Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik had verleden week een jack herer buiten geplant was vandaag even wezen kijken hoe het met haar ging omdat we koude nachten hadden gehad ze stond er fris en fruitig bij :)

 

gallery_32069_16950_108523.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice dude :D en aan de bladeren te zien heb je ook nog de indica pheno.. die heb ik ook gehad... kan prima buiten overleven... de sativa phenos zijn wat minder gecharmeerd van buiten staan....

mag ik je vragen hoe groot ie was toen je hem naar buiten hebt gezet? Ik heb nu 4 zaailingen die net hun eerste internode hebben ontwikkeld op 10 liter aarde coco perliet mix... ik sjouw ze nu de hele tijdop en neer naar het dakterras en terug 2 trappen omdat ik bang ben dat ze niet overleven snachts... kan ik deze gewoon buiten 24/7 zetten? ik zie dat je in zuid holland zit.. ik ook op et moment dus we hebben het zelfde weer als het goed is.

 

groet

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Dank D 420 :) ik heb haar verleden week buiten gezet ze was al groot want ik had ze over van indoor project ze was al 7 weken oud ze stond op een klein stek start blokje wortels waren al beetje aan verkleuren daarom heb ik ze snel buiten gezet ik zie dat ze ieder geval al aan geslagen is ik denk dat je ze nu wel gewoon 24/7 buiten kan zetten het zal nu niet zo snel meer koud worden en mocht het toch te koud worden kan je ze natuurlijk even binnen zetten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou kunnen maar de nachten zijn nog erg koud.

 

Ik zou persoonlijk nog even wachten, 1 goede nachtvorst en het is doei doei plantje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom het weer goed in de gaten houden en wij zitten in Zuid-Holland wij hebben warme lucht van af zee het is gisteren hier ook niet onder nul geweest .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon aan zee ( noord-holland ) en hier was het vannacht 0 graden aan de grond.

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had gisteren deze temperatuur gezien zou mogelijk zijn hoor 0 aan de grond als er wind nog is ga waaien dan zak de temperatuur ook

heb jij een weer station Casto ?

 

gallery_32069_16950_80347.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

De warmere nachten komen er weer aan.

In zeeland is het niet onder de 5 graden geweest 's nachts.

 

Suc6.

Op een mooie zomer. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze nu al 2 nachtjes buiten laten staan... zelfs met regen erbij... doen het tot nu toe prima.

 

groet

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke toppie :) Dank D 420

ik had 3 jaar terug paar purple s power kruising op balkon staan die had ik met een wit soort je gekruist na het oosten die pot gewoon op me balkon laten staan en tijdens het oosten zijn er wat zaden in die pot gevallen die waren te vroeg uit gekomen was volop winter toen dacht ik die gaan het niet reden dacht la maar staan had geen plek binnen toen begon het te sneeuwen heel die pot vol gesneeuwd dacht nu kan je wel helemaal schudden

die zijn dood toen weer ging dooien zag ik tot mij verbazing dat ze nog leefde dus ik dacht laten we maar is kijken of ze het gaan reden tot aan de lente

je zag dat ze stil stonden tot het mooi weer ging worden begonnen ze in eens te groeien het zijn nog mooie planten ook geworden vond het wel bizar verhaal als ik dat aan mensen vertel die het niet geloven :) ik heb het met me eigen ogen gezien ze kunnen dus wel een stootje hebben .

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet is onkruid he, zo snel krijg je het niet kapot. Maar veel temperatuurverschillen, zeker als het nog te koud is kost je toch grammen hoor.

Ik zou ze voor de zekerheid toch van een strobedje voorzien rond hun voetjes. We zijn nog steeds maar april du het weer kan nog wel eens fel omslaan.

Better safe as sorry hee

Share this post


Link to post
Share on other sites

je heb helemaal gelijk Sniper78 maar ik wil juist een beetje risico nemen ;) omdat als ik ze vroeg plant dat je minder sporen maak dat ze ontdekt worden

 

tnx stickyBart :) yw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantje ziet er mooi uit!

Ik heb ook een Jack Herer in de tuin staan.

Veel succes met je kweek, ik ga je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het, nog niet opgegeten door slakken of ander ongemak? Ik volg ook......tevens 2 Jacks in de tuin staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...