Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blackgemini

Bewust Bio Buiten Beplanting

Recommended Posts

Een hele goede middag, vanuit een zonnig, maar frisjes, rustiek plekje in Noord-Holland. :wave:

Na een slechte oogst vorig jaar, veel toprot, ga ik er dit jaar weer positief tegenaan.

Ik heb al jaren 4/5 planten in mijn tuin, maar dit jaar ga ik het voor het eerst bio doen.

Dit komt mede door het feit, dat ik dit jaar voor het eerst sinds lange tijd op vakantie ga en

dan wil je de buurvrouw niet opzadelen met voeding geven aan de geliefde dames.

Ben al blij dat iemand de planten sowieso wil wateren als ik er niet ben.

Vandaar dat de keuze bio is geworden. Ik heb een start setje met extra buffer tabletten van sannie aangeschaft

en heb mijn zaad keuze gemaakt. 4 planten, 2 in 50lt kuipen en 2 in 1 100 lt kuip.

gallery_25050_16866_1956916.jpg

1: Purple#1 is de wereldberoemde originele paarse varieteit uit de jaren ‘80. Purple#1 wordt geroemd om haar unieke mooie kleuren en geweldige ‘high’. Onze originele Purple#1 bestaat uit 50% Sativa en 50% Indica . De Indica komt van een hele bijzondere paarse Afghaan die in Nederland met zorg gekruist is met enkele top Indica- en Sativa's om een sterke buitenplant te creëren die volledig aangepast is aan het Nederlandse klimaat. De opbrengst is 250-350 gram per plant. Purple #1 groeit normaal gesproken 1,5 m tot 2,5 m hoog.

 

Purple#1 is uitsluitend geschikt voor buiten-of kaskweek en is vroegbloeiend. De bladeren zijn vaak Sativa-achtig van uiterlijk en vertonen indrukwekkende paarse kleuren. Purple#1 produceert plakkerige, fruitige, paars gekleurde toppen. De high treedt snel in en is meer ‘up’ high dan 'stoned' met een enigszins ruig, maar toch subtiel aroma. Een geweldige keuze voor degenen die een vroegbloeiende sterke buitenvariëteit zoeken die opvallende paarse toppen combineert met een frisse en grandioze ‘high’. Deze zaden komen van Dutch Passion.

Deze plant heb ik jaren geleden ook gehad, op toen mijn balkon, en toen is het aan het eind helemaal fout gelopen. Hoe en wat weet ik niet meer, maar ik weet nog wel dat ik er goed ziek van was.

Normaal gesproken koop ik feminised zaden, maar van deze paars is dat niet verkrijgbaar, dus moet ik wat extra handelingen gaan uithalen.

Ik wil 3 vrouwen hebben, dus ga ik 6 zaden ontkiemen. Deze worden voor gegroeid, eerst onder tl en daarna in een kweek kastje buiten.

Wanneer ik stekken kan snijden, doe ik dat meteen, en gaan de stekken op 12/12 binnen. Hopelijk weet ik binnen 2 a 3 weken welke dames zijn, en deze gaan dan in grote 50lt kuipen. Dus ik wil ze pas in de kuipen hebben als ik het geslacht weet.

Van de 3 dames hou ik er 2 zelf en 1 dame is beloofd aan een goede kennis.

Naast de Paars ga ik ook 2 feminised Power Plant zaadjes ontkiemen. Deze zaden waren freebees van de Dutch Headshop. Hier hou ik er 1 van.

Power Plant is een legendarische cannabis soort die in bijna elke coffeeshop wel verkrijgbaar is onder de naam power plant of onder de naam PP. De Power Plant is geliefd vanwege zijn sterke werking, ook wel omschreven als “knock out stoned” of “sterke up high”. De smaak staat bekend als limoen, fris en licht zoet.

De originele power plant is ontwikkeld eind jaren negentig en de oorsprong van deze cannabis soort is een Sativa plant uit Zuid-Afrika. De plant is nooit gekruist met andere cannabis soorten, waardoor het een zeer stabiele plantensoort is met een geweldige reputatie.

