wat fotootjes.

 

PICT0177_zps57e970a4.jpg

Voor frisian dew #1 achter frisian dew #2

PICT0182_zpscce93f62.jpg

PICT0192_zps369aaa07.jpg

PICT0196_zpsd8e80ba5.jpg

Auto Frisian Dew #1 zoals je ook ziet ook de afgebeten bladeren

PICT0218_zps4190db2a.jpg

PICT0215_zps833ef617.jpg

Auto Frisian Dew #2 ook hier de afgebeten bladeren

 

Dat was het ook al weer weer voor vandaag,

het beste voor jullie plante!

ik draai nog even de cristal hasj joint dicht :spliff: Goed spul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet ik iets doen tege de afgebete bladeren ,tegen het ongedierte ?

of de natuur haar gang laten gaan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, misschien enkele satestokjes in de aarde steken aan de rand van de pot, zodat katten er moeilijker aankunnen.

Ofwel kan je ook een beetje gaas er rond zetten, of iets dergelijks

Kan ook natuur haar gang laten gaan

 

Ziet er in ieder geval zeer mooi uit naar mijn mening

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dacht ik ook al aan, maar voresmij zijn ze al gestopt ze al met stukjes van de bladeren er af bijten,

 

Update

de frisian dews zijn heel stuk gegroeid met het warme weer de laatste dagen,

en bij me volgende update zal me ww er bij staan

 

nu wat fotos van de 2 auto frisian dews

 

 

 

PICT0248_zpsd5a70408.jpg

PICT0258_zps9edfdf70.jpg

Same

PICT0242_zpsbacccf7f.jpg

Frisian dew 1

PICT0243_zpsa159058a.jpg

PICT0256_zpsf6007d32.jpg

 

dat was het weer voor vandaag,hoop dat mensen dit topic nog volgen en als niet,ik ga alsnog verder haha !

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een update,

had net alles klaar moest ik opnieuw beginnen omdat ik op verkeerde knop drukte haha :dribble:

was een tijdje geen update.

Dit topic is een mislukt omdat de ww niet doorgaat.

Maar fack it gewoon door :innocent: :innocent:

 

De frisian dews zijn een heel eind gegroeid en gaan heerlijk en ruike heerlijk :jump: .

PICT0271_zps8294bcfb.jpg

PICT0263_zps79363791.jpg

PICT0268_zpsa9a45a68.jpg

PICT0259_zpscbfdaf47.jpg

PICT0278_zps5a513a05.jpg

PICT0282_zpsf0c13897.jpg

PICT0275_zpse9f2bbcd.jpg

Auto frisian dew #1

PICT0289_zpsb39d1734.jpg

PICT0284_zps426db1ae.jpg

Auto Frisian dew #2

 

 

Dat was het weer voor vandaag Bij me volgende update zit minstens een van de 2 in de vollegrond !

 

Latersss :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien d'r mooi compact uit maat! zeker voor een eerste kweek helemaal nie verkeerd.

 

Nu ben ik ook geen veteraan hoor, maar wat ik van autoflowers weet is dat je ze het beste meteen in grote potten ken zaaien, aangezien je wortels zullen gaan spiralen in een klein potje voor je fatsoenlijk kan overpoten en ze groeien al zo kort. Misschien een tip voor volgend jaar;) Of iemand moet me zomenteen de huid vol schelden dat ik het fout heb kan ook natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey @Ozzoes eerst ff bedankt voor je intresse!

 

En ja dat klopt daar had ik ook over gelezen en dat wist ik ook

Maar ik moest ze stiekem toch nog een beetje klein houden nu ze nog bij me thuis staan :rolleyes2:

En ik wou niet het risico lopen om ze buiten al in te planten in de volle grond toen het weer nog zo slecht was.

Dus heb ik ze maar gewoon nog ff bij mij thuis in de wat kleinere potten laten staan vind het ook weer niet zo erg als ze wat kleiner zijn.

 

Daar had ik al mee rekening gehouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh okey;) nja good luck voor de rest, ga je in de gaten houden:P en hopen dat mijn auto jacks net zo mooi worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey stoners ,medekwekers ,stille bekijkers,en helpers.

 

Ik heb een een best wel lange tijd niks laten horen,

omdat op een of andere manier er niet kwam.

Ik ga proberen vanaf nu zeker 2x per week weer iets telaten horen tot de oogst als het allemaal weer goed gaat!

