Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Topjuh

Haze eerste keer :') , stekker eruit of doorgaan?

Recommended Posts

Goeiemorgen, vraagje:

Ik zit net met mijn haze in week 5 en mijn planten zien eruit als een witsoort in week 2 of 3.

De topvorming is echt minimaal, ik heb hoge temperaturen gehad en ec, maar ik schat de kans groter dat het gewoon aan het kwaliteit van de zaden ligt. Ze waren erg goedkoop voor haze en toen ze net uit kwamen hadden ze al gelijk van die freaky leafs en waren ze niet bepaald mooi.

De witsoorten van mijn vorige oogst kregen dezelfde behandeling en vonden het wel fijn bij mij.

Er staan 600 watt lampen op.

 

Ik heb echt jullie advies nodig, valt hier nog iets fatsoenlijks van af te halen of gewoon stekker eruit en opnieuw beginnen (met een witsoort), ik heb wel al nieuwe zaadjes besteld, deze keer van de ouwe vertrouwde leverancier.

 

 

gallery_34840_16923_4774501.jpg

gallery_34840_16923_2415480.jpggallery_34840_16923_4218640.jpg

gallery_34840_16923_711334.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Freak on the leash, van wie waren die zaden????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia haze van growerschoice, maar wat moet ik nu doen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 vragen welke haze is het en hoelang staan die al effectief in bloei (5 weken 12/12 of heb je nu al 5 weken witte haartjes ...

 

Plant zelf ziet er toch mooi groen uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten zijn kern gezond zo te zien! Hoe lang moeten ze bloeien??Ik vermoed vrij lang, en dat verklaart wel een hoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan de kwaliteit van de zaden ... jaja ....

 

er is toch een plant uitgekomen ?? die groen is en op wiet lijkt ?? ruiken doet ze ook ,neem ik aan ..

 

verder ..geloof NOOIT de bloeitijd op de verpakking en heb gewoon eens geduld .

na 4,5 miljard jaar weet de plant echt wel wat te doen ;)

 

kijk ,leer en deel ...

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 5 12/12 en zichtbare haartjes vanaf week 3.

Ik ben van plan om toch nog even te wachten. En kijken in welk tempo ze verder bloeien.

Misschien ligt het wel aan het feit dat het een late bloeier is maar als ik andere verslagen van amnesia haze lees zijn ze vaak veel dikker dan de mijne in week 5.

Bedankt voor de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze zeker laten gaan , tenzij jij het geduld niet hebt voor een langbloeier; terwijl een andere soort klaar is moeten deze wellicht nog 1 maand, en dan gebeurt het grote werk pas echt.

Met je 5 weken nu heb je cie laatse maand al ruim overschreden , dus wat is wijsheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol dus je zit in bloei week 2 3 en wss nog tussen de 5 en 11 weken te gaan afhankelijk welke soort je hebt

:whistle: geduld hebben is niet moeilijk ,we willen allemaal wel dat de toppen er al uitzien als cola flessen binnen 2 weken helaas werkt de natuur wat anders

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Amnesia haze van growerschoice, maar wat moet ik nu doen???

 

Fem of regulier???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken je wel van af zichtbare bloei?

 

Zaden planten groeien veel langer door in de bloei dan stekken.

 

Zo zie je maar weer, goedkoop is duurkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zichbare haartjes vanaf week 3 dus je ziet nu net 2 weken echt in de bloei. Ik vind ze der goed uit zien dus zou me geen zorgen maken. Greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fem of regulier ... hij geeft niet eens op welke soort het echt is ... net ook gekeken op growerschoice amnesia haze heb ik niet eens kunnen vinden

 

En indd appel net 2de of 3de week bloei en ze al willen omhalen omdat het te traag gaat XD

Ik hou me beschikbaar om je er wel vanaf te helpen hoor ,zet ze ergenst in het bos neer en laat de natuur de rest wel afwerken dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor heb er al zien omschakelen binnen een week Mijn fem papaya vorige ronde had bv al witte haartjes na 5 of 6 dagen :icecream:

 

Deze keer deden ze er wel iets langer over dus er is geen vaste lijn in te trekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

:oeps te weinig geslapen ik zag die original aan voor een andere soort

:withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar gaat het heen hiero.. krijgen we topics met onzekere mensen die niet weten wat ze aanmoeten met hun plant, dit is godverdomme een kerngezonde plant, hier gaat onderhand alles goed, en dan een kuttopictitel.. stekker eruit of doorgaan. dit hoort niet in indoor maar overig en zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kerngezonde plant heeft niet perse potentie toch?

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals supernoob zegt, ik heb al eerder gezond uitziende planten gehad waarvan de toppen helaas klein bleven. Daar ben ik nu ook bang voor.heb al wat gegoogled en kwam uit bij: te weinig calcium of te hoge ec en lv. Ik ga gewoon door en ik post volgende week weer fotos dan kunnen jullie het vergelijken.

Misschien ligt het er inderdaad gwn aan dat ze lang moeten bloeien. Maar het gaat echt mega traag

 

Maar als iemand zegt ik zit in week 5 van de bloei dan bedoelen ze dus nie 12/12 maar vanaf zichtbare haartjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke speedy weedy. Weet ik dat ook weer. Dank je

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloei = 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens die redenering zou hij dan binnen 3 weken moeten oogsten ...

Ik dacht dat je de effectieve bloei weken moest tellen amnees ,ook weer wat geleerd dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...