De power plant is geschikt voor zowel binnen als buiten kweken en doet het zeer goed in het mediterrane klimaat. Er kunnen hoge THC percentage behaald worden van meer dan 15%, daarnaast zijn er opbrengsten mogelijk van 500 tot 600 gram per vierkant meter.

De Power Plant wordt doorgaans 1 tot 1,5 meter hoog afhankelijk van de omstandigheden en heeft een bloeitijd van 8 weken. De power plant ontwikkeld vaak toppen van 30 centimeter of meer.

Genetica: Zuid-Afrikaanse Sativa

Indica / Sativa: Grotendeels Sativa

Effecten: Knock out stoned en up high

Bloei periode binnen: 8 weken

Bloei periode buiten: Half Oktober (noordelijk halfrond)

Opbrengst binnen: 500 tot 600 gram per m2

Eigenschappen: Originele cannabis ras, niet gekruist, zeer stabiel.

Zaden: 10 vrouwelijke zaden

THC: 15% en hoger

En dan heb ik nog 1 kuip over. Dat wordt een feminised Jorge’s Diamonds van Dutch Passion. Ik ontkiem er eerst 1 en mocht dat niet lukken, nog 1.En als het moet nog 1……

Jorge’s Diamonds #1 is een unieke harsrijke Indica-dominante varieteit: krachtig, zoet, smaakvol en onvoorstelbaar zacht rokend. Aan de zeldzame indica- dominante genen is exact de goede hoeveelheid sativa invloed toegevoegd, zodat een zeer sterke langdurige high ontstaat. De buitengewone smaak is zoetig en vergelijkbaar met wilde honing en framboos. Jorge’s Diamonds #1 is nagenoeg onderhoudsvrij en resistent tegen spint en andere plantenzieken. Medicinale gegevens: gemiddeld in THCV, CBD en CBN.

Het enige waar ik nog een beslissing in moet nemen is in welke aarde de dames ga laten groeien en bloeien.

Normaal gesproken zou ik Gold Label special mix gebruiken, maar omdat ik deze keer bio ga weet ik eigenlijk niet of deze grond wel geschikt is voor de bio tabletten van sannie. Misschien een light variant??

Dus als je een suggestie hebt ( liefst met onderbouwing ) met betrekking tot grond/aarde, feel free…

Naast de cannabis ga ik ook pepers, tomaten, kruiden en bloemen opkweken en deze ontwikkelingen zullen net als de groene dames regelmatig op de gevoelige plaat vastgelegd worden en in deze topic te zien zijn…

gallery_25050_16866_3221935.jpg

Zondag 23 maart 2014. We zijn van start….

Zaden zitten in de stekgrond en in de propagator. Alles vochtig gemaakt met 2 lt kraanwater met daarin 2 ml root stimulator en 1 ml power emulsie van House and Garden. :icecream:

Propagator in klein kastje met 2 x tl 36 watt cool white erboven en nu geduld…….

gallery_25050_16866_2092755.jpg

6 x purple #1 regular

2 x Power Plant feminized

1 x Jorge’s Diamonds #1

4 x sweet peper

4 x hot peper

4 x extreme peper

3 x cherry tomaat

3 x vlees tomaat

3 x snack tomaat

Voor nu wel effe genoeg. Klok staat op 18/6 en zal morgenochtend voor het eerst aanslaan.

gallery_25050_16866_412129.jpg

Tot de volgende update... :comp:

Fijne avond nog....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijke soortjes ik schuif aan.

Ben ook begonnen met het ontkiemen van vleestomaten pepertjes en paprika's

Heerlijk mn eigen verse turkse pizza's maken van de zomer (Cant wait)

Eigen tuintje boven alles :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schiet op! Wil die planten zien :)

 

Ik ga zelf

2xfrisandew

2xshaman

5xtwilight

2x#1passion. Allemaal feminised ben benieuwd naar dutchpassion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de mogelijkheid hebt om te verduisteren, doe je er goed aan met het Nederlands klimaat.

Dan voorkom je toprot en schimmels zoals meeldauw.

 

Maar je kweekt nogal in grote potten.

 

Ik hou ze derhalve klein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goede middag...

Wat kunnen we genieten van de klimaatsveranderingen...

In je T-shirt eind maart en dan moet het voorjaar eigenlijk nog beginnen :dribble: :dribble: :dribble:

Toppie!!

