Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tuinie

coffeeshop bezoeken?

Recommended Posts

hello iedereen,kan ik als Belg,nu de dag van vandaag nog wiet kopen in de coffeshops in vlissingen?en hoeveel?het is namelijk al een tijdje geleden dat ik er ben geweest en met al die wetten en dat wietpas..ik ben er niet meer van op de hoogte.groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk vlissingen niet, maar ben niet zeker, al jaren geen coffeeshop gedaan

ik zeg altijd

je kan beter 1x naar de growshop gaan dan 10x naar de coffeeshop ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlissingen niet meer dacht ik

 

wel nog:

utrecht

Gorinchem

rotterdam

amsterdam

 

ik dacht dat alles boven de bieschbos nog wel toegenkelijk is, alles daaronder niet meer (ongeveer :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal het binnenkort merken als belg in rotterdam :)

Eerst zelf krijg ik niks mee dan moet broertje maar ff de pas boven halen XD

Pik woont er toch zo goed als naast

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroegah kon je met 30 gulden nog een prima zak wiet en een paar prima bakken koffie halen

nu mag je blij zijn dat je 1 gram matige troep ervoor krijgt

shops draaien zichxzelf de nek om met huidige prijs/kwaliteit

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan beter over de rivier heen gaan, niet eens voordeelzakken hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>

Alles achter de rivieren zeggen wij

</p>

 

precies!

 

achter twatere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toeristen kunnen toch ook gewoon wiet kopen, vooral in amsterdam.

 

Vraag aan 10 mensen of ze ff een zakje voor je meebrengen naar buiten, zit er vast wel eentje

tussen die dat ff doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toeristen kunnen toch ook gewoon wiet kopen, vooral in amsterdam.

Het is je buurman geen Amerikaan.

 

Rotterdam/utrecht/denhaag/Gouda en de meeste groote gemeentes in de buurt.

 

 

Kan me herinneren een eerste stuurman van mijn schip vertelde dat hij daar laast (1 jaar)nog met collega's naar binnen was gegaan en hun zijn Russen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank u voor de info,ik ging daar anders mooi staan... :huh: dat is waar vroeger was dat allemaal veel gemakkelijker

Edited by tuinie

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het centrum van Terneuzen heb je geen 10 mensen te vragen. Terneuzen staat vol met kwekerijen, er was jaren geleden zelfs al een documentaire filmpje op TV waar ze gewoon op straat naar wiet vroegen en binnenkort meerdere wietpanden vonden. De voormalig sterkste shop van NL qua omzet was in Terneuzen (vooral door hash verkoop). Maar als je iets op straat gaat kopen blijf af van coke en heroin, daar lopen ook grote hoeveelheden van door Terneuzen, omdat zijn kleine zeehaven de drugs smokkelars uitstekend bevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroegah kon je met 30 gulden nog een prima zak wiet en een paar prima bakken koffie halen

nu mag je blij zijn dat je 1 gram matige troep ervoor krijgt

shops draaien zichxzelf de nek om met huidige prijs/kwaliteit

De goeie oude tijd, ik herinner het me nog dat je van 30 gulden wiet een weekend stevig kon doorroken.

 

Tegenwoordig rekenen ze in de shop prijzen die ik een verkapte vorm van uitlokking vind. Mocht ik gepakt worden met mijn kweekje zal ik ze dat ook zeggen: met deze prijzen moet je wel kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vetrouwen in coffeeshops is helemaal kwijt. Ik ben een vaste klant bij countdown....koop meestal Amnesia haze en wat hash. Gewoonlijk Hia rond 11 euro / gram. Weekelijks soms tot 100 euro.in totaal......al een paar keer de laatste tijd wanneer ik voor Hia vraag krijg ik iets helemaal anders....denk meer een super polm....je wordt er helemaal niet high van en daarbij het ruikt naar vocht......Dus het maakt niet uit of je een vaste klant bent of niet. Die coffeshop eigenaars denken sowiso alleeen maar in zakken vullen.

 

Wil je zeker weten wat je rookt.....kweek zelf ( punt uit)

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vetrouwen in coffeeshops is helemaal kwijt. Ik ben een vaste klant bij countdown....koop meestal Amnesia haze en wat hash. Gewoonlijk Hia rond 11 euro / gram. Weekelijks soms tot 100 euro.in totaal......al een paar keer de laatste tijd wanneer ik voor Hia vraag krijg ik iets helemaal anders....denk meer een super polm....je wordt er helemaal niet high van en daarbij het ruikt naar vocht......Dus het maakt niet uit of je een vaste klant bent of niet. Die coffeshop eigenaars denken sowiso alleeen maar in zakken vullen.

 

Wil je zeker weten wat je rookt.....kweek zelf ( punt uit)

 

 

Bij geeltje heb je hia voor 8eu de gram prima te doen hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vetrouwen in coffeeshops is helemaal kwijt. Ik ben een vaste klant bij countdown....koop meestal Amnesia haze en wat hash. Gewoonlijk Hia rond 11 euro / gram. Weekelijks soms tot 100 euro.in totaal......al een paar keer de laatste tijd wanneer ik voor Hia vraag krijg ik iets helemaal anders....denk meer een super polm....je wordt er helemaal niet high van en daarbij het ruikt naar vocht......Dus het maakt niet uit of je een vaste klant bent of niet. Die coffeshop eigenaars denken sowiso alleeen maar in zakken vullen.

