Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Caesar

kennis is macht

Recommended Posts

Oké oké een paar vraagjes om mij van me onzekerheid af te helpen, heb alles wat me voorgroei tent betreft in huis. Nu nog het moeilijkste de planten weet echt niet welke zaden zo veeel lekkers ... Iemand ervaring met RQS/samara seeds outdoor?

 

 

Vraag 1:

Zijn de kushes van RQS(of andere skunks/haze) niet wat te moeilijk voor buiten als een beginnende grower?(ik groei voor, Sannie's way en bescherm tegen regen) of moet ik heel saai pp/ww of norther light nemen..

 

Vraag 2:als ik om 18:00 verduister en om 00:00 het er weer afhaal moet het goedkomen toch :P zodat ze rond 06:00 weer licht krijgen

 

Vraag 3: zijn die hydro korrels of perliet ook te gebruiken buiten?

 

Vraag 4: zijn smartpots goed om te slepen eventueel te verplaatsen?

 

Vraag 5: onder water geven =in de pot of echt in het wortel kanaal?

 

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

kennis is wietforum ..

 

enne vraag 5 is echt briljant ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kennis is wietforum ..

 

enne vraag 5 is echt briljant ...

 

Dude its just, of mensen echt van die tapjes in hun potten hebben of ze in een bak water zetten? Just to be sure

Share this post


Link to post
Share on other sites
:book: pot onderlangs water geven growguide says yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe beide, buiten zeker een laag hydrokorrels op de aarde leggen tegen het uitdrogen en dan zeker ook regelmatig eens natsproeien als het echt heet is.

Maar de manier waarop je de vraag formuleert is idd wel leuk.

 

Enne RQS is goed en betaalbaar zaad, vorig jaar 2 auto's van het gehad als eerste ervaring, en net een assortimentje bij hen besteld voor zowel indoor als outdoor.

En er lopen momenteel enkel RQS kweekjes opt forum, de meeste zijn erg lovend over RQS.

Ik zeg, voor hun prijs zeker niet slecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Many thanks snipe

Jouw eerste alleens bekeken,en de meeste verslagjes van RQS zijn binnen

 

Peace :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog even wachten met autoflowers(de nacht temp is nog telaag)

rqs seeds de eene zweert erbij een ander noemt het royal herma seeds. ik heb dr nog geen problemen mee gehad,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag 1:

Zijn de kushes van RQS(of andere skunks/haze) niet wat te moeilijk voor buiten als een beginnende grower?(ik groei voor, Sannie's way en bescherm tegen regen) of moet ik heel saai pp/ww of norther light nemen..

Ik ben vroeger met een skunk soort begonnen en hebben op volle grond geen verzorging nodig xD maar dan moet je geen woudreus verwachten. Wachten tot de stam houtig/hard is voordat je de plant buiten zet is wel raadzaam, zo heb ik al eens een paar plantjes verloren... Ik heb al eens special queen van RQS gehad, en de grootste werd net geen 4 meter. De plant word zo groot dat de takken afbreken door het gewicht van de toppen, die zo groot waren als mijn onderarm.

 

Vraag 2:als ik om 18:00 verduister en om 00:00 het er weer afhaal moet het goedkomen toch :P zodat ze rond 06:00 weer licht krijgen

Die moeite vs opbrengst heb ik nooit begrepen. Dikke toppen rotten ook sneller namelijk, helemaal als je ze buiten houdt. Neem er gewoon nog een plant bij als je meer wil. En de buitenplanten van RQS kunnen gigantisch worden, waardoor verduisteren je niet meer lukt.

 

Vraag 3: zijn die hydro korrels of perliet ook te gebruiken buiten?

Yez. Maar als je een zak kwaliteitspotgrond neemt zit daar ook al geimpregneerd perliet in.

 

Vraag 4: zijn smartpots goed om te slepen eventueel te verplaatsen?

Nee waardeloze rommel naar mijn idee. Als je mobiliteit wil neem dan een speciekuip, en een rolblad voor planten. Zo voorkom je ook medisch gebruik voor je rug na het oogsten...

 

Vraag 5: onder water geven =in de pot of echt in het wortel kanaal?

Vooral onderaf, van boven af doet regen wel. Maar de grond mag niet zeiknat blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bless @grim en dat die toppen even groot

Als mijn rukarm mogen worden hahha

 

@grow weed tja Haters gona hate, b.V over greenhouse ouwehoeren mensen ook toch heeft een vriend van me aardige cash gemaakt met de Hawaiian snow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...