Welkom Grondlegger en Caesar. Schuif lekker aan.

 

@Blowsterkte, ik ga niet verduisteren. Heb ik de ruimte niet voor. Wel heb ik de beschikking over een veranda aan ons huis. Zal ze dit jaar wat zorgvuldiger onder het afdak zetten bij slecht weer. Ik heb dit jaar daarom ook gekozen voor vroegbloeiers. Eind september, begin oktober moeten de dames klaar zijn.

Ook is het kweken buiten voor mij minder belangrijk qua opbrengst. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik rook en kweek en ik heb ze wijs gemaakt dat ik een jaar kan roken van de buitenopbrengst. Zo kan ik rustig en zonder argwaan mijn binnen hobby uitoefenen. :whistle:

Maar we gaan er wel proberen het beste van te maken, natuurlijk.. :icecream:

En dan nu de vorderingen......

Het begin viel vies tegen.. Van de 6 Paars zaden zijn er maar 2 ontkiemt. Van de PP 1 zaadje en Jorge kwam ook niet omhoog. 3 van de 9 zaden. Slecht begin...

Afgelopen zaterdag de laatste 4 Paars zaden in de grond gestopt samen met 2 Jorge's. Hopelijk gaat dit beter.

Positief was wel dat de tomaten het goed doen :innocent: :innocent:

De pepers laten nog geen leven zien, maar ik lees net dat dat wel eens 3 weken kan gaan duren voordat ze bovenkomen.

Hopelijk komt er hier wel wat van omhoog. Lijkt me leuk, zelf pepers kweken. Nog nooit gedaan.

 

Ook is afgelopen zaterdag de patiokast, zo schijnt dat ding te heten, gevuld met diverse kruidenzaden en bloemenzaden.

Topding. Lekker veel ruimte en de temperatuur is zeer aangenaam... Vandaag, zonder veel zon, was het 26,8 graden binnen.

Onder mijn TL is het 1 graad koeler!!!

 

En als afsluiting nog wat mooie plaatjes:

gallery_25050_16866_1197562.jpg

 

Paars:

gallery_25050_16866_3856580.jpg

gallery_25050_16866_2530166.jpg

 

Power Plant:

gallery_25050_16866_6218218.jpg

 

Paars:

gallery_25050_16866_2976873.jpg

gallery_25050_16866_1884826.jpg

 

Power plant:

gallery_25050_16866_1951546.jpg

 

De dames staan nu in de special mix van Gold Label, omdat ik nog geen andere goede grond heb gehaald.

Ik ben nog steeds op zoek naar wat het beste is, in combinatie met de buffertabs van Sannie's. Dus heb je het antwoord op mijn vraag, reageer dan. :rtfm:

Hier nog wat beeld van het gevulde patiokastje :

gallery_25050_16866_4088146.jpg

gallery_25050_16866_4667634.jpg

 

Hopelijk binnenkort een update met meer groen!! Ben er klaar voor!! :comp:

Nog een fijne middag/avond. :wave: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet wilt lopen etteren met ph later zou ik voor de micro - grow - bloom 3 comp van Advanced nutrients gaan.

Het ziet er leuk uit bij je!

Hoe staat het ervoor ?

 

M.v.g !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goede middag...

Effe een update van het buiten gebeuren..

Wij hebben hier een "Hans Klok-je"gehad.

Van de vier laatste Paars zaden zijn er 6 ontkiemt.. :whistle: :whistle:

Ik had dezelfde turfpotjes gebruikt die in eerste instantie geen leven lieten zien.

Dus nu heb ik 8 Paars zaden ontkiemt waar eigenlijk 6 de bedoeling was, maar ja. Luxe probleem. Ik wil maar 3 dames hebben, en dat lijkt mij wel te gaan lukken met 8 plantjes. Zo snel als het kan ga ik stekken snijden, en deze dan weer op 12/12. Zo wet ik redelijk snel wat de dames zijn en welke de heren..

Van de 2 Jorge's is er 1 omhoog gekomen en dat was de bedoeling..

De Power Plant was al omhoog en die ander heeft zich ook niet later geopenbaard.

