Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stickyBart

eerste kweek NL, WW en nog 2 autoflowers

Recommended Posts

Hallo Allemaal

Mijn naam is Bart en ik heb beslist om na 25 jaar blowen eens zelf te beginnen kweken :-)

Ik heb 2 zaadjes van een maat gekregen (White widow en een Northern lights) en ze zijn ondertussen al ontkiemd en komen net uit de grond.

Volgende maand als het wat langer licht is ga ik nog 3 autoflowers zetten.

 

Best spannend allemaal en onbegrijpelijk dat ik zo lang gewacht heb met zelf kweken.

 

na 2 dagen kiemen en 2 dagen in de pot is de WW al uit de grond :-).

Het is nog niet veel maar loop al de hele dag met een glimlach rond! :dribble:

 

eerste zonlicht

 

Grts Bart

Share this post


Link to post
Share on other sites

suc6! beter laat dan nooit zeggen ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bart,

Ga je de planten nog overpotten naar grotere potten? , want anders probeer de potten nog wat op te vullen met wat aarde.

Hoe meer aarde ze/hij kan gebruiken hoe groter de plant uiteindelijk word.

 

Inderdaad een leuke hobby die mij toch ook steeds weer een glimlach geven, na het zien van het groeien en bloeien.

Veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Koekje!

Mijn White widow ga ik in volle grond zetten en de NL steek ik in een 12 liter pot.

De autoflowers die ik volgende maand ga zetten zullen ook in een pot komen ;-)

Wil een paar verschillende manieren proberen om te zien wat het verschil is.

 

Komt toch best veel bij kijken maar gelukkig is het nog een leuke bezigheid om alles uit te zoeken :-)

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke soortjes bart, hopen dat ze je mogen smaken. ik hou je topic in de gaten ;) succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

leven de dames nog? ben eigelijk wel benieuwd hoe je gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja het gaat prima met de dames Messiah :-)

ze zijn ondertussen net 3 weken oud en ze beginnen nu goed te groeien. Ik zet ze zo veel mogelijk in het zonnetje ;-)

gallery_40943_16942_1449865.jpg

gallery_40943_16942_2681410.jpg

 

Jammergenoeg zijn mijn schatjes in de couveuse verwisseld dus ik weet niet meer wat de white widow en wat de northern light is!

Zal wel duidelijk worden als ze beginnen bloeien hopelijk.

Volgende week ontkiem ik nog 2 autoflowers: amnesia en een super skunk (was mijn eerste wietje ooit :-))

 

thanks sk2k14 :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dat gaat goed toch zo,

Hoeveel liter zijn de potten die je nu gebruikt?

Ik denk ook dat het duidelijker word welke soortje welk is nadat de bloei is begonnen.

Ook dit topic ga ik even volgen

 

bye :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat mooi zo. staan ze een beetje uit de wind? hier hevige windstoten af en toe. zou zonden zijn als ze nu omknakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat inderdaad prima Koekje!

ze zitten nu in 7 liter potten maar ze gaan dan over een week of 3 de grond in bij mijn ouders!

Mijn autoflowers die ik volgende week krijg ga ik in een pot van 12 liter steken of misschien in 20 liter maar dat zal eerst nog met mijn vrouw besproken moeten worden ;-)

 

wind is inderdaad een probleem Messiah maar ik hou het goed in de gaten!

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

misschien dat je de autoflowers in de 12 liter kunt zetten en de WW in de 20 liter, word (ze) lekker groot van .

Wat ik had gemerkt is dat meer dan 10-13 liter met een autoflower niet zo heel veel zin heeft.

Maar dat mag de pret niet drukken. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Stickybart,

 

Ziet er goed uit! Staan ze alleen in de tuin of alleen buiten in de zon?

 

Ik had vorig jaar een Ak auto in een denk wel 100 liter bak gezet (zo een waar je een kleine vijver van maakt) en dit plantje werd niet hoger dan mijn borst (inclusief bak) maar ze werd wel lekker dik. Voor een auto zeker een aanrader!

 

Mvg Crystal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je duizendpoot :-)

 

Ga dat zo doen Koekje, kan me voorstellen dat de pot niet te groot hoeft te zijn voor de AF aangezien ze al zo vlug in bloei gaan.

 

Crystal ik zet ze zo veel mogelijk in het zonnetje buiten en ik zet het raam een beetje open voor wat verse lucht :-).

Nu beginnen ze in ieder geval echt goed te schieten, zal van de week nog wat foto's plaatsen!

Grtzzzz Bart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...