Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grointje

detectie voorkomen

Recommended Posts

Beste,

 

Nu vroeg ik me af hoe je de detectie van de politie zoveel mogelijk kan uitsluiten.

 

Zowiezo ben ik een voorstander van tenten, met name hortilab omdat deze vrijwel dikste zijn. (680D)

 

Maar ik lees steeds meer in het nieuws dat ze worden opgerold door die gekke camera's.

 

Mij lijkt het dat als je dan nog eens anti-detectie folie gebruikt op het plafond en muren, evt op verdieping er boven je dit wel uit kan sluiten.

 

Ik ben ook niet echt een voorstander van aftappen, maar hoeveel kun je er max hangen zonder te tappen, stuk of 6? 8? 12?

 

En hoe doe je dit dan met je uitblaas, want waar die ook uitkomt die lucht is warm dus dit valt op, rechtstreeks naar buiten lijkt me ook opvallen als ze met die camera's werken.

 

 

Advies, tips, oplossing alles is welkom, (desnoods in bericht aan mij)

 

Alvast bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

schijnt dat warme lucht afvoeren via riool niet echt aangeraden wordt in de growshop...scheelt bakken geld aan filters

maar werkt wel...

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nja lucht van een airco of droger wat naar buiten gaat is ook warm.

Ik denk dat je gepakt wordt door onvoorzichtigheid en snitchers.

Gemiddeld verbruik voor een gezin is 8 tot 10 kwh per dag.

met 4x 600 watt zit je dus al aan de 2.4kwh keer 12uur is 28.8kwh, dus ja schat zelf maar in xp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe verminder je het risico

Vertel niemand dat je aan het kweken bent

Zorg dat er niet de hele dag een warme wolk afgeblazen lucht voor je kweekruimte hangt

Zorg dat wnr je je tent open doet de overburen niet in het hps laat meegenieten

Als je pics maakt zet ze niet op facebook enz en zorg dat als je ze hier neerplant dat je gezicht enz nooit inbeeld komt

Krijg je pm's hier over of je verkoopt of stekken wilt leveren negeren

Zorg voor een goede filter

Wil je niet opvallen bij het electra bedrijf zet niet ineens 10kw aan verlichting

 

Via riool zou ik zelf niet meteen doen toch zeker al niet ongefilterd daar het de geur lekker ver zal verspreiden en tijdens een riool inspectie gaan ze dat wel ruiken vermoed ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

poeplucht uit riool komt ook never nooit spontaan onder je neus..waarom zou wiet ineens wel gevonden worden?

 

als je de luchtbuis maar diep genoeg in het riool laat zakken is er niets aan de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een opticlimate kopen om te beginnen. Heb je nauwelijks uitblaas naar buiten. Je hoeft niet eens naar buiten te blazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het meest word gepakt doordat er over gepraat is,buren(mensen die verdachten dingen zien) Het heli verhaal zal een klein deel van waar zijn bedenk wel dat het crisis is en ook bij de politie. het opstijgen met zoon ding kost al duizenden euro's. dus het zal allemaal wel mee vallen. Gewoon zorgen dat alleen jij het weet en de nodige voorzorgsmaatregelen trekken. niets aan het handje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poeplucht uit riool komt ook never nooit spontaan onder je neus..waarom zou wiet ineens wel gevonden worden?

 

als je de luchtbuis maar diep genoeg in het riool laat zakken is er niets aan de hand

 

Die lucht komt niet spontaan onder je neus door de zwanen halzen/sifphons die voor elke aansluiting zitten

Ik zei dan ook dat het tijdens een riool inspectie wel eens opgemerkt kan worden ,of in bv lang leegstaande panden in de buurt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt para bent geef die extra tientjes en bedek alle muren van je kamer met antidetectiefolie, of het werkt zijn er verschillende meningen over.

Zorg dat je uitblaast via iets wat niet opvalt (schoorsteen ofso) niet direct uit een raam. Hotspot is afhankelijk van het aantal lampen etc.. ik heb op engelse forums wel eens gelezen dat topshield en adjust-a-wings een goeie cover over de bulb maken en een goede hitteverspreiding over de kap zelf hebben waardoor de hotspots verminderd worden. Een clipfan op aansluiten voor directe koeling is ook niet gek (imo).

