Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Caesar

brain cracker.

Recommended Posts

Oké oké kom niet met de Azijnpisser post "maar dat kan helemaal niet"

 

Oké.stel

Je graaft een gat onder je voeten helemaal door de aardkern zo naar de andere kant!.komt ie

wat komt er het eerste boven je voeten of je hoofd? en leg je theorie uit.

 

 

Pz

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoofd duuuuuuuuu :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moeder, kan niet uitleggen waarom.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Amnees zegt, weet niet waarom, dat heeft Amnees niet gezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee maar ik kan ja al zeggen dat je ergenst tegen de helft van de weg ,geen aansteker nodig zal hebben

 

Komt ook niks van theorie aan te pas ,je begint onder je voeten te graven dus zal je ook zo verder graven ,jammer genoeg zodra je over de helft bent draait de zwaartekracht om en moet je wel naar boven graven

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moeder, kan niet uitleggen waarom.

Komt wel goed schatje.

 

 

@speedy

Hahah ja daar in het midden is het een aardige verdamper, sommige mensen zeggen ook dat je uit het universum zou vallen -_-, maar een leuke fantasie is het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je eenmaal in de kern van de aarde zit dan graaf je je weg omhoog. Door de zwaartekracht kun je de aarde gewoon naar onder laten vallen, handig. Dan kom je vanzelf met je hoofd naar boven uit de andere kant van de aarde gegraven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je tegen dan nog niet verbrand verstikt of aangevallen bent door commando mollen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien ik niet met mn voeten kan graven …. zal ik altijd met mn hooft eerst boven komen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk als je loodrecht ergens op aarde bv in belgie of nederland met je voeten naar beneden graaft, dat je niet loodrecht aan de andere kant van de wereld uitkomt, aangezien de aarde ook niet perfect bol is, en door zwaartekracht, maar ergens schuin met je voeten 1st in een hoek(afhankelijk van de diameter van het object en de zwaartekracht en kernkracht), denk ergens in de buurt van boven de evenaar (L vormig), . als stappen in een woestijn, waar je een ruime circel maakt, aangezien je linkerbeen niet gelijk is aan je rechterbeen) of kan stel bv als je ergens op de noordelijk helft met je voeten naar beneden gaat, dat je een U vorm maakt en je ergens op een plaats uitkomt op het noordelijk helft met je voeten 1st. (afhankelijk van grootte van het object). denk persoonlijk een object ter grootte vd aarde dat je eerder ergens ter hoogte vd evenaar uitkomt en een object ter grootte vd zon, een U vormig beweging. en denk niet dat je door de aardkern heen kunt gaan, door te grote druk en door te grote kernkracht. (bedoel, don't shoot me als dit verkeerd is,heb geen wetenschappen gestudeerd).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel je in de kern van de aarde wel zwaartekracht? Naar mijn gevoel ben je daar gewichtloos. De aarde trekt je daar immers aan alle kanten min of meer even sterk aan. Natuurlijk aangenomen dat je daar überhaupt kan zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...