Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

TuffCowboy81

TuffCowboy probeert een 1ste kweekje op mapito, zonder resultaat tot nog toe... :-s

Recommended Posts

Hoi iedereen,

 

noem me gerust Tuff, ben in Nederland geboren maar woon bij jullie zuiderburen...

Ik heb onlangs vanwege de zon weer zin gekregen in een kweek, maar heb me door een vriend laten overtuigen om dat eens op Mapito te doen! Tot nu toe een hoop ellende ondanks het eerst op peil brengen van die kuttroep naar PH 5.5 (als ik kuttroep zeg is dat enkel omdat ik die met kromme rug heb staan uitpersen en zelfs meerdere keren!!

 

Heb twee kasten gepland, 1 op 18/6 en 1 op 12/12, heb ook een stekkast idée maar heb nog nooit stekken geprobeerd of kunnen vinden en de Mapito is het leuke van een kweek er echt uit aan het halen, maar dat is misschien gewoon mijn onervarenheid ermee!

Heb voor de zekerheid toch maar een paar zaadjes in CANNA Seedmix grond gestoken maar dat lijkt me echt niet meer te doen dan stomme tomaatgrond, laat het een tip wezen.

 

Ik zou hier echt met plezier mede kwekers leren kennen, zowel de nieuwere kwekers maar zeker de meer ervaren meningen zijn zeer gewaardeerd.

 

 

Hoop hier een hoop vrienden te maken en wens iedereen heel veel succes als wietboertjes!!!

 

 

I'm just gonna Cowboy Up here, but would love some help on the matter...

 

Groetjes uit BELGIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

The problem is cowboy this town ain't big enough for us both, so Wy you don't put that warm milk of yours on the table and settle this like man outside.

 

Maaan het ouden westen :D

 

Welcome btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...