Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Weed is op, wat nu ?

Recommended Posts

Ik ben al een jaar of 10 verslaafd aan wiet en zit nu al 2 dagen zonder, wat is dat moeilijk zeg.

 

Dan voel ik me zo hyper, gevoelig, prikkelbaar, agressief en het enige waar ik aan kan denken is geld te vinden om weed te halen.

 

Hoe gaan jullie daar mee om? De zware verslaafden onder ons?

 

Ik kom van een heroine verslaving en nog iets dat daarruit voortkomt is dat wanneer ik wiet heb,dan blijf ik smoren tot ik helemaal paraplu ben... ik vermoed dat dit door mijn vroegere verslaving komt.

 

Of hebben mensen die vroeger niet serieus verslaafd geweest zijn, dit fenomeen ook?

 

Ik hoop op tips en tricks die me hierin kunnen helpen, want eigenlijk ben ik dat obsesieve gedrag beu van mezelf.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietafval regelen , wietthee, wietolie en waterhash( ice)maken, of bij een maat langs om wat te roken

das wat ik tegenwoordig doe

 

grenzeloos gedrag kan je afleren

de ervaring die je nu hebt zal je misschien prikkelen om kleinere joints te rollen , en genoegen te nemen met milde high ipv paraplu

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietafval regelen , wietthee, wietolie en waterhash( ice)maken, of bij een maat langs om wat te roken

das wat ik tegenwoordig doe

 

grenzeloos gedrag kan je afleren

de ervaring die je nu hebt zal je misschien prikkelen om kleinere joints te rollen , en genoegen te nemen met milde high ipv paraplu

De enige die wietafval heeft ben ikzelf en die is intussen op, dan maar een tweede extractie van hetzelfde materiaal...

 

Ik woon op de boerenbuiten, dat heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen, alles is ver weg :)

koop een hond en ga er mee lopen in de zon

 

Om een hond te kopen heb ik geld nodig en moest ik geld hebben zou ik achter weed gaan :yummy:

 

Maar eens buiten komen zal me wel al deugd doen... dat gaan we meteen is doen ze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn duizenden leuke asielhonden die je gratis mee kan nemen. of via marktplaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja k zal hier waarschijnlijk wel commentaar opkrijgen ...vroeger als k zonder zat had k altijd een doosje oxacepam liggen hielp me altijd net even t is geen vervanging voor een joint natuurlijk maar k kwam de dag er mee door..

 

k zou volgende keer iig je eigen voorraden ophogen k weet hoe K** t is

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga lekker naar buiten... neem een rugzakkie mee... 2 flessen water erin... wat te vreten en ga een 30 km lopen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen vragen om geld in ruil voor een deel van de oogst die je gaat krijgen in de zomer. Soort van aandelen verkopen zeg maar. Als je dan straks paar euro's heb voor zaden en grond komt t wel goed lijkt me en anders heb je nog een lange periode om dat bedrag bij elkaar te sparen om vervolgens de mensen terug te betalen in cash. Dit is ook hoe ik het laatste 2 jaar doe, al gebruik ik dat geld dan niet voor wiet maar gewoon voor eten, drinken etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als de oogst mislukt....? kan je dan sabbelen voor nog een beetje krediet?

 

k weet zijn mensen die t zo doen maar persoonlijk geef k liever uit wat k heb niet wat k mischien krijg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rookte vroeger ong 10 gram per dag weg (eigen teelt niet gekocht) en dan some een lijntje erbij in het weekend....toen kreeg ik een nieuwe vriendin en die vond dat maar niks, ik ben gestopt van vandaag op morgen met alles (speed coke paddo's wiet) en heb het in het begin heel moeilijk gehad, slecht slapen en zwaar geirriteerd, trillerig en voelde me slecht.... heb dit toch gewoon volgehouden omdat mijn doel (mn vriendin) mij meer waard was als al die dingen.

nu 8 jaar later ben ik blij dat ik prioriteiten heb gesteld toen.

het is even zwaar maar je komt er wel doorheen, ga idd lekker lopen, klussen, werken, vrienden helpen etc... blijf bezig :)

 

ik wens je iig heel veel succes er mee...maar je kunt het als je het ECHT zelf wilt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt vaag, maar meditatie wilt vaak helpen, heb ooit een naaste geholpen met het stoppen hij was een coke verslaafde... Is wel andere saus dan tar, nostalgie wilt ook vaak helpen als je leuke jeugd dingen heb gehad en ze over doen helpt ook vaak aangezien je toen geen heroïne gebruikte. Graffiti helpt bij heel erg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meditatie zou idd kunnen helpen mits je niet de hele dag loopt te stressen vanwege de wiet....dat had k altijd kon mezelf zo waanzinnig opfokken dat meditatie een grote fail was

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb mij de laatste 2 dagen ook serieus liggen opfokken...

