Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

hooi,ik ben zlatan en wil deze zomer een paar plantjes op mijn balkon nemen ik woon op 10 hoog en mijn balkon is open en staat op het zuiden, dit word mijn eerste kweek en roep hierbij jullie hulp in! zijn er soorten die jullie mij aan zouden raden??? Ik zelf wou northenlight automatics nemen van greenhouse en heb een pakket met voeding staan van biobizz de bedoeling is dat ze uiteindelijk in 15l potten komen te staan op roosters met wieltjes er onder zodat als de toppen er zijn ik ze in de nacht of met regen binnen kan halen. ik heb vooral mijn twijfels over mijn soort die ik gekozen heb. Iemand tips? En wat vinden jullie van mijn aanpak? Raden jullie mij het schema van biobizz ook aan? En kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoeveel water ze ong nodig hebben? Hoevaak ong? En kan iemand mij vertellen wat voor soort oogst ik kan uitgaan? Ik weet dat dat van veel hangt maar zodat ik iets heb om naar toe te werken.

 

Weet iemand hoe ik hier foto,s in krijg?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerste mag je jezelf even voorstellen dat zal zeker gewaardeerd worden.

 

Voor je vragen:

 

Northernlight automatic is een prima keus, zeg ik als NL fanaat :)

 

Biobizz is ook een goede keus het is dat je dat nu al in huis heb anders zou ik voor buffertabs en bac bloei gegaan zijn.

Maar je kan prima kweken met biobizz, doe ik zelf ook al jaren let wel op dat je niet het schema stipt volgt maar gebruik zeker in de eerste weken de helft of een kwart van de voorgeschreven dosis.

 

15 liter kan ook zou ze wel meteen in die potten planten na het ontkiemen autoflowers houden niet zo van verpotten.

 

Hoeveelheid water is niet te zeggen, ligt aan het weer, de grote van de plant enz enz. Gewoon goed kijken naar je planten.

 

Oogst is ook onmogelijk te zeggen, zoveel factoren die meespelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biobizz gebruik ik nu ook. Wat Casto ook al zegt. Volg het schema niet stipt. Ik ben met de flessen met hoge npk waarden nog niet aan een kwart van de voorgeschreven hoeveelheid gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RTFM Zlatan

 

Rtfm?

 

Readthefuckingmail? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee bedankt voor jullie reacties, vooral over dat voedingsschema

 

Ik wist namelijk niet dat je eerst maar een kwart of de helft van de dosering moest nemen.

 

Nog een graatjes, is het wel of niet handig om als ze toppen hebben om nachts naar binnen te halen? Ivm toorop

 

Hebben jullie misschien nog een andere tip voor een beginnend kwekers zoals ik???

 

#alletipszijnwelkom

 

Ik ga deze week nog naar het buitenland ,dus zal pas eind volgende week kunnen antwoorden

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

RTFM Zlatan

 

Rtfm?

 

Readthefuckingmail? :D

 

read the fucking manual

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even naar bakkie luistere.. En alles komt goed. 😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...