Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Worm

Hennepplanten in huis? Hypotheek kwijt

Recommended Posts

Huiseigenaren in de regio Zeeland-West-Brabant die hun woning beschikbaar stellen voor de wietteelt, lopen het risico dat zij hun hypotheek en woning kwijtraken.

Politie en justitie binden samen met hypotheekverstrekkers de strijd aan tegen de georganiseerde wietteelt.

 

Kwekerijen zitten vaak in koopwoningen

In de provincie Brabant zijn naar schatting tussen de 5500 en 6800 kwekerijen actief, goed voor een omzet van 1 miljard euro. Vorig jaar ontmantelde de politie er ruim 600. In bijna de helft van de gevallen zat zo'n kwekerij in een koopwoning.

Wietteelt gaat vaak hand in hand met hypotheekfraude. Als de politie op een wietplantage in een koopwoning stuit, zal zij de financier, zoals een bank, daarover inlichten.

 

Lening aanvragen vrijwel onmogelijk

Als de bank ontdekt dat er is gefraudeerd, zal de lening worden opgeëist, volgt aangifte en belandt de fraudeur in een waarschuwingssysteem. Zo'n registratie maakt de kans dat hij opnieuw met succes een lening kan aanvragen heel klein.

 

 

Bron

 

 

 

Wij zijn allemaal paria´s van de samenleving en vogelvrij... Fucking politiestaat :verryangry:

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bank mag je helemaal geen zak maken als je netjes je centjes betaald met wit geld. Ook al heb je 10 planten voor eigen gebruik kunnen ze je geen fuck aandoen.

 

Gaan ze je toch ergens aanmelden zonder dat ze enig bewijs hebben van het betalen met zwart geld mag jij hier een rechtzaak tegen aanspannen.

 

Dus als voorbeeld : 5 planten waarvan 400 gram droog voor jezelf zonder dit ooit te verkopen kunnen ze je het huis uit gooien? Ik vraag me af hoe jij iemand het huis uit kan gooien terwijl dit niets te maken heeft met je hypotheek en overige randzaken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij staat in bijna alle hypotheekaktes dat een woning niet commercieel uitgebaat mag worden. Sinds de wijziging van het gedoogbeleid is iedereen die onder een lamp binnen kweekt profesioneel/commercieel bezig... Hoe ver ze bij banken, politie en justitie zullen gaan is afwachten tot de eerste gevallen voor de rechter hebben gestaan.

 

Waar het eigenlijk om draait is hypotheekfraude die zo nu en dan voorkomt, zoals valse werkgeversverklaring, onderverhuur zonder bank in te lichten, woning gebruiken voor een ander doeleinde dan wonen, unt so weiter....

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha.... zeker in deze tijd zal er geen 1 bankier te vinden zijn die een netjes betalende klant klem zal zetten.

 

Maak jullie niet druk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok dat het veel zal uitmaken wie ze aantreffen in de plantage in desbetreffende huis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huiseigenaren in de regio Zeeland-West-Brabant die hun woning beschikbaar stellen voor de wietteelt,

Dat gaat dus niet op voor een paar plantjes, dat past niet bij commercieel uitbaten.

 

Denk meer aan lieden die met valse papieren een hypotheek krijgen of huiseigenaren die een volgezette koopwoning op papier onderverhuren aan een 'oppasser' die dan vaak de klos is i.p.v. van de eigenaar zelf.

 

Het lijkt me geen eenvoudige klus voor zo'n bank, zeker als er geen schade is toegebracht aan het object en er slechts in een klein deel van de woning gekweekt wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had vorig jaar 4 plantjes en een beetje teveel wiet iets rond de 70 gr nat en een bult knipafval

en ja gepakt helaas toen is me huis 3 maanden gesloten

 

nu zit ik alweer een tijdje in me koopwoning en vorige maand een makelaar voor de deur

die kwam in opdracht van de bank me huis taxeren

waarom hij dat moest doen wist hij ook niet , ik gebeld naar de bank ja opium meneer

ja moest maar gewoon meewerken met de taxatie en hoorde het nog wel

nu al meerdere keren contact gezocht met die afdeling maar niemand die me iets erover kan vertellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 maanden je KOOPhuis gesloten ?Voor 4 plantjes en wat wiet ????

