Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JopiePopie

Help Spint!

Recommended Posts

Zit in de laatste 2 weken van me amnesia kweekje en heb paar spint webben gevonden..

Omhakken of stozuigen??? Ben pas paar dagen aan het spoelen en wil de smaak niet verpesten eigenlijk. kut kut kut!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken te gaan ....tijd uitzitten lijkt me, eventueel stofzuigen sate prikker in je toppen temp omlaag lv wat hoger als t kan iig niet omakken in de laatste 2 weken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

een paar spintjes hoef je niet over te panieken

Share this post


Link to post
Share on other sites

T zullen er vast geen paar wezen ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie nu idd dat het gaat om een paar webben. Das dan wel verdomde slecht opgelet. Stofzuigeren dan maar. Wel uitkijken daarmee trouwens. Moet wel stofzuiger zijn met regelbare zuigkracht, anders zuig je de boel aan gort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal als ze aan t webben zijn heb je er wel wat meer als een paar idd......k ken dat wel Ach dr zijn dr maar een paar kom je 3 dagen later binnen zijn al je toppen samen getrokken door de webben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stofzuigen, kappen wanneer praktisch, na oogst kot ontsmetten en bidden tot de oude goden en de nieuwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx mannen! Mijn grote vriend die me de stekken zou brengen had mij belooft dat hij het middeltje tegen spint zou brengen en dat was hij vergeten, dus heb pas dagen nadat de stekken stonden paar keer gespoten. Ik was laatst 2 dagen niet wezen kijken en toen zag ik ze.Ik wist wel dat dit eraan zat te komen ik had gewoon roofmijt moeten uitzetten. Dit is mijn eerste kweekje en leer elke dag weer. Volgende keer maar een kweekverslag maken.

 

Ik heb zoals agent orange adviseerde de lv iets omhoog gedaan. schommelt nu tussen de 50 en 65% en ben 2x per dag met een kwastje alles aan het weghalen. mijn stofzuiger heeft maar 1 stand en dat lijkt me geen goed idee. Ik merk al dat die beestjes een stuk minder blij zijn.

 

p.s. hoe kan ik trouwens iemand aanspreken in zo'n topic? met @ ofzo? dit is de eerste keer in me leven dat ik op een forum actief ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jopiepopie

 

Gewoon zoals hier boven, ik vind dat beter lezen als dat je iemand quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent al zo ver in de bloei, probeer te stofzuigen maar verder weinig aan te doen in deze fase. Roofmijten heeft geen zin als je al webben hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een kruimeldief van tomado gehaalt van de blokker voor 2 tientjes en heb het aardig onder controle. Volgende keer beter preventief behandelen. thnx voor alle hulp iedereen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...