 

Wil je zeker weten wat je rookt.....kweek zelf ( punt uit)

 

Ik vind het wel grappig dat je toch wekelijks 100 eurie naar die shop blijft brengen.

 

Laatste tijd merk ik dat de prijzen flink stijgen voor goede wiet, onder de 12 euro vind je weinig meer wat echt goed is.

Het lijkt er op dat er een tweedeling is, kwaliteits wiet en bagger wiet... duur en goedkoop.

 

Nog een paar weken heb ik gelukkig weer me eigen stikkies.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gelul voor die verschillende namen Marokkaanse hasj wordt ik een beetje kriegel van.

 

Wat is Hia nou weer?

 

IK houd het ook bij eigen productie. Beter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan al niet te spreken over al die troep die ze eroverheen sproeien of meegeven met het water.....

Hier kost een gram amnees 12 euro.... Gewoon asociaal duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vetrouwen in coffeeshops is helemaal kwijt. Ik ben een vaste klant bij countdown....koop meestal Amnesia haze en wat hash. Gewoonlijk Hia rond 11 euro / gram. Weekelijks soms tot 100 euro.in totaal......al een paar keer de laatste tijd wanneer ik voor Hia vraag krijg ik iets helemaal anders....denk meer een super polm....je wordt er helemaal niet high van en daarbij het ruikt naar vocht......Dus het maakt niet uit of je een vaste klant bent of niet. Die coffeshop eigenaars denken sowiso alleeen maar in zakken vullen.

 

Wil je zeker weten wat je rookt.....kweek zelf ( punt uit)

 

Ik vind het wel grappig dat je toch wekelijks 100 eurie naar die shop blijft brengen.

 

Laatste tijd merk ik dat de prijzen flink stijgen voor goede wiet, onder de 12 euro vind je weinig meer wat echt goed is.

Het lijkt er op dat er een tweedeling is, kwaliteits wiet en bagger wiet... duur en goedkoop.

 

Nog een paar weken heb ik gelukkig weer me eigen stikkies.

 

 

Het is inderdaad zonde van dat geld eerlijk gezegd, als je dat bedoelt.... ,....ik heb best veel shops gedaan en tot nu toe is die shop toch het stabielste in Rotterdam maw ze hebben meestal altijd dezelfde kwaliteit en geven meestal zelfde hoeveelheid.....alleen laatste tijd zijn ze wat aan het afwijken maar bon hun wiet is niet slecht .........5 gram amnesia 8/gr x 5= 40 + hia 3 gram 11/ gr= 33 en 2 gram cheese 12/gr= 24 euro totaal = 97 euro......

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen hasj hier, of eigen kweek

10+ euro voor chemisch gekweekte wiet neh

als je marrokaanse hasj hebt is het vaak slecht, je kunt het zien aan hoe het brand

als het scherp is op de keel zit er waarschijnlijk zeep of rubber bij

maar soms dat lekkere stukje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm tis al lang geleden dat Sniper nog zo'n heerlijk kruidig blokje Marokkaanse mocht genieten. Kon je vroeger in Antwerpen gewoon bij de Vzw's kopen. Kop thee bestellen en 500frank naast leggen en dan kwam dat wel in orde.

Nu blijf ik liever uit de stad weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm tis al lang geleden dat Sniper nog zo'n heerlijk kruidig blokje Marokkaanse mocht genieten. Kon je vroeger in Antwerpen gewoon bij de Vzw's kopen. Kop thee bestellen en 500frank naast leggen en dan kwam dat wel in orde.

Nu blijf ik liever uit de stad weg.

laatst nog, was wel 10 euro

beetje blond van uiterlijk

heb nog ander soortje maar ik vermoed zeep :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm tis al lang geleden dat Sniper nog zo'n heerlijk kruidig blokje Marokkaanse mocht genieten. Kon je vroeger in Antwerpen gewoon bij de Vzw's kopen. Kop thee bestellen en 500frank naast leggen en dan kwam dat wel in orde.

Nu blijf ik liever uit de stad weg.

 

in de Brederode VZW's (en sommige nightshops) kan je nog steeds kruidige hasj kopen, maar je bent er nu niet met 500 frank...

een half jaar geleden betaalde je 15 euro voor een gram 'caramelo',

zwaar vervuilde hasj, jammer als je hem ruikt want dan denk je 'ja moest dat onversneden zijn was dat een ge-fucking-weldige blok hasj!'

 

ik blijf erbij: wil je echte, goede hasj, dan moet je 2 emmertjes water halen...

2 emmertjes pompen

de meisjes op hun klompen

een dikke zak met knipafval,

de beste hasj die je roken zal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of naar de rif gebergte gaan......laten we zeggen naar Ketama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...