Omdat het nu dringen is onder de tl moesten de Jorge en de PP al naar buiten, omdat er gewoon geen plaats meer is.

Ze staan heerlijk in het kastje met de deksel dicht en mogen daar voorlopig nog wel staan. Als de zon er veel is, gaat de deksel natuurlijk wel open, want dan stijgen de temperaturen in het kastje snel....

Half mei gaan deze in de grote kuipen want dan redden ze het wel in dit klimaat.

Het ligt een beetje aan het weer wanneer de Paars dames onder de tl vandaan kunnen om ook in de kast plaats te nemen.

2 zullen daar redelijk snel naar toe moeten, omdat er onder de tl maar 6 potjes op een rij passen. B)

Ook zijn de pepers ontkiemt. Helaas niet de extreem hete, maar ik heb 2 verschillende...

De kruiden en de bloemen beginnen ook te ontwaken, en daar wordt je toch weer vrolijk van.. :yummy:

Blijven de foto's over....

 

De Paars dames/heren onder de tl:

 

gallery_25050_16866_724571.jpg

gallery_25050_16866_1655394.jpg

 

De PP en de Jorge lief naast elkaar...

gallery_25050_16866_1283216.jpg

De Jorge dame is vanaf het begin enorm aan het strekken, vandaar ook het andere potje, en die moet zeker verder ingegraven worden voordat ze buiten mag spelen met de wind...

 

Tomaten en pepers:

gallery_25050_16866_36533.jpg

 

Rucola en radijs:

gallery_25050_16866_1457654.jpg

 

En de eerste tekenen van leven bij de kruiden:

gallery_25050_16866_1816562.jpg

 

Dat was het weer voor deze keer....

Fijne dag nog en tot later... :wave: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goede middag!!

 

Vandaag is het lekker genoeg om wat in de aarde te wroetten en wat plaatjes te schieten.

 

De dames waren er aan toe om een iets groter potje te krijgen, omdat er behoorlijk wat strek inzat.

Het was eigenlijk niet de bedoeling om al zo snel over te potten, maar die gestrekte stengels stoorde mij enorm.

Nu ze wat dieper zitten , hoef ik me geen zorgen meer te maken over het eventuele knakken van het stammetje.

 

Ik heb ze weer overgezet in Gold Label special mix omdat ik nog geen lightmix heb gekocht. Ik denk dat de light mix beter is in combinatie met de buffertablets, maar die moet ik nog wel effe scoren. Van het weekend maar effe langs bij de GS.

De dames krijgen afgezuurd water met een PH van 6,3 totdat ze met een week of drie / vier echt buiten mogen gaan spelen.

Hopelijk kan ik dan al wat stekjes trekken om het geslacht te bepalen. We gaan het meemaken.

Van de 8 ontkiemde Paars zaden zijn er 5 "normaal" en 3 doen het (nog) niet naar behoren..

1 kan ik er sowieso afschrijven want die wil echt niet groeien, en 2 plantjes hebben na de lob blaadjes raar, onregelmatig blad gekregen en daar wacht ik nog even mee om te kijken wat voor blad er gaat komen. Als het weer onregelmatig is gaan die ook weg. Dan blijven er 5 plantjes over die mij 3 dames moeten gaan geven.... Ben benieuwd...

Omdat het vannacht echt koud werd, hebben de dames die al buiten stonden in de patiokast, toch maar binnen geslapen.

Vanochtend bleek dat de temperatuur in het kastje niet onder de 4,6 is geweest, dus het had niet persé gehoeven. Ze hadden het wel overleefd denk ik.

En dan nu de foto's....

De Jorge in d'r nieuwe pot.

gallery_25050_16866_3926857.jpg

 

De Power Plant.

gallery_25050_16866_325599.jpg

 

De Paars.

gallery_25050_16866_567802.jpg

gallery_25050_16866_8247.jpg

 

De 3 Paars plantjes die vandaag voor het eerst buiten zijn.

gallery_25050_16866_852432.jpg

 

Een Paars met nog wat waterdruppels op het blad..

gallery_25050_16866_1299302.jpg

 

En een groepsfoto..

gallery_25050_16866_1169263.jpg

 

En de 3 kneusjes die nog onder de TL staan.

gallery_25050_16866_3503865.jpg

 

Ook gaat het wel lekker met de tomaten en de pepers.

gallery_25050_16866_4587771.jpg

 

De rucola en de radijs.

gallery_25050_16866_411350.jpg

 

En met de kruiden gaat het ook goed.

gallery_25050_16866_142261.jpg

 

Nog een fijne middag / avond gewenst.. :wave: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goedemorgen....

