Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cupp0

Jouw guerilla visserslatijn ...

Recommended Posts

Hello medegrowers !

 

Ik ben nieuw in deze sectie en heb nog nooit een guerilla kweek gedaan dus zal me even voorstellen ..

 

Ik ben Cupp0 de Gupp0 en heb me de laatste maanden te diep bezig gehouden met de Micro Fluo .

 

Ik kweek voor de medische aspecten maar voornamelijkste als hobby en als vermaak ..

het is leuk om te doen het verdient een extra zakcentje , en ik help mijn vrienden hier mee want ik vind

het te achterlijk om 7 tot 10 euro te moeten betalen voor 1 gram wiet .

 

Dus ik dacht dat kan anders .

 

ik ben van plan om wat vroegbloeiers met met wat laatbloeiers en heeel mischien nog wat autos een Guerilla te gaan doen in de bossies ;)

 

Nu heb ik flink zitten spitten op WF over wat de gemiddelde opbrengst is per plant . maar dat zie je heel zelden ..

heb je er eidelijk 1 gevonden .. krijg je een foutmelding in het forum :(

 

 

DUS FORUM !!!

 

Mag ik julie vragen wat jou record is van 1 plant .. ( Guerilla style ) dus echt weinig onderhoud en liefde sort of speak ..

 

 

Nu weet ik natuurlijk dat de verschillen zitten in erg veel dingen en ben daar absoluut van bewust .( Genetica,Grond enz enz .)

 

maar nu wil ik toch julie vragen wat je hier in nederland kan verwachten . :likken:

maar zeker ook een gemiddeld opbrengst per plant zou me ook erg helpen ..

 

Hoor dat ze in Florida en in California oogsten van een Kilo droog ?!?! :dribble:

 

Mijn record staat nog steeds op 33 gram maar dit valt totaal niet onder deze sectie van het forum want was in mijn tuin gewkweekt ..

 

Ik hoop julie te mogen horen en ook zeker een foto mogen zien :P:P

 

hier die van mijn

Big devil #2

gallery_37300_15938_1705822.jpg

vergis u niet hij was lekker compact en de geur had ik nog nooit eerder geroken ..

 

milky trichs

gallery_37300_15938_71058.jpg