Wat een mafketels zeg,maar zeg nou zelf dit gaat toch HELEMAAL nergens meer over ?

En als er nou hardrugs in een woning liggen ?of er word een moord gepleegd etc etc etc ......

Ivo oprotten JIJ MAFKETEL

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 maanden je koophuis uit voor 70 gram wiet ( nat ) puur voor eigen gebruik.... Wat is dit toch een smerige kut land geworden zeg. Ivo jou tijd komt nog wel. De burgemeesters die hiermee in stemmen zijn ook vieze vuile ratten! Als ik fucking 4 kg wiet ( droog ) kweek dan snap ik het nog enigzins...

 

Ik baal er gewoon van dat onze land naar de klote wordt geholpen.. Niets mag maar je moet.

 

Je wordt behandeld alsof je een fucking crimineel bent.. Hopelijk sterven al deze eerloze ratten aan een langzame pijnlijke ebola/cholera/aids ziekte.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

appel en peren zijn niet te vergelijken. Dat hangt van veel factoren ; hoeveel planten, is het je eerste keer en dan moeten ze nog bewijzen dat je het voor commerciele doeleinde aan het doen bent.......het ergste van al wat ze kunnen doen is in mijn mening je uit uw woning zetten voor een paar maanden uit veligheid maatregelen

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

NLS ik gok dat die taxatie eerder een check up zal zijn om te zien dat je niet opnieuw bent begonnen

Eventuele schade aan de woning zullen ze in die 3 maanden wel hebben bekeken dat het gesloten was ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelul van een dronken aardbei.

 

Als je iedere maand netjes aflost dan is er geen een bank die je je huis uitgooit.

 

Op dit moment zijn er bijna 100 000 mensen met een achterstand op het aflossen van de hypotheek.

 

Bijna 50 000 met 3 maanden of meer.

 

Afdeling intensief beheer draait overuren.

 

Hier hebben ze helemaal geen tijd voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen achterstand en ik drink niet..

maar blijkbaar weet jij het beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nls je kunt vast wel een aantal brieven inscannen en je gegevens en eventuele nummers weg shoppen toch?

 

Ben wel benieuwd wat er in z'n brief staat namelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor brief zou je graag willen zien casto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSC 1818


dit was me voordeur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is indd een meldingsbrief van de burgemeester/gemeente daar zit de bank niet echt mee tussen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik het ooit over een brief gehad ? ik vroeg aan casto welke brief

er stond een makelaar voor de deur

maar aangezien mijn huis 3 maanden gesloten is er dus een melding gedaan bij het kadaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks,

 

Niet dat ik je verhaal niet geloof hoor, was gewoon benieuwd hoe ze dit aankondigen als je gepakt wordt.

 

Wat een fuckers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan er helaas naartoe dat ze je strafrechtelijk, bestuursrechtelijk en privaat rechtelijk gaan aanpakken als jij je bezig houd met hennep gerelateerde zaken. Als je denkt dat een bank je met rust laat omdat je gewoon netjes betaald dan leef je in dromenland... Het convenant wat de vereniging van banken heeft gesloten met de overheden zullen ze echt wel gaan uitvoeren helaas.

 

Als ze dat nou ook eens zouden doen met overlast gegevend, inbrekend, overvallend tuig... Nee hoor die houden we t handje boven het hoofd en drinken we een kopje thee mee.

 

Wietkwekers zijn de paria's van de samenleving die op alle fronten worden tegen gewerkt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, en het enigste inbreng en geklaag hebben is via een toetsenbord en niet massaal de straat op.

 

Nederland is verloren en het volk ook.... Over een tijdje staat iedereen ook vrolijk in de rij om gechipped te worden.

 

WAKKER WORDEN VERDOMME!!!!!!!! Laat eens ballen zien en laten we eens iets organiseren!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...