 

su6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet mogelijk om je uitblaas op een standaard te zetten en uitblazen in de kamer zelf met een grote fan erop gericht om de warme lucht te elimineren? Of zeg ik nu iets wat heel gek is en niet kan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boeiuh als het opvalt bij je stroom bedrijf zolang jij betaald zijn zij zeer tevreden met jou als kweker :) Gewoon mondje dicht en draaien maar!! Als alles netjes is aangelegd en geen geur/water/geluids overlast veroorzaakt kan je jaren doorgaan bij wijze van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een niveau hier tegenwoordig. .. damn.

 

Er moet hier echt eens een post rating systeem komen.

 

Nooit zonder filter werken en ook niet in het riool blazen. Je bouwt druk op en stel dat er eens in de buurt een zwanenhals droogvalt...

 

Detectie folie heeft alleen zin zonder uitblaas. Dan zal je al aan de opti moeten beginnen, leuk maar kost ook een beetje.

 

Binnen afblazen met meer als 1 lamp nooit doen, of je moet van schimmel houden.

 

Als ik zou willen doordraaien een paar jaar lang max 4 x 600 watt over de meter, wel ff alles weghalen als je je meterstanden doorgeeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regel 1 en staat al jaren op nummer 1 Bek houden en draaien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je al zo para bent : NIET AAN BEGINNEN !!

denk aan je nachtrust,je hart, achtervolgings waanzin enz enz.

anders gewoon regel 1 [PH. Donner] en leef niet te bang.

 

Grtn Erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

bang is het probleem niet echt, een straf ga je er toch niet echt voor krijgen, is eerder dat ik er ook wat aan over wil houden :) detectie folie heeft nut zodra t niet in contact komt met de temperatuur die t moet verdoezelen (volgens mij), stel je draait begane grond en je doet op de vloer van verdieping erboven moet dit werken, dus uitblaas naar douche ofzo kan toch ook? alleen zowiezo niet rechtstreeks naar buiten lijkt me, voor de rest komt wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rioleringen controleren ze tegenwoordig met een camera, en die kunnen nog niet ruiken.

Afblazen via rioleren zou in principe kenne siphons houden de lucht tegen. Maar ik heb bijvoorbeeld even me spiphonput uit de douche gehaald voor verstopping en dan ruik je gelijk het riool. Dus lucht moet echt gefiltert worden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjonge jonge en dat allemaal om een paar tientjes voor een fatsoenlijke filter uit te sparen.....t zijn toch geen viooltjes die je kweekt..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook anti-detectie folie; je zult de folie nergens detecteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een niveau hier tegenwoordig. .. damn.

 

Er moet hier echt eens een post rating systeem komen.

 

Nooit zonder filter werken en ook niet in het riool blazen. Je bouwt druk op en stel dat er eens in de buurt een zwanenhals droogvalt...

 

Detectie folie heeft alleen zin zonder uitblaas. Dan zal je al aan de opti moeten beginnen, leuk maar kost ook een beetje.

 

Binnen afblazen met meer als 1 lamp nooit doen, of je moet van schimmel houden.

 

Als ik zou willen doordraaien een paar jaar lang max 4 x 600 watt over de meter, wel ff alles weghalen als je je meterstanden doorgeeft.

 

ik begrijp dat laatste niet zo goed, als je de meterstanden doorgeeft alles ff weghalen? Komt er iemand langs dan wanneer ik mn standen doorgeef via internet tegenwoordig bijvoorbeeld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook anti-detectie folie; je zult de folie nergens detecteren.

Nee de folie zul je niet detecteren nee... de warmte wel LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle isolatie en anti detectiefolie is zinloos als je uitblaas zichtbaar is voor een flir-camera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus warme lucht met koudere lucht mengen voordat je uitblaast ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus warme lucht met koudere lucht mengen voordat je uitblaast ?

 

En waar wou je die koude lucht vandaan halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook anti-detectie folie; je zult de folie nergens detecteren.

Nee de folie zul je niet detecteren nee... de warmte wel LOL

 

Ik bedoelde dat je die folie bij mij nergens zult tegenkomen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...