 

Mensen vragen om geld in ruil voor een deel van de oogst die je gaat krijgen in de zomer. Soort van aandelen verkopen zeg maar. Als je dan straks paar euro's heb voor zaden en grond komt t wel goed lijkt me en anders heb je nog een lange periode om dat bedrag bij elkaar te sparen om vervolgens de mensen terug te betalen in cash. Dit is ook hoe ik het laatste 2 jaar doe, al gebruik ik dat geld dan niet voor wiet maar gewoon voor eten, drinken etc.

 

Voor mij is dat een gevaarlijke formule, als ik het nu al op doe ben ik deze zomer terug gejost. En ik geef het aan weed, bier en koekjes... jij geeft het teminste aan belangrijkere dingen.

 

ik rookte vroeger ong 10 gram per dag weg (eigen teelt niet gekocht) en dan some een lijntje erbij in het weekend....toen kreeg ik een nieuwe vriendin en die vond dat maar niks, ik ben gestopt van vandaag op morgen met alles (speed coke paddo's wiet) en heb het in het begin heel moeilijk gehad, slecht slapen en zwaar geirriteerd, trillerig en voelde me slecht.... heb dit toch gewoon volgehouden omdat mijn doel (mn vriendin) mij meer waard was als al die dingen.

nu 8 jaar later ben ik blij dat ik prioriteiten heb gesteld toen.

het is even zwaar maar je komt er wel doorheen, ga idd lekker lopen, klussen, werken, vrienden helpen etc... blijf bezig :)

 

ik wens je iig heel veel succes er mee...maar je kunt het als je het ECHT zelf wilt :)

 

als een vriendin mij dat zou vragen maak ik het meteen gedaan, maar misschien zijn er wel mooie voordelen op langere termijn... rook je dan helemaal niets meer? Drink je dan in de plaats bier?

 

Bewegen is goed, eraan beginnen is steeds de moeilijkheid :-)

 

Klinkt vaag, maar meditatie wilt vaak helpen, heb ooit een naaste geholpen met het stoppen hij was een coke verslaafde... Is wel andere saus dan tar, nostalgie wilt ook vaak helpen als je leuke jeugd dingen heb gehad en ze over doen helpt ook vaak aangezien je toen geen heroïne gebruikte. Graffiti helpt bij heel erg.

 

als kind was ik een extreem gezond iemand, ik wilde zelfs geen lief dat ooit een sigaret gerookt heeft... bizar hoe de dingen dan kunnen uitdraaien... creatief bezig zijn doet me ook wel goed....

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger had ik daar ook altijd last van, naar mate ik ouder begin te worden neemt die ellende ook af (voor mij dan). idd keihard werken, en jezelf bezig houden, geef je mind geen kans om aan die joint te denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seks'n Combi, volgens mij ben je niet specifiek cannabis verslaafd, maar verslaafd aan een roes. Het was eerst heroïne, nu zijn het cannabis, bier en koekjes. De roes is belangrijk, het product wat tot de roes leidt, lijkt van ondergeschikt belang. Primair moet een mens zich gelukkig kunnen voelen zonder roesmiddelen. Werk, relatie, kinderen, hobby's, woonomgeving, sporten en nog veel meer zaken kunnen bijdragen aan iemands primaire geluk. Cannabis, dat ik overigens al 50 jaar gebruik, is voor mij gewoon de slagroom op de taart, die zonder slagroom ook lekker smaakt. Meer dan een halve gram per dag heb ik bijna nooit gebruikt en voor tienen 's-avonds uiterst zelden: zo af en toe als ik ga vissen. Ik vind het leven te mooi om permanent in een roes te verkeren.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AgentOrange goed lezen is ook een vak :rtfm: :likken:

 

Edit: Nu ik het terug lees is het misschien niet heel erg duidelijk. Ik bedoelde met ''Dan heb je nog een lange periode om het bij elkaar te sparen'' de tijd die er zit tussen nu en oogstijd. Dus dat je die maanden hebt om dat geld bij elkaar te krijgen, keertje 40€ voor potgrond, schep lenen van iemand en gratis gaas ergens vandaan halen. Zijn niet de beste omstandigheden voor de planten maar het kan zeker wel, je hebt alleen minder oogst. Ook zijn er trouwens zat goedkope manieren om slakken te bestrijden. Zaden kan ik je wel doneren.