 

Nou over de cannabis planten :innocent:

Een van de 2 frisian dews autos die die ik in de volle grond gedaan had ,omdat het in een tevochtig gebied was met heeel veel slakken en omdat ik er gewoon als beginner teweinig aandacht gegeven en niet veel tegen de slakken gedaan.

de andere leeft gellukig nog maar heeft een beetje rare bloei in mijn ogen .en het duurt allemaal veel langer dan ik dacht voor een autoflower.

De enigste frisian dew auto en enigste wietplant die ik heb uitijndelijk, kreeg op het begin van de bloei kleine bleoiharen zoals gewoonlijk die groeiden heel lang niet echt en onder de haren onder de oksels,dus onder de tak niet bij de oksels kwamen allemaal kleine bruine plekken en werden steeds groter ik weet niet of het soort van rot is? en of ik er nog iets tegen kan doen ? hulppp is heeel belangrijk van jullie die dit topic bekijken!

toen zijn de bloeiharen heel licht verkleurd, en ik was nuu een week weg op vakantie in frankrijk en sinds ik vandaag trug ben zijn op sommige plekjes de bloeiharen helemaal weg, ik weet echt niet wat er aan de hand is?!.... nogmaalls hulp is erg handig! als ik nog wat kandoen.

daarnaast de pot van is een paar keer omgevallen in de loop van de tijd en ik was veel teveel weg van huis niet veel tijd gehad om hem teverzorgen.De bladeren hangen wat een paar bladeren zijn verkleurd,zie maar de fotos :jump:

Ik heb veeeel fotos gemaakt omdat ik lang geen fotos had gemaakt!

 

kijk zelf maar tot de volgende x ,en hulp is welkom en de volgende update zal snel komen!

 

 

PICT0087_zps8f999f67.jpg

PICT0037_zps58770f0e.jpg

PICT0082_zpsb79fe67c.jpgPICT0083_zps608581c9.jpgPICT0061_zpsd95941c6.jpgPICT0059_zps66b560c7.jpgPICT0063_zpsf4a700e2.jpgPICT0054_zpsa871a3ab.jpgPICT0048_zps468e9205.jpgPICT0089_zps903437b3.jpgPICT0052_zps0abab78a.jpgPICT0050_zpsa1d979bb.jpgPICT0099_zps92fdbe80.jpgPICT0058_zpsc9cfcc7e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat verhaal van die bloei haren durf ik niks over te zeggen. Maar ze staat er alles behalve vrolijk bij.. minder of meer water geven misschien? En t potje is ook wel erg klein voor de plant. Ram dr in een kuip en je probleem met omvallen is verholpen, je wortels krijgen weer wat ruimte ook. Autos t beste niet overpotten maar in jou geval zou ik t zeker doen, echter is mijn ervaring redelijk beperkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes staan helemaal droog, ik zou ze een keer extra veel water geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen update ,

we zijn nu een weekje later er is eigenlijk vrij weinig gebeurd niks slechts en niks goeds .

Ik had gisteren ergens gelezen dat sommige groei voeding voor de gehele proces van de plant bedoeld is . Ik was denk ik te vroeg gestopt met de groeivoeding de fles was een beetje gelekt en toen leeg ik had geen nieuwe gekocht en over gegaan naar andere voeding,toen ik nog op de groeivoeding zat zag me plant er heel mooi uit.Ik denk dat de reden is dat het opeens slechter met haar ging. En de plant staat inderdaad een beetje te nat komt niet door mij maar door de vele regen :thumbsdown: ik heb haar over gepot niet persee in een veel grotere pot maar eerder in een stevigere pot die nooit omvalt en heel klein beetje meer aarde heeft ze wel haha

 

 

Fotos zoals ik al zijn niet veel gebeurd de fotos zijn van 2 dagen geleden had weinig tijd om een update tedoen daarom nu pas,

ik haal nog steeds elke dag 2 rotte of gele blaadjes der af in de hoop dat ze nog goed komt :whistle:

 

hier de picaasss :icecream:

 

PICT0123_zpsd9b55d60.jpg

 

PICT0118_zps53a6cd54.jpgPICT0125_zps00c10928.jpgPICT0130_zps2b583fc6.jpgPICT0104_zpsa7c90916.jpgPICT0135_zpsf8d1632d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...