Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ras Ganja Don

Fruit Spirit of Special Queen 1

Recommended Posts

Welke van deze 2 soortjes zou ik kiezen Fruit Spirit of Special Queen 1 (ik krijg de feminized zaadjes gratis)

 

Ze komen gewoon in de tuin hoogstwaarschijnlijk volle grond en met sannies pret pakket de welbekende Organic kit. Misschien gebruik ik biologische aarde van gold label en anders wordt het gewoon biologische aarde van de Albert Hein.

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Special Queen #1! Word een gigantische boom met heerlijk oldskool groente, waar je eerst high van word en na verloop van tijd pas stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor de queen gaan, stevige indica dominante planten.

Kunnen redelijk tegen kwaaltjes.

Sativa dominante plantjes zoals de fruit spirit doen t in nederland niet zo goed, tenzij ze je gaat verduisteren.

Anders check je me verslag ff, ik ben ook bezig met 3 queens!

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg fruit spirit!

 

maar ik ken de special queen ook helemaal niet :whistle:

 

zowieso is het altijd aangeraden als je de mogelijk hebt om te gaan verduisteren, komt je altijd ten goede!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind mijn 2 Fruitspirit qua opbouw op PP lijken.

Ze ruiken wel heeeuuul anders!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben uiteindelijk voor de Fruit spirit gegaan omdat ik al eens blue berry heb gekweekt en power plant op zich ook een makkelijke plant is. Ik ga komende week beginnen en zal er een verslagje over bijhouden. Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awsume, heb via het verslag beakelandt ook aan fruitspirit gedacht maar vond de bloei tijd vrij lang :P maar als ie toch gratis is. Ik ga van RQS candy kush/OG kush/bubble kush/pineapple kush doen xd teminste nog even goed in verdiepen of het te doen is in dit klimaat +verduisteren en beschermen tegen regen

 

 

Growze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel toppen die handel, want je krijgt grote cola's en buiten kan dat wel eens voor problemen zorgen

nu ze hier bijna 7 weken staat te bloeien kan ik je ook adviseren: de plant muft. Fruitig, maar muffen verdomme!

 

en overigns vind ik een bloeitijd van 9 weken niet echt lang voor een topwietje ;) maar da's een persoonlijke visie.

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ze misschien wel gaan toppen maar dat zie ik dan nog wel. Ik wil niet dat er met een eventuele storm een zijtak bij de stam scheurt. Dat heb ik een keer gehad met gevolg dat er allemaal beestjes in gingen zitten.

 

Bless

 

Leuk Caesar,

 

Ga je ook een verslagje bijhouden. Ik heb namelijk ook over die soortjes gedacht en ik ben benieuwd hoe ze het doen.

 

Raspect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...