Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Koffie in Rotterdam

Recommended Posts

Iemand een leuke tip voor een Koffieshop in Rotterdam? Het gaat me vooral om een lekker wietje, goede smaak is van GRoot belang.

 

 

 

Zoekfunctie laat het afweten.

 

THANXS! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop ......

 

Theehuizen zijn er ook vast wel ... Van koffie houden ze daar niet zo ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs UG,

 

De zoekfunctie is naar de knoppen dus kom er niet uit zo.

 

Open anders nog wel een topic met een duidelijkere titel want dit schiet niet op zo natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff critical widow een pm sturen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

finding nemo

the 4 floors

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs!

 

Zeker bedankt voor de snelle actie.

 

Prettige dag en see yeall

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat de "Stichting" niet open is vandaag. Zoals ik het kan zien zijn de zondags dicht, telefoon nemen ze niet op iig.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ miramar:

 

 

Countdown, grasspriet, inpetto, out of time, Reefer ....

 

Het ligt eraan waar je komt... op zuid of in het centrum zelf ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

finding nemo

the 4 floors

 

;)

 

Nemo mij mening leuk binnenzitten, maar

meer

een toerist shop,

 

Geeltje is toch wel mijn favoriet op West niet al te ver van nemo.

 

En als je goed wil zoeken London en bubblegum halen kan je helaas geen auto tijden

 

4floors is tegek..!

Met zit plaatsen en leuke kaart

 

Trefpunt kan je leuk binnenzitten alleen wegen ze niet af.

 

@crit

Out of time is opgerold toch teminste die op West en ik dacht alle anderen ook? Inclusief cafés en vind je de sultan niks?

Have fun,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat hoor ik voor het eerst dan Caesar.... Hier op zuid is de Puck gewoon open en die is ook van O.o.t.

En mijn collega's gaan nog steeds vanuit de nachtdienst vrijdagochtend naar het cafe van O.o.t op de Binnenweg ;)

 

Er is weleens een inval geweest maar dat had met de hells angels te maken geloof ik :rolleyes:

 

Nog een shop waar ik vroeger altijd kwam is Sky high.... Ook een hele goeie met hele lekkere koffie ipv Thee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat hoor ik voor het eerst dan Caesar.... Hier op zuid is de Puck gewoon open en die is ook van O.o.t.

En mijn collega's gaan nog steeds vanuit de nachtdienst vrijdagochtend naar het cafe van O.o.t op de Binnenweg ;)

 

Er is weleens een inval geweest maar dat had met de hells angels te maken geloof ik :rolleyes:

 

Nog een shop waar ik vroeger altijd kwam is Sky high.... Ook een hele goeie met hele lekkere koffie ipv Thee ;)

 

 

Ja misschien een andere eigenaar was inderdaad met de hels angels ofzo hahah

Hadt iemand in me klas die beweerde zoon van de eigenaar te zijn en ze pa zit een tijdje binnen nu xd

Was de eerste van mijn shop tour en ze gaven me een dikke 0.8gram gratis voor mijn 18de verjaardag leuke shop

 

Inderdaad sky high + en bij Pluto aan de overkant zitten is ook aan te raden.

 

Ik weet niet zeker hoe je het.schrijft vlakbij centraal station "belany" goeden amnesia.... Hmmm wat krijg ik zin om te shoppen zeg nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkerste en beste waar in de binnenstad vindt ik: 4Floors en de Witte om de hoek.

Nemo zijn voorverpakte zakjes waar dan ook nog eens te weinig inzit alhoewel hun Bubbles/Bubblegum wel lekker is. Sky High heeft normaal wel lekkere WW in huis.

Pluto vindt ik eerder minder, goedkoper dat wel, mar de weed is ook wat minder. Hebben wel meestal Hash in de aanbieding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja jongens ik hoef nou eenmaal niet naar de binnenstad want hier op zuid zijn we van alle gemakken voorzien ;)

 

Wel weet ik dat Out of Time echte goeie bio wiet verkoopt...

4Floors ben ik nog nooit geweest en zal ik ook nooit komen maar ik heb zo'n vermoeden dat dat de oude Reefer is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sky High is enkel nog maar afhalen, geen rookruimte meer.

