Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bigbos

50/100 gr wietboter

Recommended Posts

Ik heb hier nog 7,9 gram hasj liggen, die mij veel te scherp in de keel is om te roken en weinig effect. Ik wilde er dus hasjbrownies van gaan maken voor 4 of meer mensen... Nou wil ik het dus simpel houden met die dr. oetker brownie mix, en daarvoor heb je 50gr boter nodig. Ik hoorde dat je per 100 gram boter 10 gram wiet kon gebruiken, dus met hasj zal het ook wel zoiets zijn denk ik? Is het dan beter om 1 brownie te maken met 5 gram, de volle 8 gram of 2 cakes maken met ieder ongeveer 4 gram?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het goeie hasj? zoja kijk uit

heb gehalicuneerd laatst, en zoveel had ik er niet ingedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor S37, maar Bigbos begint zen topic met: "Ik heb hier nog 7,9 gram hasj liggen, die mij veel te scherp in de keel is om te roken en weinig effect" en jij vraagt of het goede is :rtfm: Volgens mijn ware die van jouw dan wel erg sterk dat je nou nog aan het flippen bent.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, bedankt voor de reacties

 

Zou die kleine 8 gram goed zijn voor 4 mensen? Als het teveel is kan er natuurlijk wat bewaard worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor S37, maar Bigbos begint zen topic met: "Ik heb hier nog 7,9 gram hasj liggen, die mij veel te scherp in de keel is om te roken en weinig effect" en jij vraagt of het goede is :rtfm: Volgens mijn ware die van jouw dan wel erg sterk dat je nou nog aan het flippen bent.

hahahha

nee, over heen gelezen excuses

Haha, bedankt voor de reacties

 

Zou die kleine 8 gram goed zijn voor 4 mensen? Als het teveel is kan er natuurlijk wat bewaard worden...

waarschijnlijk heb je hasj dat vermengt is met rubber of stukken zeep

of het genoeg is kan ik alleen opmaken uit je beschrijving van weinig effect

dat je het nipt voelt na flink smoren, of...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het niet zelf gekweekt hebt

en het valt niet te roken

dan mag je het zeker niet opeten!!!

 

je weet niet wat erin zit en kan er flink ziek van worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip, wilde het vandaag klaarmaken maar ga het nu dus niet meer doen, jammer van de brownies maar dan maar een andere keer... Enig idee wat ik wel met de hasj kan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weggooien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het echt bagger is, de kliko in, anders wat mengen onder wat iets wat wel lekker te roken is als opvuller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het dan het beste is om het weg te gooien ja... Al eens gebruikt als opvuller maar het verpeste eigenlijk de hele joint, dus doe dat niet meer... Nouja, ik zal dan maar een andere keer hasjbrownies maken, als ik wat betere hasj heb liggen. Bedankt voor de hulp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...