Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vruchtvlees

Vruchtvlees - Guerilla 2014

Recommended Posts

Het begon toch weer te kriebelen dus ben ik weer is begonnen met een kleinschalige guerilla, dit keer 2 jack herer & 2 white rhino in potten van 28L. Ga er vrij weinig aan doen, laat gewoon de natuur ze gang gaan. Mijn spot is een vrij waterige plek, dus graaf ik de potten een beetje in. Ben nog even wezen kijken naar mijn spot van 2012 en het staat er nog, dus in 2 jaar tijd geen pottenkijkers :tu . Zit dit keer een paar meter verder, er valt meer licht op deze nieuwe spot.

 

Nieuwe spot

gallery_34056_16952_131791.jpg

 

Oude spot

gallery_34056_16952_124896.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb trouwens nog een vraagje. Tijdens het drogen ruikt de wiet nogal, ik wou een droogkast maken in mijn kelder en ik hoop dat dit de geur verminderd.

Heeft iemand misschien nog een handige tip hoe ik de geur kan bestrijden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack herrer en white rhino zijn niet echt geschikt voor buiten, laat staan voor guerilla

buiten rot alles weg en heb je er geen zak aan

denk dat jouw beste opties zijn:

1 of verduisteren

2 of ander zaad kopen (deens, of nederlandse buitensoortjes)

even kijken bij het ruil topic of je je binnenwietzaden kunt ruilen voor wat buitenwietzaadjes ;)

 

grtz S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit, beetje moerassig maar dat moet geen probleem zijn, check wel of je genoeg zonlicht hebt ook als alles dicht gaat groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack Herrer is inderdaad niet meteen het geschiktste zaad voor buiten wat ik weet, maar ik heb er vorig jaar een gezien in de tuin bij een vriend van me en die deed het echt prima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan de uitlaat gaten bedekken met koolstof mat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie allemaal rotzooi op die plek, plastic en een vrij nieuw paaltje? Indicatie dat er wel eens mensen komen, kan goed gaan maar zou er nog eens over na denken.

 

Zoek hier eens naar goede vroege buiten soorten. Anders ga je straks teleurgesteld zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny_Sack, al die rotzooi is mijn rotzooi van 2 jaar geleden.. Ik ga er gewoon voor met deze soortjes, jammer dan als het niet lukt ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net even alles wezen snoeien en heb een worteldoek neergelegd, zodat er zo min mogelijk andere planten omheen gaan groeien. Heb de potten netjes ingegraven en de plantjes erin gezet. Ik heb om alle plantjes ook nog van die anti-slakkenringen met kopertape gedaan.

 

De boel gesnoeid

gallery_34056_16952_322774.jpg

 

Snoeien zonder handschoenen :tu (gelukkig had ik mijn EHBO lange vloei bij me)

gallery_34056_16952_146819.jpg

 

gallery_34056_16952_230378.jpg

 

gallery_34056_16952_18423.jpg

 

Staat er goed bij zo, denk ik :tu

gallery_34056_16952_326188.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nog kopertape hebt zou ik rond die grote potten ook nog eens een ring leggen.

 

Enne, dit jaar wel netjes opruimen he, je eigen wietje kweken guerrilla is leuk, de natuur vervuilen niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo lekker vroeg buiten hoor !

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig :tu

 

Dat worden bomen!

 

succes !

gr :dope:

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net weer even wezen kijken, staat er allemaal nog prima bij! (ondanks het slechte weer :verrygood) Ze groeien wel heel scheef, dus heb ik een stuk riet naast elk plantje gezet, zodat ze hopelijk weer een beetje recht gaan staan.

 

gallery_34056_16952_55612.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gisteravond wezen kijken en alle plantjes zijn redelijk aangevreten. Waarschijnlijk door kleine rode spinnetjes, iemand enig idee wat dit is en hoe ik er vanaf kom? Voor de rest zag het er volgens mij nog goed uit, alleen 1 van de plantjes hangt er een beetje zielig bij.

 

gallery_34056_16952_382619.jpg

 

Deze hangt er een beetje zielig bij

gallery_34056_16952_2851603.jpg

 

De kleine rode spinnetjes

gallery_34056_16952_1042035.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ook lekker bezig zie ik vruchtvlees ,een keer spuiten met neemolie anders ,ik doe het elke 14 dagen ,niet teveel ,en verdunnen mer rimulgan of zo iets .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...