Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tsaarnicolaas

Tsaarnicolaas uit Manhattan a/d Maas

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben 44 jaar, ik ben al flink aan t vooruit lezen op t forum, met mijn tig klachten die allemaal als 1 kluwen in mekaar draaien, denk ik wellicht baat t hebben bij een weedje her en der. Ik heb ooit een keer een joint gerookt, vertrouwde t niet, was bang van de reactie in mijn lichaam en raakte dus prompt in een paniek aanval. Inmiddels weet ik beter, ik was zo loom en sloom als een koe, het ging dus eigenlijk hartstikke goed.....maar ja, breng dat jezelf maar eens aan t verstand. Ik ben nu aan t orienteren of en hoe ik voor mezelf een eerste kweek kan gaan doen. Het forum staat voller dan vol, ik kan hele dagen lezen, en gelukkig merk ik dan ook dat ik uit mezelf al dingen zie die me opvallen waar een andere noob dan een vraag over stelt. Dat geeft een heel prettig gevoel, t blijft dus kennelijk goed bij me hangen!

Inmiddels al zover vooruit aan t denken dat ik de complete kweektent met toebehoren al op t oog heb en ook al flink heb nagedacht over t waar plaatsen in huis en hoe. En ga beginnen aan cbd olie en wietolie (en ben oooo zo benieuwd!!!).

Ik lees jullie allemaal graag en op een later plan ben ik ook van de partij!!!

Voor een ieder: goede resultaten toegewenst met wat je doet en tot laters!

gr.

Tsaarnicolaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gegroet ook vanuit Manhatten aan de Maas ;)

We zien vanzelf wel een verslag voorbij komen van je.....

 

Alvast veel succes! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Welkom, genoeg info hier over Cannabis.

Zeker zal ik je adviseren om ook eens de topic van Blowsterke te lezen over Tinctuur.

Succes verder en veel plezier & info toegewenst met je activiteiten.

 

mzzl, wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank critcalwidow, Grondlegger en wsteb voor de warme welkoms! Ik heb inderdaad t topic van Blowsterke al in de gaten gehad. Ik lees me helemaal te pletter. Als die moeite nou eens beloond kon worden met hele gave toestanden, zou toppie zijn!

gr.

Tsaarnicolaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...