Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cupp0

Jouw guerilla visserslatijn ...

Recommended Posts

Hello medegrowers !

 

Ik ben nieuw in deze sectie en heb nog nooit een guerilla kweek gedaan dus zal me even voorstellen ..

 

Ik ben Cupp0 de Gupp0 en heb me de laatste maanden te diep bezig gehouden met de Micro Fluo .

 

Ik kweek voor de medische aspecten maar voornamelijkste als hobby en als vermaak ..

het is leuk om te doen het verdient een extra zakcentje , en ik help mijn vrienden hier mee want ik vind

het te achterlijk om 7 tot 10 euro te moeten betalen voor 1 gram wiet .

 

Dus ik dacht dat kan anders .

 

ik ben van plan om wat vroegbloeiers met met wat laatbloeiers en heeel mischien nog wat autos een Guerilla te gaan doen in de bossies ;)

 

Nu heb ik flink zitten spitten op WF over wat de gemiddelde opbrengst is per plant . maar dat zie je heel zelden ..

heb je er eidelijk 1 gevonden .. krijg je een foutmelding in het forum :(

 

 

DUS FORUM !!!

 

Mag ik julie vragen wat jou record is van 1 plant .. ( Guerilla style ) dus echt weinig onderhoud en liefde sort of speak ..

 

 

Nu weet ik natuurlijk dat de verschillen zitten in erg veel dingen en ben daar absoluut van bewust .( Genetica,Grond enz enz .)

 

maar nu wil ik toch julie vragen wat je hier in nederland kan verwachten . :likken:

maar zeker ook een gemiddeld opbrengst per plant zou me ook erg helpen ..

 

Hoor dat ze in Florida en in California oogsten van een Kilo droog ?!?! :dribble:

 

Mijn record staat nog steeds op 33 gram maar dit valt totaal niet onder deze sectie van het forum want was in mijn tuin gewkweekt ..

 

Ik hoop julie te mogen horen en ook zeker een foto mogen zien :P:P

 

hier die van mijn

Big devil #2

gallery_37300_15938_1705822.jpg

vergis u niet hij was lekker compact en de geur had ik nog nooit eerder geroken ..

 

milky trichs

gallery_37300_15938_71058.jpg

Potje van +/- 30 gram Niet veel maar lekkerste ooit gerookt !

gallery_37300_15938_2097315.jpg

 

 

ik hoop dit jaar toch echt wat kestboombies te krijgen :rolleyes2:

 

Good luck mensen met de kweekjes en KWEKEN dit jaar ! :dj:

 

Gupp0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn latijn is uitgaan van niets en niet focussen op opbrengst. Te veel factoren die dat kunnen beïnvloeden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoogste opbrengst valt van mij reuze mee, nog net geen 600 gram.

 

maatje van mij is 1 x over de 900 gram gegaan in een scrog in zijn tuin.. (maar was inc. verduisteren)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wouw ! 900 maar 600 dus wel haalbaar ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Juist ik ga er ook vanuit dat het niks word ,wel doe ik er alles aan dat het wel iets word ,aan het einde van de streep weten we wat de buit is .

Gewoon goed beginnen met kweken ,de juiste grond met voedings middelen ,dan kan het haast niet verkeerd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik zelf Aptus all in one . Outdoor korrels in combi met wormen en wormenhummus .

en Mykos schimmels . Heb van een goede vriend (nonforum) dit gekregen .. supergoedkoop vergeleken met de concurrent en mooi e resultaten gehaald ..

 

ik probeer een beetje in te schatten waar ik mee te maken krijg .

 

Vind dat je gelijk hebt wiet61 ! Nergens van uit gaan en zeker iets er uit proberen te halen ..

 

maar de aantal grammen per plant term is best lastig te vinden .

 

ben al superduper met 100 gram per plant want ben toch wel echt van plan een jaartje wiet voor mijn vrienden en mij te broeden .

 

heb een buurman die MS heeft en geef hem mijn beste skunk gratis .. elk jaar !

Goede haze bij sjoppa drop ik soms ook wel eens af want daar zijn de medische klachten bijna 3 uur lang verdwenen !

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

100 gram of meer per plant is makkelijk te halen hoor ,soms wel een kilo droog ,je moet ook een beetje geluk hebben in ons kikker landje ,je bent van het weer ook afhankelijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou al trots zijn op 200 de plant . Wel verbazend allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, ik denk dat 600 gram van een guirilla plant halen uiterst zeldzaam is, want dat is mij niet eens gelukt met mijn buitenplanten die ik verzorgde en voeding gaf. Reken eerder op 50 gram per plant als je er niks aan doet en zelfs dan moet het nog meezitten.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ruime 750 gram.

plant was wel ruim 3 meter hoog en bijna 2 meter doorsnede.

gallery_27095_12316_2541778.jpg

 

grtn erazer

Edited by erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groot was die pot dan wel niet? Ik zie dat met een guirilliaplant niet gebeuren maar misschien ben ik wel te negatief. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent te negatief, heb al zo vaak planten rond de 500 gram gehad op de spots..

als ik alles zou knippen zou ik makkelijk op of over die 600 gaan, alleen pak ik alleen het mooiste spul en gooi makkelijk 100/200 gram fluf weg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ruime 750 gram.

plant was wel ruim 3 meter hoog en bijna 2 meter doorsnede.

gallery_27095_12316_2541778.jpg

 

grtn erazer

 

Was dat droog of nat?

 

Ff vraagje.... Stel je hebt 1 kg nat... Wat houd je dan droog over ongeveer!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_34809_15248_108895.jpg

 

De sweet & sour van spliff vroegbloeier en alleen geschikt voor buiten dus prima voor guerrilla

Mijne leverde me 1,6 kilo op

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan je al een leuk plantje noemen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige boom, maar geen guerrilla, want zo een zien ze van een kilometer afstand om van de geur nog maar te zwijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de enige beperkende factor is de niet optimale factor.

 

Dat is de visserslatijn van het kweken.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...