Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
beginner 123

vragen over Royal AK Automatic

Recommended Posts

Beste,

Ik denk dat ik voor mijn eerste kweekje Royal AK Automatic van rqs zal kweken.

Ik zou graag vragen of iemand daar al ervaring mee geeft? Is het geschikt voor beginners? Ik zou de plant buiten kweken in welke pot plaats ik deze best? Heeft de plant veel voeding nodig, hoe veel tijd moet ik rekenen tegen dat ze klaar is ? Ook niet onbelangerijk welk efect heeft ze en is ze redelijk bestand tegen toprot? Alle tips over deze Plant zijn welkom!

 

Groeten beginner123

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTH, daar gaat TS weinig aan hebben hoor.

 

Beginner, ik heb er vorig jaar 2 gezet. Momenteel heb ik de eerste van de overblijvende zaden in de derde week na ontkiemen voor dit jaar in de running. Sinds een dag of 3 pendeld die tussen binnen en buiten vermits het zeker snachts nog te koud is. Voorbloei begint er net door te komen.

Verslag vind je terug in men handtekening onder Snipers eerste.

 

En tja het zijn auto's he, veel kun je der in principe niet fout mee doen. Een 8 liter pot met degelijke aarde (bij voorkeur van de GS), zaadje kiemen tussen nat watten/keukenpapier en daarna ineens in de uiteindelijke pot. Niet met een tussen potje, daar houden auto's niet van. Toprot ga je geen last van hebben lijkt me als je ze maar beschut tegen de elementen.

Voeding mja, ze zal na verloop wel wat lusten. Bionova heeft een Autoflower supermix in zen gamma zitten waar je de hele kweek mee kunt uitzitten. En RQS zegt dan wel 9-10 weken, mijn ervaring is dat ze toch zeker 12 weken nodig heeft.

 

 

Effect, eerder een actief lekker fris kruidig zoet wietje, zeker geen bankhanger. En denkelijk haal je der in ons klimaat nooit meer als 30gr droog af dus staar je zeker niet blind op wat RQS beloofd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 gram van een auto is idd al een hele opgave.

Denk dat de gemiddelde kweker van een auto in 8-11 liter pot een gram of 12-15 doet.

Als je een 20 liter pot gebruikt met goede toevoeging kan je wel 3 planten in kwijt, reken dan 10 gram per plantje.

OF je kan om de 2 weken een zaadje te kiemen leggen, kan je in de zomer elke 2 weken 15 gram oogsten net zo vaak als het aantal planten die je hebt

 

ééntje is geentje zeggen ze in deze streken ;)

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...