Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

User

Help

Recommended Posts

Ik word de laatste tijd niet meer stoned!

Ik blow nu 2 jaar, eerste jaar jointje per week nu ongv 1 a 2 gram in de week.

Ik inhaleer goed, houd het altijd heel lang in, toch word ik nu de laatste tijd vrijwel niet stoned.

Haal altijd WhiteWidow of Amnesia en nu dan Super palm hasj.

Hoe kan dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

van 1 a 2 gram in de week wordt ik ook niet stoned :likken: .....net wat baeke zegt gebruik je wat anders? hoeveel doe je in je joint? en anders stoppen voor een poosje of gewoon meer in je joint doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan ook helpen om je gewone dosis te behouden alleen minder tabak er in te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ook helpt is soortjes afwisselen.. Haal een buitenwietje voor overdag en s'avonds een binnen wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ook helpt is soortjes afwisselen.. Haal een buitenwietje voor overdag en s'avonds een binnen wietje.

 

Yess, steeds dezelfde soort is niet leuk.

Zelf heb ik het patroon om indica's in de week te roken en een cerebrale sativa soort in het weekend :)

 

Moet je wel een shop vinden waar ze het verschil kennen en das tegenwoordig moeilijk :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ook helpt is soortjes afwisselen.. Haal een buitenwietje voor overdag en s'avonds een binnen wietje.

 

Yess, steeds dezelfde soort is niet leuk.

Zelf heb ik het patroon om indica's in de week te roken en een cerebrale sativa soort in het weekend :)

 

Moet je wel een shop vinden waar ze het verschil kennen en das tegenwoordig moeilijk :thumbsdown:

 

 

zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het grote aantal hybrides...maar dat een shop t verschil niet weet tussen indica en sativa lijkt mij heel sterk..zit nog al een verschilletje in bij t afrekenen aan de achterdeur namelijk en al hebben ze uberhaupt geen affiniteit met cannabis dan nog zien ze verschillen in de inkoop toch..in de verkoop zijn de veschillen nog meer duidelijk trouwens 7,50....of 11/12 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze het verschil niet kennen tussen sativa en indica is misschien wat overdreven.

 

Ik vind gewoon dat de informatie die de klant krijgt ronduit onvoldoende is.

Ik wacht nog steeds op een shop waar naast de wiet naam :

 

de %hybride tussen sativa en indica staat.

De te verwachte effecten en een rapport waar de terpenen en zo opstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In amsterdam zijn der wel shops die alle info op de menukaart hebben staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Any alkmaar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amsterdam is voor deze Antwerpenaar wat ver om even over en weer te gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anon, dan kan ik je in Rdam de 4floors wel aan raden, die hebben een leuke kaart en weten ook wat ze verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal em is opzoeken, gelukkig kom ik wel is vaker in Rotterdam.

In België vind je mijn maat bijna nergens .... :whistle:

 

 

Trouwens net nou een leuke J met +-0.4g Orange Kush van de "Mon Camarade" gerookt, ze hebben daar wel een leuke uitgebreide kaart tegenwoordig.

 

Ineens rookverslag !

Smaak : Lekker binnen te teugen, weinig last van hoest met een zeer sterke zoete aarde smaak en ook iets sherp al weet ik niet wat.

Effect : Lekker creative high en ik denk dat CS:S goed gaat lukken dus ik ben wel focused ! (al is correct typpen moeilijk :P )

Moesten er nou mensen rondom mij zijn zou er zeker gelachen worden. ( 't is zo'n leuk lachkick wietje)

eeeeumh .... Honger .... :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: (hahaha)

En mijn mond is super droog :D

 

beetje off-topic :)

 

 

 

Maar MAES overal !

Share this post


Link to post
Share on other sites

En bij de Witte om de hoek hebben ze over het algemeen ook degelijke waar aan een redelijke prijs (wat noem je redelijk he)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen worden inderdaad niet echt stoned, terwijl ze dat eerst wel werden, zo ken ik ook wel iemand. Maar, diegene is wel overgevoelig voor hasj, jij zou ook kunnen proberen half om half joints te draaien. Oh en rook je trouwens? Als je toen niet rookte maar nu wel, dan krijg je een deel van je high door de shag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...