Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

strawberry

5 x strawberry haze ?

Recommended Posts

hallo ik zal me even voorstellen

 

ik ben strawberry ben 23 jaar en ga een poging doen om 5 zaden van strawberry groot te brengen

 

dit word me eerste keer dat ik er serieus mee ga beginnen dus alle tips en trucs zijn welkom

de planten worden in een tuin gezet waar de helle dag zon is nou heb ik een paar vragen

 

. wat voor een potgrond kan ik het best gebruiken voor strawberry

. wat voor een voeding is goed

 

zoals ik al zei word het me eerste kweek dus kan veel tips en trucs gebruiken ik zal ook foto´s maken en proberen elke dag op dit forum te kijken om alle informatie mee te nemen

 

ik heb de zaden gister binnen gekregen 20-4-2014 en heb deze in een bakje gedaan met watten zodat ze ontkiemen

 

vragen / opmerkingen zijn altijd welkom :spliff:

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip: verduisteren.

 

Grond gaarne van de GS.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet zeker niet om grote goede potten te nemen (drain gaten) en wees zuinig met water te geven.

Verduisteren is zeker een goed idee, anders zit je af te bloeien rond eind oktober ... (dat kan goed gaan maar ook fout)

 

Kwa voeding kan je voor de Organic kit van sannie gaan. Al heb ik ooit wel is serieuze guerilla planten groot gebracht met gewoon beek water. (beekje dat door een bos vol netels loopt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet verduisteren zoals andere al zeggen....

 

eind oktober is deze op zijn VROEGST klaar!!!!! althans dit is strawberry haze van greenhouse?

 

pot maat ligt ook aan jouw. ikzelf zou ze eerst in 6 liter potten stoppen om ze nu voor te groeien er is namelijk nog te weinig licht en dat betekent dat je je plantjes zou bij moeten verlichten met een paar tl's ofso. anders schieten ze nu meteen in de bloei....

 

daarna pas over potten naar specie kuipen tussen de 40 en 60 liter. te koop in elke bouw markt.

 

strawberry haze van greenhouse word niet heel erg groot in tegenstelling tot andere haze dus kunt er wel wat langer voorgroeien.

als je nu begint en bij verlicht zou je ze halverwege juni al kunnen verduisteren.

 

kun je in september lekker genieten van je verduisterde buiten wiet die lijkt op binnenwiet dit terwijl half buiten kwekend nederland nog zeker een maand mag gaan wachten.... en de helft ken weg mieteren vanwege rot

 

suc7 dit jaar

 

 

edit. voor in de kleinere potten special mix light van gold label. bij het over potten na speciekuipen gold label bemeste aarde pakken. eigenlijk hoef je dan niet eens voeding meer te halen. scheelt weer wat knaken

Edited by hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg niet dat het niet kan, maar je moet al geluk hebben om dit tot een goed einde te brengen

zelfs met verduisteren maak je kans dat de plant begint te reveggen

zelfs gaat ze in bloei heb je kans toch nog met rot en fluffy toppen te eindigen

normaal gezien neem je geen strawberry haze voor in ons buitenklimaat

nu, als je het echt wil hoor ik je niet te ontmoedigen, en het 'kan' wel hoor, maar onervaren zou ik dit toch niet aanraden

 

als het de strawberry is die je wil kan je mss eens kijken naar eerdbei,erdbeer en andere aardbei soorten

ook greenhouse seeds heeft hier sinds hun strainhunters zaadjes een soort van White Strawberry Skunk

dit zijn al veel kortere soortjes die makkelijker te kweken zijn

 

als je ook haze wil kan je eens kijken naar korte haze soortjes en/of haze autoflowers...

 

sowieso veel succes!

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bedankt voor de tips ga er zeker wat me doen kan niet egt kweekverslagen vinden van strawberry buiten wel van iemand die een super nette kast heeft hier op het forum zal eerdaags ff foto´s maken er zijn 2 zaadjes die al open barsten had ze achteraf gezien beter in water kunnen doen zoals ik op dat andere report las

 

tot nu toe bedankt en hou jullie op de hoogte

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het met de strawberry haze??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele Grote Aardbeien, aardbeien aardbeien !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...