 

Het werd wel weer eens tijd om me met het buiten gebeuren te melden...

 

Alles was lekker bezig met groeien in de kweekkast met al dat mooie weer van de laatste weken.. :icecream:

 

Helaas heb ik wel al heren ontdekt. :thumbsdown: :thumbsdown:

 

Waarschijnlijk hebben de plantjes toch net te weinig lichturen gekregen na het voorgroeien onder de TL.

Omdat heren zich eerder kenbaar maken dan de dames, is dat een geluk bij een ongeluk.

Dus nu al 2 plantjes in de kliko :kill:

 

Ook zag ik gisteren wat aangetast blad van de PP. En ja hoor, luis. :oeps

Gelukkig ben ik voorbereidt op ongedierte, en heb ik de plantjes een anti luis behandeling gegeven.

Vanmorgen was het probleem verholpen, nu hopen dat het zo blijft....

 

Buiten de wietplantjes doen de rest van de zaailingen het ook goed. De pepers hebben het naar hun zin in de kast, en de tomaten staan te springen om in de definitieve pot gezet te worden.

De kruiden gaan langzaam, dus geduld.

De lupine en cupani ( gewone border planten) zijn ook verpot en wachten tot de border gebouwd is.... :whistle: :whistle:

Als het goed is krijg ik dit weekend de border af en kunnen de vaste planten en de bessen vanuit de pot in een hele grote bak gaan spelen...

Blijven nog wat foto's over...

Genomen bij mooi weer vandeweek:

gallery_25050_16866_3423209.jpg

gallery_25050_16866_2342243.jpg

 

De lupine na een regenbui..

gallery_25050_16866_193648.jpg

 

Helaas een onscherpe foto van de mannelijke Paars. Toch zijn de ballen wel te zien...

gallery_25050_16866_2944154.jpg

 

Hier nog een boven aanblik, voordat de heren richting kliko gingen....

gallery_25050_16866_5684290.jpg

 

En en aangevreten blad van de PP...

gallery_25050_16866_316172.jpg

 

Hopen dat ik niet nog meer heren ga aantreffen bij de Paars, want het aantal plantjes wat nu overblijft is 6, waarvan er 3 kneusjes

zijn . Van de kneusjes verwacht ik niet de wereld. 1 blijft heel klein en de andere 2 maken ongelijke zijtakken aan. Alle hoop is dus gevestigd op de andere 3.....

We gaan het meemaken....

 

Fijn weekend en tot de volgende update. :comp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goede middag.....

 

Dat is alweer een tijdje geleden dat ik deze topic geüpdatet heb, en daar ga ik nu wat aan doen.

 

De laatste drie weken staan de dames nu in de definitieve potten en het gaat zo,zo....

 

Wat mij heel erg opviel, is dat de dames allemaal een tik hebben gehad van het kraanwater hier. Bij mij komt water met een PH van 8,4 uit de kraan en daar waren/zijn de dames niet zo tevreden mee..

Vooral de Paars kroop helemaal in elkaar met de bladeren opgerold naar binnen...

Om het de planten het wat makkelijker te maken de eerste tijd, heb ik het water terug gezuurd naar een PH van 6,3 en dat hielp.De dames zijn nu aan het herstellen en ik ga ze bij de aankomende water giftes water geven met een PH van 6,9.

Daarna ga ik ervan uit dat het bio leven de PH gaat regelen... Dat is wel de bedoeling van het Sannie pakket. :)

 

Ik heb wel de afgelopen tijd wat foto's genomen van de ontwikkelingen, waarop duidelijk te zien is dat de dames een PH probleem hadden...

Komen ze aan...

