Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kushper

Super Silver Haze TIPS?

Recommended Posts

Hallo medekwekers,

 

Ik heb 3 Super Silver Haze (Feminised) zaadjes besteld, ookal kreeg ik in het paketje 4 zaadjes (1 kleiner dan de andere 3). Ik wil 1 Super Silver Haze plant in mijn achtertuin zetten en de andere op een ander plekje. Ik ga deze in mijn tuin zetten samen met een Autoflower AK47 plant of een Autoflower Hindu Kush plant die allebij nog bezorgt moeten worden.

 

Ik kan bijna elke dag checken op de plantjes en ze eventueel water geven.

 

Voor de Super Silver Haze plant ga ik denk ik voeding halen omdat het geen autoflower is en ik heb gehoord dat het moeilijker is om te groeien. Heeft er iemand tips welke soort plantenvoeding ik het beste kan gebruiken? Het moet niet te duur zijn (niet duurder dan 10 euro).

 

Dit is een foto van waar ik de zaadjes laat ontkiemen.

De zaadjes in een bakje tussen vochtige watjes

 

Heeft er iemand nog tips over hoe ik de plant optimaal kan laten groeien?

Edited by Kushper

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 beginnend plantje doorverkopen.

 

Doen we niet zo aan als hobby'ers.

 

Vd rest wereld aan keuze, ff zoeken kom je al flink eind verder met je SSH vraag, loopt toevallig kweekverslag van momenteel dus leef je uit :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten kan die SSH best groot worden, geef hem de ruimte, word bijna net zo breed als dat hij hoog is.Ik zou hem 2 bij 2 meter geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een huisje op een wooncamping staan waar ik eens in de 2 weken kom. Ik kan hem daar in de grond zetten tussen 2 grote bessenstruiken zodat hij minder opvalt (in geval van diefstal) denken jullie dat hij het daar red ik het een plantje daar in de grond zet als die eenmaal zo'n 25 cm groot is?

 

Of kan ik daar beter mijn AK auto of Hindu Kush Auto zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt geen reet aan haze achtige als je ze niet verduisterd. 2 de week november een keer klaar.

 

leuk zo'n 2 x 2x 2 meter boom vol met toprot en geen fatsoenlijke toppen.

 

ga lekker met je auto;s aan de slag en koop als iets buiten fatsoenlijk wil afbloeien iets van frisian dew van dutch passion of heribei van sannie seeds.

 

persoonlijk ga ik dit jaar voor de autoflowers van dutch passion. na een best aantal seedbanks te hebben geprobeerd met autos komen die van dutch passion het best uit de verf bij mij

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...