Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

basjoman

Kat en wiet

Recommended Posts

Ik heb zojuist wietzaadjes aangeschaft. Voor de amnesiaplant. Thuis heb ik 1 kat. Mijn kat ruikt de hele tijd rond in mijn kamer, wat ze normaal nooit doet. Mijn ouders vinden dit ook raar en weten niet van de zaadjes. Ik ben op dit moment 2 zaadjes aan het ontkiemen in mijn kast. Wat moet ik doen? Mijn kat laten ruiken aan de zaadjes zodat ze eraan went? Graag Tips!

Stel ik heb binnenkort veel wiet op mijn kamer, hebben jullie dan nog tips voor mij om de geur tegen te houden? Bijvoorbeeld een luchtdichte bakje?

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

katvanger inschakelen en gewoon kweken.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beestje is zich gewoon aan het afvragen waar dat nieuwe luchtje vandaan komt

 

Wiet in een lucht dicht bakje doen is altijd wel aan te bevelen

 

Kan ook zo'n katnip plantje groeien dan laat ze je amneesjes zeker wel met rust ;)

http://azarius.nl/sm...ataria-cutting/

 

http://www.youtube.com/watch?v=CTFj8bM-14c

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb thuis ook 2 katten. toen ik me plantjes binne voor groeide of me wiet had te drogen zaten ze ook de hele tijd rond dat hok te hangen. ze worden niet raar of appart er van inderdaad. (tenminste de mijne niet) heel mischien vinden ze het zelfs wel net zo relaxt als wij:P.

niks aan de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever geen huisdieren bij je plantjes, stel ze brengen ongedierte mee.

 

Als de wiet goed gedroogd is, kun je deze in glazen weckpotten bewaren, iedere dag even laten boeren (deksel even kwartiertje open) en dan weer op een donker en koele plek bewaren, komt geen geurtje vanaf, tenzij je de deksel open laat staan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je katten ruiken die zaadjes echt niet. Die zaadjes zitten waarschijnlijk tussen watjes (miss nog in een bakje) en ze hebben sws niet echt een sterke geur. Kijk eerst eens of er miss wat anders in je kamer zit waar die op af gaat.

 

Stiekem binnenkweken gaat m niet worden, daar kun je alvast op rekenen. Of ga je guerilla zaaien ofzo?

Dan zijn weckpotten aangeraden voor de geurdichtheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katten zijn gek op de harige bladeren van de cannabis, schraapt de maag (haarballen) en lekker fris door vele vocht ook nog eens.

 

De bloemen kun je ze beter vandaan houden (als ze zelf al niet grote afkeer van vertonen, de mijne wel) want kans op katatonische kat is dan aanwezig. 1 van mijn katten had toen ze net 1jr was eens wat wietboter van een vork gesnoept, 3dgn onder de pannen was ze.

 

Mooi overzicht wat je kat wel/niet kan hebben hier terug te vinden

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij heeft vorig jaar de kitten een aantal bladeren lopen opvreten van m'n buitenplanten, 2 dagen alleen maar kotsen. Zo goed kunnen ze er dus tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet zo dat katten juist bladeren eten om die braak neigingen op te wekken ...

 

Heb al een tijdje geen kat meer maar dat is wat mij er toch van in het geheugen zit

 

Even google erbij genomen blijkbaar eten katten gras om aan een bepaald zuur te komen en om de haarballen te verwerken ,wnr je katten niet buiten komen eten ze dus de bladeren van planten die ze ter beschikking hebben

 

De meeste gebruikte manier om de kat van andere planten weg te houden is een bakje kattengras neer te zetten ergenst

 

een van de betere uitleg die ik ben tegen gekomen

http://plazilla.com/page/4294974680/waarom-binnenkatten-kattengras-nodig-hebben

 

Dieren docter zijn visie over het fenomeen

http://www.dierenartsabc.nl/overzicht_planteneten.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit mijn tent open laten staan, gevolg: kattendrollen in de aarde <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk je plantje bemest toch :whistle: moet natuurlijk geen kattebak worden nee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nou ik werd dus wel echt boos op die kat, achteraf gezien wel logisch dat ie daar gaat poepen.. hij denkt natuurlijk: heee een super de luxe kattenbak!!

De plantjes hebben er niks onder geleden volgens mij. Heb de uitwerpselen wel verwijderd uiteraard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...