Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rietje

stroom

Recommended Posts

hallo ik ben nieuw hier en heb een vraagje over stroom ik heb een tent van 240 bij 120 en nu wil ik alles aansluiten en,nu zit er boven op alle slaapkamers geen randaarde de tent staat op een slaapkamer,hoe ga ik het nu veilig aansluiten ,!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe draad laten trekken en laten aansluiten ,of goede verleng kabel pakken vanaf een stopcontact die wel aarding heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die goede verlengkabel moet dan wel 2,5 kwadraat zijn en compleet worden uitgerold i.v.m. de spoelwerking. Verder kunnen op de zelfde groep waar de kabel op aangesloten is beter geen verdere stroomverbruikers tegelijktijdig stroom trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had dat beter zo omschreven indd extreme ,al weet ik maar weinig 3 aderige verlengdraden van 1,5 kwadraad

Even langs de bouwmarkt om een haspel ofzo afhangkelijk hoever het is ,het is indd wel beter om je volledige kabel af te rollen

 

En om het safety uurtje af te ronden gebruik niet het stopcontact in de badkamer

 

Beste is om een electra monteur te laten komen en wat nieuwe draad in je muur te laten trekken samen met een nieuw stopcontactje ,heb je ook geen gedoe met een losse kabel door het huis + is je slaapkamer ook meteen veilig bekabeld

 

Ik weet nog een derde manier maar die zie ik als wat te risico vol om door anderen te laten gebruiken en is ook echt een tijdelijke oplossing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic even verplaats, past wat beter in de electrohoek. Ook nog graag even voorstellen in de juiste sectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks verlengen...

 

Je hebt nog niks geplaatst, bent duidelijk niet in staat om het zelf te doen.

 

Je pakt de telefoon, belt een elektra monteur en zegt dat je een extra groep wil laten plaatsen.

 

Kabel kan je hem ook laten leggen, die lui zijn vaak net wat handiger met kabels trekken dan jij zelf en dat levert een mooier resultaat.

 

Kost ongeveer 70 tot 120 euro.

 

http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en-apparatuur/zonnebanken-en-gezichtsbruiners/m800678381-riho-king-dubbelzijdige-zonnebank.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

 

Via mp koop je er zo 1... krijg je geen vragen want je bent zenuwachtig als beginner.

Dat ding zet je in die kamer.

 

Vraag om een degelijk stopcontact want je wil in de toekomst een nieuwe kopen.

 

 

ready 2 goooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van de hoeveelheid stroom die de beste man er doorheen wil trekken. Maar een een bouwhaspel wil prima werken. Voordeel is dan ook dat je direct 2 kunt halen uit verschillende groepen. Plug en play.

 

Alleen wel doen wat Extreme zegt, volledig uitrollen dus probeer een niet te lange te halen.

 

Voorbeeldje:

http://www.elektroshop.nl/jumbo-kabelhaspel-blauw-met-4-contactdozen-en-zware-rubberkabel-zwart-h07rn-f-25-meter-3-x-2-5mm-nl.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks verlengen...

 

Je hebt nog niks geplaatst, bent duidelijk niet in staat om het zelf te doen.

 

Je pakt de telefoon, belt een elektra monteur en zegt dat je een extra groep wil laten plaatsen.

 

Kabel kan je hem ook laten leggen, die lui zijn vaak net wat handiger met kabels trekken dan jij zelf en dat levert een mooier resultaat.

 

Kost ongeveer 70 tot 120 euro.

 

http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en-apparatuur/zonnebanken-en-gezichtsbruiners/m800678381-riho-king-dubbelzijdige-zonnebank.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

 

Via mp koop je er zo 1... krijg je geen vragen want je bent zenuwachtig als beginner.

Dat ding zet je in die kamer.

 

Vraag om een degelijk stopcontact want je wil in de toekomst een nieuwe kopen.

 

 

ready 2 goooo

 

Link bestaat niet meer, naar wat verwees je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...