Welke heb je dan nog op het zuid Critical, misschien dat ik volgende keer ook eens de afslag voor de brug neem ipv van de volgende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sniper:

 

 

Tuda Fruda, Raselma, 123, de PUCK, Countdown, Bilbao, de grasspriet en niet te vergeten Inpetto op de strevelsweg :tu

Ik hoop dat je er wat aan hebt goos .... Op zuid ken je lekker alle shops aanlopen zonder veel te zoeken.

Ik hoor het wel van je, waar je de beste wiet heb mogen roken ;)

 

Ps ik kwam bij skyhigh toen stond er nog een tafelvoetbal kast... Ik ben daar een keer eruit gepleurt omdat ik "herrie" maakte met

voetballen... Ik kon de bal zo hard raken dat hij er elke keer uitkwam beter bekend als een "klinker" Goeie ouwe tijd pfff ik word

oud :(

 

Voor de liefhebbers :rolleyes:

 

 

http://www.coffeeshopoverzicht.nl/coffeeshop-rotterdam/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahhaha ja mooi

 

Zuid inderdaad lekker vol.

Ik kom uit Oost en dat valt tegen moet je voor de dichtstbijzijnde shop door het. GROTE SPROOKJES bos naar het ouden noorden fietsen, veel highscore/hyskamer en rift geweest, maar dat zijn niet echt chill shops meer afhalen en wegwezen

 

 

Anyway hoe was het shoppen?

Edited by djbroertje
zie regels discriminerende tekst enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben naar Countdown geweest. Afhalen en wegwezen.

 

Lemon haze en bubbles. Ik vroeg de man om zijn best smaakende wietjes. Lemon haze, is niet echt lemon,. en haze is ver te zoeken. Bubbles zo eens draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vroegah had je De Poel met ze legendarische soortjes op de menukaart :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi ELmanito,

 

Ben jij weleens bij "de Stichting" geweest? Zag er wel betrouwbaar en serieus uit.

 

 

Die Countdown ga ik niet meer naartoe. Ik vroeg heel duidelijk meerdere malen om iets met de beste smaak. Wat krijg je,? bende zonder smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi ELmanito,

 

Ben jij weleens bij "de Stichting" geweest? Zag er wel betrouwbaar en serieus uit.

 

 

Die Countdown ga ik niet meer naartoe. Ik vroeg heel duidelijk meerdere malen om iets met de beste smaak. Wat krijg je,? bende zonder smaak.

 

Ja eerlijk is eerlijk een hoop shops doen het voor de omzet en zonder karakter.... Maar goed weetje het voor volgende keer,ik hoop niet dat je special daarvoor naar rotterdam bent gereden

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hi ELmanito,

 

Ben jij weleens bij "de Stichting" geweest? Zag er wel betrouwbaar en serieus uit.

 

In het verleden daar wel eens wat gehaald.Kwaliteit was wel goed.Ger is een goeie gast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die lemon haze vandaag met meer erin gegooid en dan is hij wat meer hazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou niet mogen hoor, de enige echte lemon haze die ik al heb mogen smaakt lekker en duidelijk naar lemon met dat lekker zoete haze streling op de tong.

En bovendien maar een beetje op je vloei en tabak om al een lekkere ja te vormen. En als der veel op gooit :dribble: :dribble: :dribble: :whistle:

Maar sindsdien al veel lemon gekocht of toch wat ze dervoor uitscholden, nooit meer die pure sensatie geproefd. Net zoals zowat elke min of meer hazy wietje in de meeste sjoppies wordt verkocht als Amnees maar dat niet is. Stevige wiet dat wel maar ook wel met het idee dat als we het Amnees noemen we ook meer geld mogen vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze was 12 een gram. Vond ik het echt niet waard. Het was fluffy en de smaak was niet fantastisch. Nou hoeft het van mij niet compact te zijn, maar dat schijnt de prijs ook te bepalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik 10 haze jointjes draai met 1 daarvan lemon haze dan kun jij hem er uit pikken, dat kan niet missen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...