Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Caesar

baantje streken

Recommended Posts

Hahha kwam voorbij op internet

Ik vind helemaal mooi

 

 

http://m.telegraaf.nl/buitenland/article/22493142/

Een gezochte Belgische crimineel lacht de politieagenten, aan wie hij wist te ontsnappen, uit op Facebook.

 

"Fuck you, popo. Leer zwemmen en kijk beter uit jullie doppen", schrijft de 26-jarige Nabil Zammouri.

 

Zammouri, die voorwaardelijk vrij was na een celstraf voor afpersing, bedreiging en mishandeling, wordt door de politie gezocht vanwege het schenden van die voorwaarden. Hij werd maandagmiddag gezien in Dilsen-Stokkem, waarna een politiemacht op de been werd gebracht om hem te arresteren, aldus Belgische media.

 

De wijk werd afgesloten en alle auto's in het gebied werden gecontroleerd. Speurhonden en zelfs een helikopter werd ingezet om de crimineel in de kraag te vatten.

 

Zammouri wist echter te ontsnappen en op Facebook schrijft hij hoe hij dat gedaan heeft. "Als ze betere ogen hadden en vanuit de lucht hadden opgelet, hadden ze me kunnen vangen. Maar met de steun van Noteborn (de wijk, red.) en via het kanaal ben ik kunnen ontsnappen." Nadat hij het kanaal was overgezwommen, verstopte hij zich in een bunker.

 

Op de netwerksite krijgt hij veel lovende reacties van vrienden en zelf lijkt hij ook trots op zijn prestatie. "100 man, één helikopter, 4 à 5 zwaantjes en weet ik wat nog allemaal. Ze hebben me niet kunnen pakken. Zelfs heel de wijk afgesloten en toch kunnen weglopen. Ja dat noem ik 'voor lul gezet'. Ben in elk geval weg, dat is het belangrijkste."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel eens 100km/u te hard gereden, politie kon/wilde me niet bij houden, ja super, maar 2 uur later staan ze toch echt aan je deur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaah,

Vind het gewoon mooi wat mensen wel niet op het internet zetten, zo zijn er zelfs kartel leiders gepakt met bewijs van instagram wat ze in een stoere bui gepost hadden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...