Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MeneerJansen

vertimec, longkanker

Recommended Posts

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat in een spcifieke uitgaansgelegenheid waar veel geblowed wordt massaal de longkanker uitbreekt.

hun wiet kwam uit een paar bronnen waar vele vertimec is gebruikt

 

 

just so u know

 

 

vertimec doodt je klanten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

shops liggen vol vertimec wiet. genoeg hufters die hun gewas met volle toppen vol bespuiten om een oogst te redden voor het geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg het ook van de GS, heb het gelukkig niet gebruikt omdat mijn vermoeden waarheid werd.

Heb het weer terug gegeven met het vriendelijke verzoek het nooit meer aan iemand te verkopen.

 

Niet dat ze er wat mee doen ofzo maar ik hoef die troep niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Makkelijk te herkennen met opsteken... zwarte walm... vooral goed te zien als je waterpijp rookt.

Vertimec is zeker kankerverwekkend, en word nog steeds overal opgespoten om te verzwaren. dus niet enkel om een gare oogst te redden, ook bij prima wiet word er gewoon een dikke lading overheen gekwakt en dan weer gedroogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zo kan Opstelten weer zeggen dat het levensgevaarlijk is.Kan nu niet zeggen dat er hard opgetreden wordt tegen de verkoop van zulke goedjes,Moet wel zeggen dat het in de 90s ook al de verhalen rondgingen dat spuiten 3 dgn voor de oogst.Tsja koop je boontjes bij de super die uit Egypte komen kunnen ze ook vervuild zijn met DDT.Je weet het gewoon niet meer tegenwoordig.Gewoon zelfvoorzienend zijn & zoals Mac altijd zegt, gewoon genieten. :P

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga niet verklappen in welke kroegen meneer jansen kennisen heeft zitten

maar het is iets dat begint op te vallen onder de oplettenden onder mijn vriendengroep.

longkanker komt onder blowers doorgaans juist minder voor

al helemaal bij jonge mensen beneden de 40

dus toen ik hoorde dat een handvol lui uit dezelfde kroeg longkanker hebben ging er een alarmbel rinkelen

dat is een zogenaamde statistische anomalie.

vandaar.

 

ik ga niet verklappen in welke kroegen meneer jansen kennisen heeft zitten

maar het is iets dat begint op te vallen onder de oplettenden onder mijn vriendengroep.

longkanker komt onder blowers doorgaans juist minder voor

al helemaal bij jonge mensen beneden de 40

dus toen ik hoorde dat een handvol lui uit dezelfde kroeg longkanker hebben ging er een alarmbel rinkelen

dat is een zogenaamde statistische anomalie.

vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Meneer Jansen heeft wel last van dubbel posten :P , maar verbaast me niks.Tis wel een probleem als je het eenmaal hebt, gezien longen tot de zwakke weefsels behoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer janssen rookt ook iets wat een beetje sterk is idd ;)

 

Maar wel een kwalijke zaak natuurlijk :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

en word nog steeds overal opgespoten om te verzwaren. dus niet enkel om een gare oogst te redden, ook bij prima wiet word er gewoon een dikke lading overheen gekwakt en dan weer gedroogd.

 

Klinklare onzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat het alleen vertimec is wat de grote jongens op hun planten spuiten.

Brrrr, moet er niet aan denken, een van de redenen dat wij jaren geleden begonnen zijn met indoor grow!

 

Geen vergif op mijn dames!!! :kill: :no

 

 

Weet wat je rookt, rook wat je weet!!

 

En daarom is het ook zo klote dat we met Ivo opgescheept zitten. Laat iedereen die dat wilt veilig zijn eigen wietje telen, en zorg dat de wiet in de shops van veilige kwaliteit is, een soort keurmerk! Gebeurt met bier en shag toch ook?

Dat zal ons hier en mijoenen anderen een hoop gezeik schelen.

 

Maar dat zal wel een Utopie blijven.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertimec om te verzwaren ... jaja ...

 

das pas fabeltjeskant nieuws!

 

daar gebruiken ze gewoon 7UP voor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertimec kan je prima spuiten zolang er nog geen toppen inzitten.

 

Maar 9 vd 10 keer werkt het niet meer, omdat ome stekkenboer ze helemaal heeft platgespoten ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en word nog steeds overal opgespoten om te verzwaren. dus niet enkel om een gare oogst te redden, ook bij prima wiet word er gewoon een dikke lading overheen gekwakt en dan weer gedroogd.

 

Klinklare onzin.

vertimec om te verzwaren ... jaja ...

 

das pas fabeltjeskant nieuws!

 

daar gebruiken ze gewoon 7UP voor ;)

 

 

Toch ken ik er wat, die tijdens het drogen een DIKKE lading vertimec erover kwakken...

Het kan best dat het niet echt zwaarder word.. misschien een paar gram op een kilo .. lol

Maar toch zijn er imbicielen die daarin geloven en het DOEN.. en van die 7up of haarlak oid verbaast me ook niks..

In principe fabeltje ik kan je geen ongelijk geven maar er zijn er nog TEVEEL die het DOEN..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel met mijn eerdere post dat je niet 100% zeker kan zijn dat je vriendengroep longkanker heeft gekregen van wiet met vertimec want longkanker komt ook voor bij mensen die nooit roken of blowen of zeker weten dat de wiet van je vriendengroep vertimec bevatte kun je ook niet, althans neem aan dat die wiet niet getest is hierop? En je weet ook niet zeker dat stel dat de wiet vertimec bevatte dit ook DE reden voor de longkanker is geweest. Desalniettemin vind ik het heel erg voor die vriendengroep, want kanker is gewoon een klote ziekte.. In de lokale krant bij mij stond pas dat er iemand was aangehouden op verdenking van bezit van x hoeveelheid ghb, dit was echter niet het geval, bleek een zoutoplossing te zijn, wat werd gebruikt om wiet te verzwaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor bespuiten om het gewicht te verhogen zijn er speciale producten zoals Brix. Ik heb berichten gehoord dat er zelfs coffeeshops die verpeste wiet verkopen bestaan waar Nederlanders regelmatig hun wiet halen en iemand had in een shop waar "Brix-stank" vanuit een joint te ruiken was volgende dialoog gehoord: "Smaakt echt niet goed" - "Maar het is toch wel sterk!"

 

Brix is echter een grote probleem, het is gevaarlijk en zit op veel wiet in shops en op straat. In Duitsland is er zelfs een web pagina waar andere mensen worden gewaarschuwd als een shop in NL Brix wiet heeft. Zelfs de Kronkel in Nijmegen had volgens een melding al verpest waar in aanbood gehad, en deze shop vinden vele mensen betrouwbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertimec vertoonde geen kankerverwekkende effecten bij dierproeven.

Bron...

 

Ik zeg niet dat het gezond voor je is,

maar kanker krijg je er niet van.

 

bigzoom.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dierproeven ?

dan krijgen dieren een oplossing in hun voederbakje

 

bij verbranding komen totaal andere stoffen vrij

dan kan iets ineens wel kankerverwekkend zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk eerder aan asbest in die uitgaansgelegenheid.

Kun je dat uitsluiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dik 10 jaar geleden verbouwd

geen asbest aangetroffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...