Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stealthkonijn

Stealthkonijn stelt zich voor

Recommended Posts

Goedemorgen,

 

 

 

Ik heet Stealthkonijn (nou niet echt natuurlijk). Ik lees hier al een tijdje mee (ontzettend bedankt voor alle info iedereen, echt waar) en af en toe denk ik van: "ja maar, hoe zit dit nou?" maar dat kan ik natuurlijk niet vragen zonder account, vandaar.

 

Ik heb nog nooit cannabis gekweekt en het is al een tijdje geleden dat ik er gevonden heb, dus ik dacht van: laat me zelf maar eens een plantje kweken. Voorzichtig aftasten. Momenteel zit er een Sweet Tooth Auto zaadje te ontkiemen in een cocostabletje uit de tuinshop om de hoek, heb ik een voorgroei kastje gefabriceerd van een PC fan en een T5 2x14W licht (840 kleur) in een -begin maar te lachen- kartonnen doos (het is Stealthkonijn, niet Konijn)(uiteraard heb ik eerst goed uitgetest of het wel veilig is qua warmte door geleidelijk aan langer te laten branden en dat schijnt geen probleem te zijn, het is zelfs te koud)(op termijn hoop ik een kastje om te bouwen). Ook heb ik al een mooie spot voorbereid in een open plek in het bos, waar ik wat zaaigrond opgewerkt met meststoffen (Guano en DCM Viviroot) en perliet heb gedumpt. Daar zal zij komen.

 

Van mij persoonlijk zou ik liefst niet te veel info kwijt willen. Misschien enkel nog dat ik uit België kom. Dat is vaag genoeg...

 

Hopelijk is dit voldoende, indien niet: shoot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@heb nog nooit cannabis gekweekt en het is al een tijdje geleden dat ik er gevonden heb, dus ik dacht van: laat me zelf maar eens een plantje kweken

 

Wat deed je eigenlijk met de planten die je een tijdje geleden vond? Waarom ga je zelf kweken, nu je geen planten meer vindt? Nam je de "gevonden" planten soms mee?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

;-) welkom

 

 

Enne Xtreme ... Laat hem eerst ff wennen ... Hihihihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Xtreme, ik heb mijn zin een beetje onzorgvuldig opgebouwd. Ik bedoelde dat ik al een tijdje geen wiet meer kunnen kopen heb. Vroeger ging ik soms eens naar een coffeeshop net over de grens, maar dat lukt nu niet meer.

 

;-) welkom

 

Dank u

 

Enne Xtreme ... Laat hem eerst ff wennen ... Hihihihi

 

Ik vermoedde al dat hij met mij aan het dollen was, deed me denken aan de Funny Guy scene uit Goodfellas:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niks hoor. Maar waar ik en de meeste guerrillakwekers allergisch voor zijn, is dat "vinders" oogstrijpe planten "meenemen" zonder te beseffen dat ze daar leed mee veroorzaken bij medicinale gebruikers of mensen met een dunne portemonnee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog nooit een spot van iemand anders ontdekt. Ofwel waren ze heel goed gecamoufleerd. Zou het kunnen dat guerrillakweken erg afhankelijk is van de plaats?

Ik zou ook zeer gefrustreerd zijn moest mijn oogstrijp plantje opeens weg zijn, temeer omdat ik er maar één heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je legt de vinger precies op de zere plaats: je hebt maar een enkel plantje. Dus als het ontdekt wordt, is de kans groot dat je niks hebt. Koop gewoon een stuk of vijftien zaden en zet ze na het ontkiemen op een stuk of vijf verschillende plaatsen in de natuur op een plaats waar bijna niemand komt. Of eind juni in een maïsveld, want na de datum wordt mais niet meer bespoten. En zorg altijd voor een verklaring als je in de natuur rondloopt: met een verrekijker en een vogelgids ben je "vogelspotter" of met een flora in de hand ben je botanicus. En ga zo weinig mogelijk naar je planten kijken: ze groeien er echt niet sneller door. Loopsporen zijn bijna niet te verdoezelen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tips.

 

Ik zou (heb nog 4 zaden) misschien nog 4 plekjes kunnen zoeken, maar daar zou ik mee willen wachten tot het wat warmer is. Momenteel durf ik niet meer dan één plantje per spot zetten: de kans dat ze me bij 2 spots ontdekken is quasi nihil en hopelijk ontloop ik zo vervolging. Pianissimo eraan beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In België zijn er betere spots dan in Nederland. Ik ga vaak mountainbiken de omgeving van Durbui en Somme de Leuze. Langs de oevers van de Ourthe zijn goede stekken te vinden. De kanovaarders die omslaan, maken zich druk om de wegdrijvende kano's en hun natte pak en gaan echt niet 50 meter landinwaarts om naar wietplanten te zoeken. En na het inspecteren van de spots een hengeltje uitgooien om wat regenboogforellen te vangen is ook nooit weg.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is natuurlijk niet omdat er betere zijn, dat ze met meer zijn :)

Durbuy is helaas een heel eindje van hier, voor één of vijf onnozele plantjes niet rendabel. Maar ik ga binnenkort nog eens kijken naar 2 plaatsen of mijn €5 biljetten er nog liggen. Ik begin niet met ontkiemen tot ik weet of ik ze kwijt kan.

 

Nog een klein vraagje: is het "done" om een kweekverslag pas na de oogst te posten? Op veel tips hoef ik dan niet te rekenen, maar ik heb schrik dat iemand mijn spot zou herkennen. Ja, ik ben een broekschijter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een aaneengesloten verslag vind ik beter leesbaar dan een verslag met allerlei tussentijds commentaar van derden zonder toegevoegde waarde.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...