Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Oostgroninger

oostgroninger

Recommended Posts

Nou. Ik ben oostgroninger. 48 jaar en lees hier al heel wat jaren mee. Nu maar eens registreren. Nu ik gestopt ben met kweken. Ik was altijd te paranoia om me aan te melden. Nu maakt het niet meer uit. Juli 2012 opgerold. Gepakt voor 2 rondjes waarvan de laatste lag te drogen. Waarom 2 rondes? Omdat de tip binnengekomen was in december en omdat qua netheid en staat van de spullen niets gezegd kon worden van de leeftijd van alles. Kwekerij werd als professioneel bestempeld ivm de perfecte aanleg van het stroom en de netheid van de bouw van het hok met daarin een gtools 1200 kast met 40 plantjes. Gepakt dus en veroordeeld in juli 2013 tot 80 uur waarvan 40 uur voorwaardelijk met proeftijd van 2 jaar. Vervolgens februari 2014 een oproep voor een rechtszaak gekregen tbv ontneming van 3200 euro. Deze zaak is niet ontvankelijk verklaard omdat er in de strafzaak geen aankondiging van ontneming gedaan was. Dus nu overal van af. 40 uur geklust en koffie gedronken en nu schoon. Toch is de interesse er nog en daarom blijf ik hier kijken.

Edited by Oostgroninger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat jammer dat je gepakt bent. Maar je weet toch wel van dat kruipende bloed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen dat je gepakt bent inderdaad, maar je bent er ook nog wel goed mee weggekomen dus?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook geen buitenplantjes?

Je kan altijd nog cactussen kweken,en wat cacti naar me opsturen :)

anyways have a great day

Share this post


Link to post
Share on other sites

schoon werken is idd heel belangrijk!

anders was je er niet zo mooi van af gekomen!

 

:welcome: hier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...