Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje1965

Power Kush ervaringen

Recommended Posts

Mijn eerste keer met een Kush.....zaad in dit geval.

Iemand tips /trucs??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij vragen ze een lage ec. Maar weet ik er niet over te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu ook mijn eerste ervaring aan het opdoen met een kush master kush van dutch headshop

Explosieve groei vanuit zaad

En de stekken die ik ervan heb getrokken gaan ook als een speer omhoog

 

Of de power kush dezelfde neigingen heeft ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoeveel hoogte je ter beschikking hebt

Mijn kush heeft 29 dagen 24/24 ritme gekregen onder de 250 hps en zit nu bijna tegen het dak aan van de dr60 zonder te toppen enz

 

Heb de stammen al wel 3x geplet anders zat ze erdoorheen :)

 

dus zal ook afhangen wat je planning ermee is scrog ja of nee ik ben deze keer voor vrije groei gegaan ,ze vult wel heel mooi op

Een 2 a 3 weken voorgroei zou ik als max geven de volgende keer dat ik ze uit zaad plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

direct op 12/12 zetten dan maar??

Geef ze eerst wat licht 1 of 2 dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

175 cm hoog......ik kweek meestal met korte plantjes. Maar ja...heb ook amnesia haze staan....en die stonden al die tijd te wachten op de Kusjoes. Hebben dus 16 dagen 18/6 gehad.......... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeker een weekje voorgroeien het mag dan wel een zaadplant zijn ze heeft nogal wat indica eigenschappen in zich en blijft dus vrij compact. Althans mijn ervaring met kush in het algemeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil plantjes van om en nabij de 60 cm hoog das hoog genoeg. Het licht komt toch niet verder dan dat.

Dat gaat me dus met de Am haze niet meer lukken. Ik heb ze al wel getopt.

 

gallery_10502_11668_557752.jpg"]http://gallery_10502_11668_557752.jpg[/url]

Edited by riesje1965

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik alsnog een klein weekje voorgroeien riesje :)

Jammer van die bezetting daar hadden 2x zo veel toppen in dat veldje kunnen staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de eerste week ging mijn kush ook niet zo hard ,ze begon pas in de derde week echt de hoogte in te gaan

Zijn dat zaadjes van dinafem ... 50%indica 50%sativa ?

Mijn master kush is wel 100% indica volgens de breeder Dus ik vermoed dat die power kush wel iets rustiger zal groeien

 

Santa dwergjes wat schattig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier nu Uruzghani staan uit zaad en met 3 weken voorgroei is ze toch hoger geworden dan 70 CM, met 6500K erboven wat de plant erg compact houd in de groei. Nou weet ik niet of dat te vergelijken is, dit is in elk geval een volle indica.

 

afhankelijk van je lichtbron zou ik maximaal 1 weekje voorgroeien, wellicht is maar een dag of 3 beter, tenzij er een aandeel sativa inzit, dan is het lastig rond de 60 CM te houden denk ik.

 

laat je het nog zien ook hier. :whistle: ben wel benieuwd naar je avontuur.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee he..........niet weer dat gezeik over stofkappen!!! :cry Ben blij dat mun ventilator er niet op staat.

 

Ik denk dat het die van Dinafem zijn ja.................

Edited by riesje1965

Share this post


Link to post
Share on other sites

XD dacht precies hetzelfde wat boeit dat dat de boven kant vuil is zolang de kap maar schoon is aan de kant waar de lamp brand

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje stof dat op je plakkerige toppen valt...moet je van houden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn master kush bleef maar de hoogte in gaan, zelfs na het toppen xd.

plantje strekt veel maar wel compactere toppen als de andere soortjes die hier staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken het probleem kweker XD

Maar ik heb de soorten gister vergeleken onze master kush is 100% indica de power kush is 50-50 dit moet toch wel iets doen aan die groei spagaat waar de master zich intrekt

 

Een weekje 18/6 zal nog wel lukken hoor maar ,meteen 12/12 zal je wel safe zitten qwa hoogte

Kan je aan de hand van de ervaring deze ronde de volgende ronde voorgroei geven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je in de toekomst wel nog even een foto zien riesje ik voorspel dat ze weer zo groot worden als je santa's. Of zet je er meer dan 12 per m2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach.er 2 dingen waarom ik hier bekend ben geworden..........................mun ventilator en mun eigenwijzigheid....... :whistle:

 

Die santa's zaten toch nog behoorlijk aan het gewicht hoor!!

Edited by riesje1965

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach riesje enkel door iets te testen weet je wat het zal doen ;)

Over mijn lange voorgroei met de papaya kreeg ik ook genoeg tegenwind te verwerken :) En zelfs na de ronde komen er nog verbaasde berichten over binnen XD

 

Ben elk geval benieuwd wat het verschil zal zijn tussen de power kush en de master kush qwa groei snelheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

weekje 18/6 en dan om naar 12/12.

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...