Voor het eerst in de definitieve potten. 2 x 50 liter en 1 x 100 liter. De 25 liter pot gaat binnenkort verhuizen....

gallery_25050_16866_732932.jpg

 

De Powerplant een dag of 10 geleden..

gallery_25050_16866_3211824.jpg

 

De Jorge's een dag of 10 geleden...

gallery_25050_16866_915122.jpg

 

En de Paars 10 dagen geleden..

gallery_25050_16866_3904072.jpg

Op deze foto is duidelijk te zien dat de dames volledig in elkaar gekropen zijn...

 

Net nog wat foto's gemaakt en hier komen ze...

De Jorge's vandaag...

gallery_25050_16866_888621.jpg

 

De Powerplant vandaag..

gallery_25050_16866_1475536.jpg

 

En de Paars...

gallery_25050_16866_3025996.jpg

gallery_25050_16866_588804.jpg

 

Zoals je kunt zien zijn de dames aan het herstellen en daar helpt dat heerlijke weer van de afgelopen dagen ook aan mee.

Vinden ze toch wel erg lekker, die koperen ploert die de hele dag aan het knallen is..

Ook is er al bezoek te zien bij de PP...:)

 

 

De volgende keer zal ik wat sneller updaten en de vorderingen van de dames tonen...

Fijne dag nog....

:wave: :wave: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er mooi bij blackgemini,

 

die van jou zijn al wat groter dan die van mij :yummy:

 

Heel veel succes

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goede middag....

Hier weer een kleine update van het buitengebeuren.....

Dames gaan lekker de lucht in, maar gaan wel getopt worden. Dit jaar geen dames die boven de schutting uitkomen.

De vrouw des huizes wil ook niet in een "wiettuin" zitten, maar ook nog genieten van de rest van de planten. Dus gaan we de dames kort houden.

Vorig jaar stonden er 5 bomen van planten en die namen bijna al de ruimte in op de zonnigste plek in de tuin.

Nu wil mijn meissie daar zitten, tja..... en m'n meissie gaat voor op de plantjes...

Dus de dames hebben niet meer de beste plaatsen in de tuin, maar moeten het doen met een plek met iets minder zon.

 

Al de dames hebben een "armband" gekregen tegen de slakken.

Plastic flesje kapot geknipt en ringen van 5cm gemaakt. De ringen om de steel en daarna kopertape eromheen.

Nog geen slak aangetroffen, dus dat is gunstig.

gallery_25050_16866_261222.jpg

 

Hier de dames. Beginnen met de Power Plant.

Alleen een paar rare bladeren op deze dame, die ik niet kan verklaren.

Iemand suggesties??

gallery_25050_16866_2079375.jpg

gallery_25050_16866_978089.jpg

 

Hier de Jorge's

Deze dame ruikt nu al lekker!!! Met de vingers langs de stam en......... heerlijk zoet.

gallery_25050_16866_173125.jpg

gallery_25050_16866_3094172.jpg

 

En de Paars...

Dames hebben nog niet hun beste kant laten zien. Hebben het nog lastig met de voeding denk ik.

Rare bladeren en ongelijke zijarmen.

gallery_25050_16866_1407503.jpg

gallery_25050_16866_974463.jpg

gallery_25050_16866_1371791.jpg

 

Zoals te zien is doet de achterste dame het het best. Deze dame heeft het blijkbaar wat meer naar d'r zin.

 

Dat was het weer effe.

Tot de volgende update.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele goede middag,

 

Helaas moet ik dit topic vroegtijdig afronden.

Tijdens mijn vakantie is iemand zijn belofte niet nagekomen.

Mijn volledige tuin heeft ongeveer 2 weken geen water gehad, en dat was de dood voor alles in de potten.

Al mijn kruiden, tomaten, pepers, aardbeien, sierplanten en ook de wietplanten zijn kapot of enorm beschadigd.

Geen fijne thuiskomst.

Gisteren alles wel water gegeven om te kijken of er nog leven inzat, maar het ziet er slecht uit.

Vandaar dat de lust om een topic te blijven updaten volledig weg is.

Eerdaags zal ik wel weer een indoor topic openen, maar het buiten gebeuren laat ik voor wat het is.

 

Tot later.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow zonde!

 

Zo zie je maar weer dat je niet van iedereen op aan kunt. :(

 

Jammer man, in ieder geval succes dan met je binnenkweek!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...