Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
beginner 123

wat moet ik nemen?

Recommended Posts

Dag iedereen,

 

Ik ben een beginende kweeker die op zoek is naar het juiste zaad.

Ik weet niet goed wat te kiezen er is zoveel keuze. Kan iemand me soms een beeldje opweg helpen? Ik ben opzoek naar een klein plantje dat makkelijk is voor beginners. Het is de bedoeling dat ik mijn eerste plantje kweek buiten in een pot van 6,5 liter of eventueel groter als dat nodig is maar de plant mag niet te groot worden (max.rond de 80cm). Ik ben opzoek naar een autoflower dat je een opgewekt en happy gevoel geeft. (Liefst niet al te duur voor de eerste keer).

 

Kort samengevat ik zoek een eenvoudig autoflower plantje waar je opgewekt en happy van komt, niet te groot wordt en dat buiten kan gekweekt worden door een beginner.

 

Hopelijk kan iemand me verder helpen,

 

beginner123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel van zulke topics....help welk zaad/wat moet k hebben/zaad...

 

zoek gewoon een soortje uit en begin ermee ...... als je door de supermarkt loopt vraag je dan ook aan elke passant welke melk je nodig hebt of welk brood er goed smaakt welk wasmiddel t beste wast...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Dwarf van RQS is wat jij nodig hebt denk ik. Klein en best beginner vriendelijk.

 

Heeft deze je dan ook een opgewekt happy gevoel?

Als het dat gevoel opwekt ziet het er een ideaal plantje uit. Heb jij ervaring met deze?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

opgewekt en happy wordt je er vanzelf van als je oogst lukt :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

opgewekt en happy wordt je er vanzelf van als je oogst lukt :likken:

 

Beste opmerking! :D

 

Het is ook een kwestie van soortjes uit proberen om erachter te komen welke jou het best ligt.

Ik denk inderdaad dat de Royal Dwarf wel een mooi begin is! Lekker in een 10L pot.

Of misschien Lowryder als soort.

 

Topic is wel in de verkeerde sectie gepost! Had beter bij outdoor kunnen staan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem gewoon een mixje van zaden?

Ik heb die van dutchgrowshop genomen, en weet nu welke ik iig niet wil kweken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Dwarf..

 

Ik heb deze AF vorig jaar voor de eerste maal in de tuinkas gestoken en is echt een top soortje!

 

Deze valt niet zo op tussen de tomaatjes :P en kan je gemakkelijk onderhouden.

 

Ook zeer tevreden van de smaak en opbrengst vergeleken met de grote van het plantje ^_^

 

Staan momenteel 6 van uit te kiemen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen-o-matic, Auto Mazar of Auto mini gun!

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...