Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlrs

Butaangas

Recommended Posts

Hey,

 

ik weet dat er in het verleden al een paar topics zijn aangemaakt over welk butaangas het beste is om te gebruiken voor je bho en waar je het kunt kopen. Ik heb deze topics gelezen en ben bij een paar winkels langs geweest maar ze hadden allemaal geen butaangas meer, nou heb ik laatst bij een sigaarwinkeltje wel butaangas voor 3,75 per bus gekocht maar dat is me wat te duur. Weten jullie waar ik goed en goedkoop butaangas kan kopen? Omgeving Leeuwarden, niet duurder dan 3 euro per bus. Heb laatst een hele batch vern**kt met verkeerd gas.

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind unilite goed, met de spiegeltest liet deze geen residu achter. De allerbeste waren de witte unilite bussen met near zero impurities logo erop, maar kan enkel nu nog de gele vinden van unilite, maar ook deze laat geen residu achter, bij de webshop van the grass company een doos van 12x300ml gele unilite voor 25 euro en bij marskramer verkopen ze ook die voor 3 euro de bus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik gebruik meestal silver match

+1

Heb nu wel veel merken gehad en als je met bussen werk is silver match zeker een top keus.

 

Die gele stink naar rotte eieren en geeft een vieze geur aan de BHO.

Beide dus getest en de gele zal ik zelf nooit willen gebruiken.

gallery_40416_16749_76773.jpg

Tevens hadden bussen die goed uit een spiegel test kwamen toch troep erin.

Kijk maar op skunkpharmresearch.

 

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, zal mijn volgende run, eens met silver match gaan proberen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik echt geen geur vd gele bussen unilite kan waarnemen. Was dit ook zo bij de witte variant ? Zal skunkpharmresearch eens checken, dank voor de tip in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de witte heb ik het nooit gemerkt.

Pas toen ze geel werden de bussen (Dacht halverwege vorig jaar).

 

Hier de link met wat ik bedoelde BHO mystery oil.

 

Kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

bedankt voor de reacties, ik had toen ook 2 bussen Silver Match gekocht alleen kon toen nergens op de bus vinden of dit wel butaan was en geen andere rotzooi alhoewel er wel het 'near zero impurities' keurmerk op staat. Ik had toen alleen een soort rare witte laag over m' n bho die ook wel weer weg ging, alleen de kwaliteit was anders (dacht dat t aan het gas lag) maar het was ook ander knipafval. Zal daar wel aan gelegen hebben, morgen maar weer een paar bussen halen en dan kunnen we weer olie maken.

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij blokker verkopen ze butaangas voor 90 cent per bus, er staat ook het; near zero impurities logo op dus lijkt me prima merk ben ik ff vergeten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup 22bas22, dat is silver match. Heb het gister gehaald en lekkere olie gemaakt, misschien vandaag of morgen de rest. Ik zet er zo wel een foto'tje op als ik het niet vergeet, 1 dikke dab en je slaapt de hele middag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...