Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjafarm

Oplichters?! (www.dekweektent.nl)

Recommended Posts

Dinsdag 1 april (Nee, geen grapje) heb ik wat besteld bij www.dekweektent.nl

Tot op de dag van vandaag niks gehoord, of ontvangen.

Ik begin er een beetje een slecht gevoel over te krijgen.

Kan natuurlijk wel iets later komen, en hun site plus alles eromheen (twitter & facebook account's)

ziet er niet uit als een oplichterij..

Heeft iemand ervaringen met deze site?

Alvast bedankt

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Kweektent showroom open

 

 

 

Ma. t/m Vr. 11:00 tot 18:00

Zaterdag 11:00 tot 16:00

 

 

Mailen kan ook naar: info@dekweektent.nl

 

Heb je ze al eens gebeld ...

ook zou ik er nog niet teveel over stressen wss moeten hun ook eerst alles bestellen ik heb bv bij conrad een bestelling gedaan 3 april is klaar gezet 3 april en tto vandaag ook nog niets van gezien of gehoord

Edited by djbroertje
gegevens verwijderd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al paar keer proberen te bellen, gaat 1 keer over en daarna op de voicemail..

En vrijdag mailtje gestuurd, nog geen reactie.

Zou er in principe al wel moeten zijn ze verkopen uit eigen voorraad staat er op de site,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zeggen ze allemaal XD

 

Jammer dat de site geen keurmerk heeft via hun krijg je altijd zeer snel antwoord ;)

Belooft elk geval al weinig goeds als ze niet eens de telefoon opnemen ,kan altijd even een berichtje inspreken wat gaat als volgt

 

Beste ik heb intresse in een 10x1000 watt kweek setup maar zou graag bespreken en kijken wat we hiervoor het beste kunnen samen stellen en bestellen

Laat je nummer achter en wss bellen ze je terug binnen de 30 min ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adresgegevens weggehaald.. deze website is dus geen oplichterij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon er vlakbij wil morgen wel even langsgaan voor je stuur me even een pm.

 

Wil je niet bang maken maar er zit hier maar 1 shop die tenten verkoopt en die zit niet op de factorij.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je niet een topic geopend over deze site? En werd je toen niet verteld dat je beter een betere shop kon zoeken..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat appel zegt daar valt ook wel iets over te zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je weet het: een gewaarschuwd mens telt niet mee. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks allemaal voor de reacties!

En appel, toen had ik het al besteld. Was toen al een beetje huiverig aangezien ik geen betalingbevestiging of iets kreeg

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hoop ik voor je dat het toch nog goed komt!

 

Greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit wel een bedrijf op de locatie in zwaag maar ze waren al dicht toen ik ging kijken dus morgen maar eens langs als ze open zijn.

 

Goede hoop dus nog ipv mijn eerdere bericht ;)

 

Ik ga er morgen kijken en zal dat wel ff updaten in dit topic want eerlijk is eerlijk als iets wel geregeld gaat worden moet het ook vermeld worden toch.

 

De belangrijke info doe ik via pm naar ganja toe.

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens het verhuur bedrijf word het nog verhuurd dus er zit indd wel iemand in :)

Maar elke site die je van die gast tegen komt heeft dezelfde naam maar staat er een ander contact nr bij ,dus ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antoinette er bij halen...

 

980x240.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt maar het adres staat zo nadrukkelijk op de website dat het haast wel daar moet zitten lijkt me ;)

 

We zullen zien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees nog eens heel goed speedy met al je 'ik weet niet hoor maar zal vast wel niet goed zijn redenaties'.

Beetje ZZP'er met meerdere 'BV's' heeft echt wel verschillende telefoons anders kon je wel eens heel verkeerd opnemen niet?

 

Dat er niet geantwoord wordt ed kan een fout ding zijn maar ook zomaar een hele goede reden waar je nog geen weet van hebt en straks wordt je overladen met excuses dat het allemaal zo lang geduurd heeft en krijg je wat extra mee.

 

Zou de heren sieren eea wat te temperen ipv vuurtje op te stoken.

 

Zou me niet verbazen als het gewoon een opslaglokatie is waarvanuit er ingeladen wordt ed, zo is mijn GS ook ooit begonnen 'online' en dat was een bouwvakker eens, beste (on- en offline) GS van NL inmiddels nu jaartje of 5 verder :likken:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat weer wel indd het adress is wel overal hetzelfde :) is toch al iets natuurlijk :D

 

Lostchild die redenatie is nadat ik zelf ook even een rondje google heb gedaan , en elke keer dat die naam boven komt staat er een ander telefoon nr bij om hem op te bereiken ..... beetje vreemd voor iemand die net 6 mnd daar ter plaatse is niet

 

En ik heb in mijn eerste reactie al gezegd dat het niet ongewoon is ,zelfs bij conrad wacht ik nu al bijna een week ..al krijg ik daar wel vrijwel meteen antwoord via mail als ik vraag hoe het ermee staat

Mijn eerste growshop bestelling was ook een tijdje wachten zonder enige vorm van communicatie daarom had ik al vermeld dat hij best tot einde van de week wacht met echt te gaan stressen ;)

 

Zelf dus ook even alles lezen ^_^

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahha wat anders, paar dagen geleden op kauwgumballen-shop.nl een bulk munch candy gehaald, ook 1 week niks gehoord,

Uiteindelijk mail gehadt met extra snoep :P, dus succes hoop dat je het zelfde heb, al ging het bij mij maar om 60euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben even langs geweest maar het bedrijf bestaat wel gewoon.

Heb ganjafarm een pm gestuurd zodat hij het kan afhandelen.

 

Grtss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle credits naar casto, net menno (eigenaar van wekweektent.nl) gesproken, kweektent was niet op voorraad en die ontvang ik volgende week.

Thanks allemaal voor de reacties.

En @ de moderators, op dit topic kan een slotje.. netjes afgehandeld en www.dekweektent.nl is dus geen oplichterswebsite

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje opgeschoond, alle adresgegevens verwijderd.

 

Topic closed.

:closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...