 

Maar ik weet uiteraard niet hoe moeilijk dit voor jouw is . Misschien hulp vragen van instanties of bekenden om je te helpen met geld om te gaan? Er is veel mogelijk in Nederland, ook gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk joh..".anders heb je nog genoeg tijd om t bij elkaar te sparen" wordt een beetje lastig aangezien t meeste extra geld waarschiinlijk naar wiet gaat......uitstel van executie maar joh let niet op mij verkoop vooral je aandelen..

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seks'n Combi, volgens mij ben je niet specifiek cannabis verslaafd, maar verslaafd aan een roes. Het was eerst heroïne, nu zijn het cannabis, bier en koekjes. De roes is belangrijk, het product wat tot de roes leidt, lijkt van ondergeschikt belang. Primair moet een mens zich gelukkig kunnen voelen zonder roesmiddelen. Werk, relatie, kinderen, hobby's, woonomgeving, sporten en nog veel meer zaken kunnen bijdragen aan iemands primaire geluk. Cannabis, dat ik overigens al 50 jaar gebruik, is voor mij gewoon de slagroom op de taart, die zonder slagroom ook lekker smaakt. Meer dan een halve gram per dag heb ik bijna nooit gebruikt en voor tienen 's-avonds uiterst zelden: zo af en toe als ik ga vissen. Ik vind het leven te mooi om permanent in een roes te verkeren.

 

Daar sla je de nagel recht op de kop :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AgentOrange goed lezen is ook een vak :rtfm: :likken:

 

Edit: Nu ik het terug lees is het misschien niet heel erg duidelijk. Ik bedoelde met ''Dan heb je nog een lange periode om het bij elkaar te sparen'' de tijd die er zit tussen nu en oogstijd. Dus dat je die maanden hebt om dat geld bij elkaar te krijgen, keertje 40€ voor potgrond, schep lenen van iemand en gratis gaas ergens vandaan halen. Zijn niet de beste omstandigheden voor de planten maar het kan zeker wel, je hebt alleen minder oogst. Ook zijn er trouwens zat goedkope manieren om slakken te bestrijden. Zaden kan ik je wel doneren.

 

Maar ik weet uiteraard niet hoe moeilijk dit voor jouw is . Misschien hulp vragen van instanties of bekenden om je te helpen met geld om te gaan? Er is veel mogelijk in Nederland, ook gratis.

 

Dank je wel voor je gulheid, maar ik heb al compost en lavazand en 5 pure power plant zaden, maar als je iets leuk hebt om buiten te zetten zeg ik daar zeker geen neen tegen. Ben eigenlijk wel op zoek naar een goede buitensoort...

 

Ik moet beginnen met een boekhouding bij te houden :-) en niet al mijn geld 2 of 3 keer opdoen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn duizenden leuke asielhonden die je gratis mee kan nemen. of via marktplaats.

geen een asiel hond kan je gratis meenemen,

kost je al snel 100 euro wil je daar een hond ophalen, ( entingen en castratie brengen ze namelijk bij de nieuwe eigenaar in rekening,) en dat doen ze dus ook gewoon als die hond er gecastreerd binnen komt :innocent:

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk joh..".anders heb je nog genoeg tijd om t bij elkaar te sparen" wordt een beetje lastig aangezien t meeste extra geld waarschiinlijk naar wiet gaat......uitstel van executie maar joh let niet op mij verkoop vooral je aandelen..

 

Mvg

 

sparen heb ik nooit gekund, dus nu naar alle waarschijnlijkheid ook niet...

 

 

-------------------------------------------------

 

Maar ik heb zeker heel wat aan alle reacties hier, ik vindt het interessant hoe andere mensen daarmee omgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He kerel, je kan toch wel met jezelf omgaan ? je laat je toch niet leiden door die kut gevoelens ? als ik jou was zou ik als je een jonko hebt hem de hele dag laten liggen... terwijl je hem al 5x wou opsteken, en ga dan ineens weg of wat anders doen... en als je er LAAT weer bent steek je hem op, welterusten

 

P.s anders koop je toch wat lowrider zaadjes of kweek je iets... er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Aangezien je verleden, en je nou wiet gebruikt als compensatie.. zegmaar.. word je nou knap gek als je geen wiet hebt, het was immers de vervanger weet je nog? dus je wil eigk een joint, of een vervanger daarvan (alcohol).. dont do it..

Misschien eens een iboga kuurtje doen? of idd ayahuasca.. (zoek er maar eens wat over op, met name iboga)

 

Hoop dat je er wat mee kunt (doet)

 

BleSsUp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet nog een tuin afgegraven hebben ....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dan moet je hem wel in natura betalen heah :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, maar dan komt er niks meer terecht van het graven. :likken:

Edited by Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...