Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

beginerkushgrow

1x frisian dew (auto)& 1x ak-47

Recommended Posts

heey medekwekers,

ik zal dit jaar 2 zaadjes kweken de frisian dew auto en de ak47,

ik zal beginne bij mij thuis,maar haat gaat niet lukken om mijn schatjes dan daar te laten groeien laat ze max zo 30 cm bij mij thuis buiten worden

 

hier wat info over de wietzaadjes

 

frisian dew auto Gemiddelde hoogte 100 cm Gemiddelde opbrengst buiten 75 g per plant Geschikte omgeving Buitenkweek Type Autoflowering Breeder / Zaadbank Dutch Passion Smaak / Geur zoete met aardse tonen Gemiddelde THC 11%

 

AK-47

Gemiddelde opbrengst binnen 425 g/m² Samenstelling Mostly Sativa Bloeitijd binnen 58 days Oogsttijd buiten Eind oktober Geschikte omgeving Binnenkweek / Buitenkweek Type Gefeminiseerd Breeder / Zaadbank Wiezaadjes.nl huismerk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kushgrow!

Leuk dat je guerilla gaat kweken, heb je al een leuke spot gevonden voor de zaden?

 

over de info van de zaadjes die je hebt, meestal klopt de opbrengst niet met wat er als informatie staat, ik ga normaal uit voor minder opbrengst.

Voor de rest zijn het 2 leuke soortjes die je uitgekozen hebt.

De frisian dew is een autoflower, Die hebben het liefste dat je ze vrijwel direct in hun laatste pot/medium zet omdat over potten hierbij de groei/bloei verstoort. Als je kunt is het dan het beste om ze meteen in de volle grond op je guerrilla te zetten zodat ze geen achterstand krijgen.

 

Veel succes!

Koekje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik moet daarbij nog zeggen dat dit mijn eerste kweek is dus tips zijn altijd goed,

maar je bedoeld dus als ik het auto zaadje ontkiemt heb gelijk de volle grond in ? ik dacht ik laat de auto nog 5 cm voor groeien in een beker . Op de andere vraag ik heb en paar plekken in gedachten maar wou de ak47 zeker nog even thuis laten groeien.de auto frisian dew is ook heel schimmel bestendig .

nog een paar aantekeningen :

- ik ga voeding gebruiken zo wel bloei als groei

-begin met de ak thuis

- het is mijn eerste kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

Als je het zaadje laat ontkiemen en er een sprietje van ongeveer 1cm uitkomt kun je hem al planten, het liefste meteen in de volle grond, Zet wat gaas erom heen want het word anders snel opgegeten.

De Ak47 kun je inderdaad gewoon thuis nog even voorgroeien voordat je ze besluit te planten.

Voeding kun je inderdaad gebruiken na enkele weken, bouw dit wel even rustig op. en stop een week van te voren met voeding voordat je gaat oogsten zodat je alleen nog de laatste week op water zit.

 

Succes hierbij!

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

dankje wel ,

het meeste daarvan wist ik wel al van je bericht maar als nog dank je wel.

ga trouwens pas beginne met de kweek begin-midde april wegen het weer snachts is het vaak nog koud en het mag nog wel iets warmer worden maar de zon schijnt alvast mooi en het is iets warmer.Maar wil tog nog even wachten

wil geen fouten maken ahah.

 

laterss draai nu nog ff een icolater hasj jointje :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er niet een kleinere kans dat het zaadje boven komt als je het gelijk na het ontkiemen buiten in de volle grond doet?

is het niet slim om de auto thuis even in een beker tot die boven is telaten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter even thuis op laten komen tot je een aantal vertakkingen hebt en een goed doorworteld potje.

Veel succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik houd dit verslagje in de gaten, mooi vergelijkingsmateriaal, ga dit jaar ook 3 x autoFrisianDew guerilla kweken.......ben benieuwd :-)

 

Ik denk dat ik ze max. twee week ga voorgroeien tot een cm of 5 in sherwood roottrainers...., hoop dat het de groei niet teveel verstoort, vind het persoonlijk nog iets te vroeg om de plantjes te poten als de lobblaadjes nog maar net boven zijn, voor me gevoel zijn ze na twee weekjes net iets weerbaarder..

 

Maargoed, ben ook nog maar een groentje, dus neem niks van mij aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nog een beetje aan het twijfelen over de spot heb in het bos wel goeie die niemand vind maar in het bos is ook weer minder zon,

volgende week de zaadjes ontkiemen meschien komt er nog een auto bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer genoeg ontkiemende de ak-47 niet tussen de natte watjes, na 10-14 dagen .maar wou de hoop niet opgeven en heb gister avond het zaadje in een klein potje gedaan met vochtige aarde plasticfolie met wat gaatjes er om heen en hopen dat het in de aarde wel lukt.

de auto frisian dew heb ik pas sinds 3 dagen tusse de watjes gelegt nog niet veel tezien.

En nog goed nieuws!

ik krijg van een vriend nog een auto cheese zaadje er bij :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm,

 

Het kan aan mij liggen, maar op de foto ziet deze er niet echt uit als een kleine ontkiemde wietplant.

Ik kan zeker verkeerd zijn aangezien ik zelf nog maar enkele ontkiemde plantjes heb mogen bewonderen.

Vorig jaar wou ik tabak kweken, maar na enkele tijd bleek dat ik een krop sla had, erg opletten daarmee dus :P

 

Normaal zouden er nu tussen de lobblaadjes toch al 2 gekartelde blaadjes moeten tevoorschijn komen.

 

En de auto is niet ontkiemd??

Share this post


Link to post
Share on other sites

is da geen onkruidje ? :P

 

Lol @ de poster net voor me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt wel eens voor dat ze zonder de kartelblaadjes opkomen (niet een heel goed teken volgens mij)

Maar vind deze inderdaad ook niet echt op een ontkiemend wietplantje lijken eigenlijk :whistle: De lobblaadjes lijken ook wat anders.

 

Maar kan een kwestie van wat geduld zijn. Ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad wat raar ´..

ik heb heb maar ik kweek samen met een vriend heb hem maar aan hem gegeven,

ga zelf denk ik een nieuwe bestellen.

 

@duizendpoot de auto heb ik pas sinds dinsdag besteld

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight,

 

veel succes toegewenst met de auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,weet iemand hoe je de naam van een kweek kan veranderen?

het word namelijk ww en auto frisian dew en geen ak47 meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lief de moderators aan kijken lijkt mij.

 

Succes met je kweekje alvast !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad, gewoon een PM sturen naar een van de mods, die kunnen dat voor je aanpassen.

Kun je gewoon verdergaan in dit topic.

Goodluck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...