Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bolluhhaze

Wietteelt moet gelegaliseerd worden (Video)

Recommended Posts

Beetje hypocriet van die coffeeshop houder, niet legaliseren maar reguleren, ofwel nog steeds een "legale" monopolie v/d coffeeshop, aangezien hij vindt dat alleen gecertificeerde bedrijven wiet mogen kweken.

 

Ben het compleet eens met Peter Cohen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt,

 

Enorm hypocriet door deze argumenten te geven. Mensen mogen bier en tabak kweken terwijl deze 2 nog schadelijker zijn dan wiet.

 

De coffeeshop eigenaar begint al met enorm veel gestotter als die tegenargumenten wil geven op Peter Cohen. Hij haalt kinder speelplaatsen als excuus naar voren en dat kinderen dit in de achtertuinen dit kunnen vinden. Er is geen kwaliteits controle ? Gast, 9 van de 10 coffeeshop eigenaren weten dat het ingekochte wiet beladen is met haarspray en lood....... Hoe hypocriet is deze eigenaar wel niet?

 

De overheid praat over het feit m.b.t THC gehalte terwijl ze niets zeggen over 75%+ alcohol dat 400% schadelijker en gevaarlijk voor jezelf en de ander is.

 

Zegt de coffeeshop eigenaar ook nog eens : Ik wil dat er gekweekt wordt door gecertificeerde mensen waarvan ik er vanuit kan gaan dat er geen bestrijdingsmiddelen in zit...... Gast je bent zo hypocriet door dit als argument te gebruiken... Je bent gewoon bang dat je inkomsten naar de klote gaan als iedereen mag kweken.

 

Als de overheid wilt kweken mogen de burgers ook wiet kweken, zo simpel zie ik dit.

 

Peter Cohen heeft hier gewoon 101% gelijk in! Alcohol,tabak e.t.c mag wel gekweekt worden maar wiet niet.

 

Een mongool snapt nog wel dat tabak en alcohol schadelijker is voor je in vergelijking met wiet.

 

DUS IEDEREEN MAG KWEKEN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

het klopt dat het nu niet ideaal is, maar het word met reguleren nog minder ideaal. kloof tussen grote en kleine kwekerijen word groter, geweld zal daarmee steeds erger worden, ik kan nu al voor elke vinger 1 vriend opnoemen die wat wiet betreft al een geweer op z'n kop heeft gehad, word alleen maar erger.

 

de mensen die die wiet moeten gaan kweken bij regulatie, dat zijn dezelfde kwekers die nu goed kweken, ik denk dat zij er uberhaupt al alles aan doen om een eerlijk product te leveren. en je zult hobbykwekers blijven houden die simpelweg voor zichzelf wat wiet kweken, en broodkwekers die voor export kweken.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees,

 

Ook goed, maar leg ons geen straf of whatever op als wij 5 tot 10 planten voor onszelf kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh? ik ben zoiezo van mening dat je 10 planten per persoon moet mogen hebben, al hang je boven elke plant 1 lamp, moet je zelf weten, spul moet je mogen oproken/verkopen/weggeven/ruilen, wat jij wilt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alcohol is toch ook verboden als het boven een bepaalde waarde zit ,kijk maar bv naar absint... kom je in de winkel nergenst tegen

 

Paar jaar geleden wel een nachtwinkel gevonden die paar flessen had staan :)

 

Dat ze de broodkwekers met 1000+ planten aanpakken daar kan ik in beperkte mate nog begrip voor opbrengen maar iemand die thuis in een overige kamer een tentje heeft staan aanpakken is gewoon crimineel

 

Ach ja politie moet ook iets te doen hebben waar ze geen gevaar lopen e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje hypocriet van die coffeeshop houder, niet legaliseren maar reguleren, ofwel nog steeds een "legale" monopolie v/d coffeeshop, aangezien hij vindt dat alleen gecertificeerde bedrijven wiet mogen kweken.

 

Ben het compleet eens met Peter Cohen.

 

Als zakenman snap ik hem wel dat hij liever regularizeren wilt dan het te legalizeren.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Alcohol is toch ook verboden als het boven een bepaalde waarde zit ,kijk maar bv naar absint... kom je in de winkel nergenst tegen

 

In NL is Absint in verschillende sterktes gewoon verkrijgbaar sinds een aantal jaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm tijd dat ik dan terug naar nl kom want ik mis die zwarte :icecream:

 

Hier bij de supermarkt staan ze elk geval niet in het drank rek :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praat zichzelf nogal tegen die D66 noob, ten eerste willen ze de wietteelt reguleren om het uit de criminele handen te houden....

 

2min later begint ie dat lulverhaal over het THC gehalte wat in de jaren enorm opgelopen zou zijn?/? 1982 had je ook al wiet met 20/24%THC gehalte, je was er net wat langer mee bezig (hardcore sativa`s)

 

En ten tweede werkt marihuana helemaal niet zo, het zijn tot nu toe bekend 6 werkzamen stoffen die op elk brein anders werken...

 

Maar nu terzake je wilt dus alleen maar wiet verkopen met een THC gehalte van max 16/19% wat gaat er dan gebeuren......iedereen gaat voor de supersilverhaze van Nismo omdat dat toch een stukkie beter is :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...