Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zindrin

Kanniewachten

Recommended Posts

Ik ben een grote liefhebber van alles wat groen is, maar sommige plantjes zijn me nog nét iets liever. En dus jeuken mijn handen om aan mijn allereerste kweekje te beginnen! Ben het eeuwige gedoe met de regels in Belgenland grondig beu.

 

Ik heb zaadjes Big Bud autoflower aangeschaft, en verder alles wat nodig is voor een eerste kweekje zonder te veel fuss (enfin, dat hoop ik). Die plantjes gaan binnen een week of drie in potten in de tuin, en dan goed verzorgen, wachten en hopen dat het goed gaat!!

 

Ik heb voor autoflowers gekozen omdat die naar verluidt wat makkelijker zijn, maar ook omdat er nogal wat mensen voorbij m'n tuintje komen en ik dus niet echt een struik van 2 meter hoog kan hebben... Benieuwd of het zal meevallen qua geur de laatste weken! Als het ook maar even kan, wil ik ook een verslagje bijhouden.

 

En dan heb ik nog rustig de tijd om uit te zoeken welke vaporizer ik wil hebben, want ik wil echt wel van de tabak af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!!

En ons Belgen-land is een echt APEN-land op gebied van die geweldige plantjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in belgenlandje moet voor eigen gebruik gekweekt worden, wat op straat verkocht word is pure troep!

 

goed bezig iig :tu

 

:welcome:

 

wel ff netjes voorstellen

Edited by knutsel
Reactie vragende taalgebruik let er op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel allemaal!

 

Ik ben 38 jaar en woon in de meest Hollandse van alle Vlaamse steden ;-) verder ben ik tolerant, ruimdenkend en behoorlijk links. Liefhebber van voetbal, mooie vrouwen en drager van maatje 42.

 

Wie meer wil weten, mag altijd een vraag stellen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...